• Ten eerste dit is niet tegen iemand gericht,ik kwam hier op toen ik het topic van CountMeIn zag. Dit is niet tegen haar! Of iemand anders!

    Maar wat is er gebeurd met de jeugd van tegenwoordig? Ze gaan steeds vroeger uit,hebben steeds vroeger seks. Ze proberen zo vroeg volwassen te zijn en dat snap ik echt niet.

    Ik ben 17,en ik ben ongeveer een maand geleden voor het eerst uit geweest,ik drink amper,slaap met een knuffel(jaja lag maar,maar zonder iets in mijn armen te hebben kan ik niet slapen) en toen ik 12 was speelde ik nog met poppen en barbie's.
    Nu wil ik niet doen alsof ik heilig ben en ja ik ben ook wel erg braaf maar als je dat vergelijk met de 12 jarige van nu...Die doen meer denk ik nu doe. Ben ik de enigste die dat vreemd vind?

    Ik wil niemand aanvallen en ik snap dat tijden veranderen maar zo snel?
    Ik snap niet dat ze zo snel volwassen willen zijn. Je jeugd is een van de kostbaarste dingen die je heb. Ik heb mijn jeugd toen ik 12 was heel opeens verloren,zonder dat ik het wou en weet je wat. Ik wil hem terug. Ik heb er veel voor over om weer zorgeloos en vrij te zijn,om weer kind te zijn.

    Ik weet dat het dramatisch klinkt maar denk er maar eens over na. Als je kind bent hoef je je geen zorgen te maken,kan je lekker spelen en vrij zijn. Het moet wel de mooiste tijd van je leven zijn. Waarom zou je dat willen opgeven om nep-volwassen te zijn en stoer te doen?

    Nogmaals ik wil niemand beledigen maar ik snap het gewoon niet.

    Zo dat moest er even uit,kan iemand me het uitleggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn karakter is volwassener ingesteld dan meerdere meisjes van dertien, maar van mijn uiterlijk lijk ik (dat zij een kassiere) elf jaar. Ik doe gewoon wat ik aan wil, sneakers spongebob t-shirts en spijkerbroeken. Van de hakken blijf ik nog even af, omdat ik wil genieten bij elke leeftijd waar ik in kom. Waarom zal ik ouder willen lijken als ik toch oud word?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ILOVEROBBERT schreef:
    Idd, same here. Ik drink wel eens ga niet echt uit ens. Echt awkward ja.


    Is niet awkward, ik vind het wel cool. <33


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    GayShark schreef:
    Bij mij op school loopt het grootste deel van mijn leeftijdsgenoten (13/14 jarigen dus) erbij alsof het sletten zijn:|
    Met veel te korte, strakke rokjes met topjes waarbij hun tieten er bijna uitvallen. Nee dankje, ik draag liever normale kleding ;)
    Ik ben het wel met jullie eens hoor, ookal ben ik zelf pas 14, je merkt het wel. Een groot deel denk gewoon dat ze 16 of 17 zijn en ze zich ook zo moeten gedragen om erbij te horen. Dat is denk ik ook een beetje het probleem, dat je er perse bij moet horen. Ook zijn het misschien wel de video-clips waarin steeds meer mag (niet dat ik er iets op tegen heb hoor, maar ik zoek oorzaken xd)


    Dit bedoel ik. <33


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    toen ik in groep 8 zat, speelde ik niet met poppen.
    ik had toen een eetprobleem, was meteen ook het eind van mijn zorgeloze kinderjaren<33


    Expect the unexpected

    De één wordt nu eenmaal sneller volwassen dan de ander. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben 13, maar wordt vaak 16/17 geschat omdat ik er blijkbaar ouder uitzie en me zo ook gedrag, maar ik ben gewoon heel zelfstandig. Ik Speel ook nog wel eens met de poppen. Miss komt het omdat alles o snel gaat met internet enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ze zijn trouwens niet allemaal zo hoor, je doet net alsof ze allemaal zo slecht zijn.

    -sorry trouwens als ik fout zit; 'k voel me gewoon aangeproken als 13jarige. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 11:00 ]


    Opgeven is geen optie.

    Ik ben 14 en ik word vaak 16 geschat:Y).Gewoon omdat ik er wat ouder uit zie.
    Maar ik kleed me gewoon normaal zoals ik wil (nerd). mensen die 12/13/14 zijn op mijn school lopen er echt bij of ze sletten zijn -__-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hm, ik vind dat je gelijk hebt en ik sta daar ook vaak bij stil. Al ben ik pas 14, maar never mind. Ik zou eigenlijk ook blij moeten zijn en lekker kinderachtig moeten doen, maar dat lukt me niet. Ik ben niet zo'n type dat helemaal gaat feesten en los gaat met make-up en kleding. Ik probeer me volwassen te gedragen. Zo heeft de puberteit bij mij uitgepakt. Ben meer gaan nadenken en opgesloten in alles om me heen.
    Ik denk dat mensen die zich snel volwassen gaan gedragen, gewoon stoer willen doen inderdaad en ze staan er niet echt bij stil dat hun jeugd zo waardevol is. Maar ze mogen doen wat ze willen, toch? Het is hun jeugd en ze mogen doen wat ze willen.


    wth.

    USB schreef:
    Dat is waar,ik ben juist 15 en iedereen vind het vreemd dat ik nog nooit heb gekust maar so what!
    Ik heb dan wel eens een glaasje gedronken maar dat was verdunde pisanabon,het was thuis en mijn ouders waren er bij.
    En ja ik slik de pil maar dat is voor gezondheids redenen

    Ach joh ik ben 17 en heb ook nog nooit gekust,niks vreemd aan.

    @Birthday
    Nee,dat weet ik,ik bedoel ook niet iedereen maar als je sommige ziet... En het worden er steeds meer.

    @ iedereen die nog met een knuffel slaapt.
    Ik wist wel dat ik niet de enigste was,iedereen kijkt me altijd vreemd aan maar zo vreemd is het dus niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het wel meevallen hoor, al hoewel bij sommige. Ja oke ik veertien, dus je kan bijna zeggen dat ik zelf zo ben aangezien ik veelmet de vriendin van me zus omga. Maar ik ga niet uit ofzo, geen behoefte aan :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik heb zoiezo al geen idee waar de hele wereld naartoe gaat, dus je hebt gelijk.


    Smile and live.

    Haha en ik kan trouwens nauwelijks mijn mening geven, want ik ben echt een verschrikkelijke kleuter.:Y)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Achjaa van mij zou je het aan de ene kant ook wel kunnen zeggen. Maar ik drink niet, en rook ook niet. Maar het klopt wel! Allemachtig, wat ken ik veel kinderen (13, 14) die aan de drank zijn, drugs gerbuiken, roken, feesten. Niet normaal meer zeg. Dan komen ze stomdronken thuis, en dat vinden ze het vreemd dat hun ouders boos worden, want: 'het hoort er toch gewoon bij' Tuurlijk..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik weet het. Hoewel ik me er vroeger zelf schuldig aan heb gemaakt, is het vreselijk dat men volwassen wil worden.

    Misschien zijn het de films? Mensen die iets ouder zijn, maar nog niet helemaal volwassen, die zich als volwassen gedragen en een geweldig leven hebben.
    Dát in combinatie met de overdosis hormonen die tegenwoordig in vanalles zit. Serieus, dat scheelt een hoop volgens mij.


    Felix