• Ten eerste dit is niet tegen iemand gericht,ik kwam hier op toen ik het topic van CountMeIn zag. Dit is niet tegen haar! Of iemand anders!

    Maar wat is er gebeurd met de jeugd van tegenwoordig? Ze gaan steeds vroeger uit,hebben steeds vroeger seks. Ze proberen zo vroeg volwassen te zijn en dat snap ik echt niet.

    Ik ben 17,en ik ben ongeveer een maand geleden voor het eerst uit geweest,ik drink amper,slaap met een knuffel(jaja lag maar,maar zonder iets in mijn armen te hebben kan ik niet slapen) en toen ik 12 was speelde ik nog met poppen en barbie's.
    Nu wil ik niet doen alsof ik heilig ben en ja ik ben ook wel erg braaf maar als je dat vergelijk met de 12 jarige van nu...Die doen meer denk ik nu doe. Ben ik de enigste die dat vreemd vind?

    Ik wil niemand aanvallen en ik snap dat tijden veranderen maar zo snel?
    Ik snap niet dat ze zo snel volwassen willen zijn. Je jeugd is een van de kostbaarste dingen die je heb. Ik heb mijn jeugd toen ik 12 was heel opeens verloren,zonder dat ik het wou en weet je wat. Ik wil hem terug. Ik heb er veel voor over om weer zorgeloos en vrij te zijn,om weer kind te zijn.

    Ik weet dat het dramatisch klinkt maar denk er maar eens over na. Als je kind bent hoef je je geen zorgen te maken,kan je lekker spelen en vrij zijn. Het moet wel de mooiste tijd van je leven zijn. Waarom zou je dat willen opgeven om nep-volwassen te zijn en stoer te doen?

    Nogmaals ik wil niemand beledigen maar ik snap het gewoon niet.

    Zo dat moest er even uit,kan iemand me het uitleggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Idd, same here. Ik drink wel eens ga niet echt uit ens. Echt awkward ja.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Bij mij op school loopt het grootste deel van mijn leeftijdsgenoten (13/14 jarigen dus) erbij alsof het sletten zijn:|
    Met veel te korte, strakke rokjes met topjes waarbij hun tieten er bijna uitvallen. Nee dankje, ik draag liever normale kleding ;)
    Ik ben het wel met jullie eens hoor, ookal ben ik zelf pas 14, je merkt het wel. Een groot deel denk gewoon dat ze 16 of 17 zijn en ze zich ook zo moeten gedragen om erbij te horen. Dat is denk ik ook een beetje het probleem, dat je er perse bij moet horen. Ook zijn het misschien wel de video-clips waarin steeds meer mag (niet dat ik er iets op tegen heb hoor, maar ik zoek oorzaken xd)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ja, ik vind dat je gelijk hebt. De meiden op hun 12, 13 (niet beledigend bedoeld) lopen al met lagen make-up, meters hoge hakken, een 'sexy' outfit,... Ze hangen al aan jongens, die zich stoerder voordoen dan hoe ze echt zijn. Ik weet niet, ik vind ook dat de tijden wel heel snel veranderen. Niemand heeft nog een jeugd volgens mij, alleen diegene die dan achterkomers genoemd worden, zoals wij die gehad hebben en dat is like nog maar 6 jaar geleden ofzo oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben het wel met je eens, al moet ik zeggen dat ik zelf sinds een paar maanden ook wel uitga en toch andere dingen doe dan de meeste mensen van veertien. Ik drink alleen niet, rook niet en blijf ook niet tot diep in de nacht weg, wat sommige van mijn vrienden al wel doen, en anderen van mijn leeftijd ook. Ook draag ik geen kleding die belachelijk veel laat zien en bedoeld is voor oudere mensen, zoals meisjes op mijn school dat wel dragen om indruk te geven en serieus te worden genomen. Al bereiken ze vaak juist het tegenovergestelde... Dat ik vaak wat oudere vrienden heb komt doordat ik van jongs af aan met oudere mensen ben opgegroeid (klas overgeslagen, oudere broer die veel vrienden mee naar huis neemt, vakanties waar alleen jongeren van een paar jaar ouder zijn), en ik denk ook wel een beetje door aanleg. Ik voel me gewoon niet 'thuis' bij kinderen van mijn eigen leeftijd en je kan dat uit mijn mond misschien kinderachtig vinden, maar het is wel zo. Want al doen al die kinderen die nu zo snel volwassen worden volgens jou nog zo stoer naar de buitenwereld, ondertussen blijven ze toch bezig met de normale problemen van hun leeftijd. Al komt daar nu drank, drugs en seks bij kijken, bij veel kinderen die daar inderdaad gewoon nog te jong voor zijn. Ik vind ook dat je gelijk hebt wat dat betreft, ik vind het gewoon jammer als ik zie dat mensen van 12 al gaan roken en drinken. Die groepsdruk zou eigenlijk weg moeten, ik denk dat het dan veel minder zou zijn.
    En wat slapen met knuffels betreft: dat is niet kinderachtig, dat is van alle leeftijden. Zelfs mijn moeder slaapt nog met een knuffel, en ik slaap met mijn lieve sultana pop.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 8:59 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je kan moeilijk een kind blijven als je dat nooit hebt kunnen zijn...


