• Nou, ik was daarstraks lekker op een feestje. We komen om 8 uur binnen in het café, meteen grijpt iedereen naar de RedBull, damn dat spul is goddelijk :9~
    Even later, ik sta te dansen, komt het broertje van die bitch van school naar me toe: 'Hoe oud ben je?' Ik zo: 'Twaalf' Zijn gezicht vertrekt meteen, hij is namelijk 11 of nét 12. Ik had al zoiets van "Nee, vraag het niet".
    Ja hoor, even later zit ik lekker met een blikkie RedBull buien uit te rusten van het dansen, dat joch klimt practisch op me. Zn gezicht was 2 milimeter van me verwijderd. Het eerste wat ik dacht: "Dude, als je me zometeen gaat zoenen, dan sla ik hoowr! Jonger de ik of niet." Hij vraagt zo, helemaal overtuigt dat ik 'Ja' ging zeggen: 'Wil je verkering met mij?'
    Ikke zo met een glimlach, 'Nee dankje'
    Hij helemaal met een sadface kruipt hij zo van me af :'D

    Stiekem hea, zou ik het best awesome vinden om 'Ja' te zeggen en de volgende dag zn zus op te bellen: 'Hé, heb je het al gehoord, ik word je nieuwe schoonzus! :9~'
    Maar dat is gemeen tegen over dat jochie.

    Meer serieus, die zag ik écht niet aankomen :'D

    Iemand een soortgelijke ervaring waar dat 'ie over wilt vertellen? :'D

    EDIT: Guys, ik ben neit zoals die andere, die continu lopen op te scheppen dat ze al zo veel ex-en hebben gehad. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, hoewel ik al een aantal keer het aangeboden heb gehad. Jullie kennen mij niet. Oordeel dan niet zomaar over mij?
    Wat zielig, kijk eerst naar je zelf, zou ik zeggen. Die reacties zijn voor mij níks waar, daar verdien je geen respect mee, en niet alleen ík vind dat.


    Mensen, híj vroeg míj en nu heb ík het gedaan? Sure, zo ken ik er nog wel een paar :'D .

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    Ik geef wel gewoon antwoord op je vraag: jzoiets heb ik ook gehad (clown)


    -

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Zou goed kunnen, hij had een een stuk of 4/5 blikjes op :'D
    Dat gaat niet goed komen, nu al zo veel RedBull achter elkaar, wat gaat het later worden emt de drank met dat joch :'D

    Van Redbull kan je flauwvallen + ik krijg er helemaal geen energie/vleugels van :C
    Mimimi!


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Van Redbull kan je flauwvallen + ik krijg er helemaal geen energie/vleugels van :C
    Mimimi!

    Jawel, van cafeïne krijg je energie. Maar helaas geen vleugels nee D:


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Lang verhaal, mensen begonnen mij continu voor kleuter uit te maken op het forum, nádat ze mijn profiel hadden gezien. Toen begon ik dit account met als leeftijd 15, maar reageerde precies hetzelfde. Guess what? Niemand die ook maar één woord commetaar op mij had.
    Toen ben ik hier 2 stories begonnen en nu ben ik gehecht aan dit account :'D


    Je hóéft toch geen leeftijd op je profiel... Ik heb gewoon 100 staan... Dan is het meestal wel duidelijk dat dat niet je echte leeftijd is, dus je had het ook gewoon weg kunnen halen. Bovendien hebben ze het toch al gezien.

    Wil geen haat zaaien of zo, maar dat zou misschien een betere oplossing zijn.
    Sorry voor het off-topic, trouwens.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Jawel, van cafeïne krijg je energie. Maar helaas geen vleugels nee D:

    Well, I don't.
    Ik krijg werkelijk géén energie.
    Na een blik ben ik nog even moe als ervoor.


    Has no one told you she's not breathing?

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Jawel, van cafeïne krijg je energie. Maar helaas geen vleugels nee D:


    Cafeïne is geen energie. Het heeft een uitwerking waardoorhet je hersenen stimuleert, maar niet de rest van je lichaam. Je spieren krijgtn niet meteen extra zuurstof en je hebt ook niet geslapen, dus is het geen energie. Je bent gewoon druk en doordat je hersenen ineens zo hard gaan werken, kan je niet zomaar gaan slapen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    (...)

