• Ten eerste dit is niet tegen iemand gericht,ik kwam hier op toen ik het topic van CountMeIn zag. Dit is niet tegen haar! Of iemand anders!

    Maar wat is er gebeurd met de jeugd van tegenwoordig? Ze gaan steeds vroeger uit,hebben steeds vroeger seks. Ze proberen zo vroeg volwassen te zijn en dat snap ik echt niet.

    Ik ben 17,en ik ben ongeveer een maand geleden voor het eerst uit geweest,ik drink amper,slaap met een knuffel(jaja lag maar,maar zonder iets in mijn armen te hebben kan ik niet slapen) en toen ik 12 was speelde ik nog met poppen en barbie's.
    Nu wil ik niet doen alsof ik heilig ben en ja ik ben ook wel erg braaf maar als je dat vergelijk met de 12 jarige van nu...Die doen meer denk ik nu doe. Ben ik de enigste die dat vreemd vind?

    Ik wil niemand aanvallen en ik snap dat tijden veranderen maar zo snel?
    Ik snap niet dat ze zo snel volwassen willen zijn. Je jeugd is een van de kostbaarste dingen die je heb. Ik heb mijn jeugd toen ik 12 was heel opeens verloren,zonder dat ik het wou en weet je wat. Ik wil hem terug. Ik heb er veel voor over om weer zorgeloos en vrij te zijn,om weer kind te zijn.

    Ik weet dat het dramatisch klinkt maar denk er maar eens over na. Als je kind bent hoef je je geen zorgen te maken,kan je lekker spelen en vrij zijn. Het moet wel de mooiste tijd van je leven zijn. Waarom zou je dat willen opgeven om nep-volwassen te zijn en stoer te doen?

    Nogmaals ik wil niemand beledigen maar ik snap het gewoon niet.

    Zo dat moest er even uit,kan iemand me het uitleggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja.. de oorzaak.. kinderen willen er gewoon 'bijhoren' en stoer zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben het wel een beetje met je eens.
    Maar ik heb ook het gevoel dat je alle kinderen over een kam scheert, want er zijn er ook zat die wel nog echt kind zijn.

    Ik ben nu vijftien, bijna al mijn klasgenoten gaan wel eens uit en drinken dan best wel wat. En zeker de helft gaat wekelijks uit en sommige zuipen zich dan helemaal lam om er vervolgens stoer over te gaan doen.
    Vijftien is natuurlijk geen twaalf, maar toch?
    Ik vind dat ook niet helemaal normaal.
    Zelf zit ik elke avond thuis op de bank achter de pc, of tv te kijken met mijn ouders, en ook ik slaap nog met twee knuffels (dat slaapt gewoon veel beter).
    Maar als ik dan mijn klasgenoten hoor praten, krijg ik er niet echt een goed gevoel over (wie ik ben enzo).
    En ik denk dat die twaalfjarigen zich er dus misschien ook wel zo over voelen, ook al hoeft het niet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Assassin schreef:
    Je hebt wel gelijk hoor, als je hoort wat ze tegenwoordig allemaal wel niet doen op die leeftijd. Uitgaan, jongens, allerlei dingen... Denk ik van: o.o
    Ik was ook wel met jongens bezig maar niet zoals ik sommige erover hoor praten. Die elke weekend uitwillen en jongens gaan kijken. Wtf, waarom? Uitgaan is iets dat je doet vanaf je 16de, vind ik zelf.
    volgens mij heb ik hier echt een hoop onzin neergezet haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    tijden veranderen >.< deal with it.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    De zeventienjarigen zullen jou vast ook te snel volwassen hebben gevonden toen je 12 was. Things change, het is gewoon zo.
    Hoewel het inderdaad uit de hand kan lopen. Kinderen van 7 met een bb, kindjes die op hun 13e ontmaagd worden en blowen, etc. Maar ach. Live fast, die young.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap je. Meestal komen de personen die vroeg volwassen proberen te zijn er pas achter wat voor tijd ze hadden kunnen hebben toen ze nog 15/16/17 waren als ze oud zijn. Sommige volwassenen waarvan hun jeugd zomaar is afgepakt door dingen die vroeger in hun leven gebeurd zijn zouden wensen dat ze alles uit hun jeugd hadden kunnen halen, maar dat kunnen ze natuurlijk niet terugdraaien.
    Mijn mening is dat je je zou moeten kunnen gedragen naar je leeftijd. Ben je 16, vergeet dan niet dat je nog maar 16 bent en je moet genieten van die tijd als kind, want een kind is wat je dan nog bent.


    I recycle my thoughts.

    Ergens heb je wel gelijk, maar ik heb me altijd al ouder gevoeld dan ik werkelijk ben en dus is me dat echt nooit gelukt.
    Bovendien staat het woordje zorgeloos niet in mijn woordenboek, dus het zou mij nooit gelukt zijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    Je hebt gelijk.
    Ik ben 13, ik ga ook al uit.
    Wel alcohol-vrij enzo, maar ik weet niet of je dat ook uitgaan noemt.
    Maar het is echt niet zo, dat ik stoer wil zijn ofzo.
    Ik vind het gewoon gezellig, om al mijn vrienden weer te zien,
    en om te dansen, gewoon een beetje gek doen.
    Maar niet alle jeugd doet dingen 'volwassenner' om stoer te doen hoor.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben 15 en zit in de vierde. Ik voel me ook altijd raar als ze me aankijken als ik zeg dat ik weinig tot niks drink. Ik ben dit jaar pas make-up gaan dragen. Maar ik denk inderdaad dat de helft van de kinderen waar jij het over hebt wel zo op school is maar thuis stiekem nog met poppen spelen en dat soort dingen. Qua mobieltjes, dat is geen stoerdoenerij de technologie vliegt gewoon vooruit want toen ik zo oud was, was het hip dat ik een camera op mijn telefoon had als een van de weinigen. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik speelde tot me 9de et poppen, ik moest toen stoppen van me moeder. Toen ik naar het middelbaar ben gegaan begon ik tedrinken, en nu mg ik ookal uit enzo, maar seks heb ik nog niet gehad en wil het ook nog niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben 14 en ben het HE-LE-MAAl met je eens!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ben het wel met je eens hoor! Ik bedoel ik ben ok pas 12 en wil ook opeens heel snel volwassene worden en veel uit gaan en alles. Ik kom nu al meestal om hallg negen pas naar huis en ik ben pas 12, ik vind dat wel een beetje weird ja ik vind dat weird. Maarja, wat ga je der aan doen. Kids zijn eigenwijs. En als de 1 het doet, doet derest het ook. Let maar op..