    Rainbows on my staircase ~

    Dat is waar,ik ben juist 15 en iedereen vind het vreemd dat ik nog nooit heb gekust maar so what!
    Ik heb dan wel eens een glaasje gedronken maar dat was verdunde pisanabon,het was thuis en mijn ouders waren er bij.
    En ja ik slik de pil maar dat is voor gezondheids redenen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Het lijkt gewoon alsof ze volwassener worden, maar dat is niet zo. Als 12-jarige ga jij natuurlijk niet zomaar in het wild roepen dat jij met Barbie's speelt en nog met een knuffel slaapt. Wij weten niet wat zij thuis doen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben 13, en ik ben slecht (cat) Dat komt denkik omdat veel van mijn vrienden al 15 of 16 zijn, en er zijn er nog maar een paar die nog 13 of 14 zijn. Ik ga best vaak uit, omdat ik heel dicht bij Lunenburg woon :3 Mijn vrienden drinken allemaal al, en ik dus ook (cat)

    En ik draag ook geen hakken, daar kan mijn rug niet tegen O.o
    En ik heb een übercoewle sultana pop, waar ik mee slaap (cat)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 9:21 ]

    Meh, ik ben 14 en voel me zelf nit echt aangesproken gezien hoe kinderachtig ik ben haha.

    Ik ben het met je eens. En ik ben te lui om mijn argumenten te geven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ghehe, ik ben zestien en slaap ook met een knuffel(cat)
    Drink geen bier of wijn en ga nooit uit, omdat ik het saai vind.

    Het zal een nieuwe stap in de evolutie zijn(nerd)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mensen zijn niet sneller volwassen dan vroeger, ze dóen alleen sneller volwassen :] Naar mijn mening is het 9 van de 10 keer gewoon één grote façade
    En ik ben van mening dat je zelfs op je 18de, of 70ste nog kind kan zijn. Want als je blijft vastzitten in het idee dat je nu niet meer vrij kan zijn en spelen, dan ga je een verdomd ellendig leven leiden. En aan dat idee weiger ik toe te geven :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik schaam me best voor de mensen van mijn leeftijd soms, ik ben vijftien.


    Olive

    Dat die kinderen dat willen oké, maar dat die ouders dat toelaten? ...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat moet je in een cafe? x'D Voor ik 16 was durfde ik er niet eens in joh. Het is wel iets anders ja, maar waarom viert ze haar verjaardag daar? -ik heb geen idee hoe oud ze werd?-

    Lol, zal ik maar niks zeggen, ik liep al toen ik 10 was rond in the local pub :'D -Goede invloeden, lol- Maar dat was met m'n vriendin destijds en haar vader, zoop ook niks behalve cola en chocomelk :'D


    No growth of the heart is ever a waste