    Cafeïne is geen energie. Het heeft een uitwerking waardoorhet je hersenen stimuleert, maar niet de rest van je lichaam. Je spieren krijgtn niet meteen extra zuurstof en je hebt ook niet geslapen, dus is het geen energie. Je bent gewoon druk en doordat je hersenen ineens zo hard gaan werken, kan je niet zomaar gaan slapen.

    Ohmygosh there's something wrong with my brains!


    Has no one told you she's not breathing?

    LittlePirate schreef:
    (...)

    Je hóéft toch geen leeftijd op je profiel... Ik heb gewoon 100 staan... Dan is het meestal wel duidelijk dat dat niet je echte leeftijd is, dus je had het ook gewoon weg kunnen halen. Bovendien hebben ze het toch al gezien.

    Wil geen haat zaaien of zo, maar dat zou misschien een betere oplossing zijn.
    Sorry voor het off-topic, trouwens.

    Dat van 100 vind ik gewoon niet staan op een profiel :'D
    En daarvóór wist niemand het. Later heb ik het open in topic gepleurt. Zo van: 'Hier, nou kun je het krijgen.'


    Let it come and let it be

    LittlePirate schreef:
    (...)

    Cafeïne is geen energie. Het heeft een uitwerking waardoorhet je hersenen stimuleert, maar niet de rest van je lichaam. Je spieren krijgtn niet meteen extra zuurstof en je hebt ook niet geslapen, dus is het geen energie. Je bent gewoon druk en doordat je hersenen ineens zo hard gaan werken, kan je niet zomaar gaan slapen.


    Je krijgt er energie van. Lekker boeiend x'd ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 20:09 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    LittlePirate schreef:
    (...)

    Cafeïne is geen energie. Het heeft een uitwerking waardoorhet je hersenen stimuleert, maar niet de rest van je lichaam. Je spieren krijgtn niet meteen extra zuurstof en je hebt ook niet geslapen, dus is het geen energie. Je bent gewoon druk en doordat je hersenen ineens zo hard gaan werken, kan je niet zomaar gaan slapen.

    Komt op het zelfde neer.


    Let it come and let it be

    HAHAH, hilarisch. &joh, laat ze zeiken joh. Het was best grappig. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    HAHAH, hilarisch. &joh, laat ze zeiken joh. Het was best grappig. (:

    Nou nee. Ze hebben me best over de zeik gekregen met dat gekut van ze. Ze kennen mij niet, en toch gaan oordelen?
    Dat kind vroeg míj verkering, en ík heb het gedaan.
    Flikker nou toch gauw een end op. Ik ben geen aggresief persoon, maar als ze dat nu recht in mijn gezicht zouden zeggen, had ik écht een mep gegeven. Dat zijn gewoon dingen die ik simpelweg niet kan hebben. En als die mensen zou fatsoenlijk leren lezen en zich ook eens verplaatsen in míjn standpunt, zou er niks geen probleem zijn.


    Let it come and let it be

    haha, ik hetzelfde. (:
    ongeveer dan.
    ik was niet op een feestje,
    gewoon in de gymzaal.
    we waren aan het ringzwaaien ofzo.
    en zo'n jongen ineens:
    wil je verkering met me?
    van pure schrik heb ik nog ja gezegd ook.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 20:15 ]


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    Serophina schreef:
    Oke dit moet ik even zeggen..
    WTF jij bent 12, is dit dus al waar 12-jarige zich mee bezig houden!!
    Zielig..


    Kind jij moet echt ophouden met die reacties van jou man.

    damn...

    on-topic
    Schat ik had precies hetzelfde gedaan.

    ahahaha.

    ah, kom op zeg !
    zij probeert gewoon een leuk verhaal te vertellen,
    te vragen of mensen hetzelfde hebben meegemaakt,
    komen jullie aan met je gezeik.
    ik kan daar echt niet tegen...

    ~ niks tegen redbull.
    ~ die jongen vroeg het toch aan háár en wat kan zij daar aan doen?
    ~ de helft van de mensen liegt hier over zijn leeftijd.
    ~ liegen deed ze trouwens niet eens, ze heeft al uitleg gegeven.

    x.


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.