• Nou, ik was daarstraks lekker op een feestje. We komen om 8 uur binnen in het café, meteen grijpt iedereen naar de RedBull, damn dat spul is goddelijk :9~
    Even later, ik sta te dansen, komt het broertje van die bitch van school naar me toe: 'Hoe oud ben je?' Ik zo: 'Twaalf' Zijn gezicht vertrekt meteen, hij is namelijk 11 of nét 12. Ik had al zoiets van "Nee, vraag het niet".
    Ja hoor, even later zit ik lekker met een blikkie RedBull buien uit te rusten van het dansen, dat joch klimt practisch op me. Zn gezicht was 2 milimeter van me verwijderd. Het eerste wat ik dacht: "Dude, als je me zometeen gaat zoenen, dan sla ik hoowr! Jonger de ik of niet." Hij vraagt zo, helemaal overtuigt dat ik 'Ja' ging zeggen: 'Wil je verkering met mij?'
    Ikke zo met een glimlach, 'Nee dankje'
    Hij helemaal met een sadface kruipt hij zo van me af :'D

    Stiekem hea, zou ik het best awesome vinden om 'Ja' te zeggen en de volgende dag zn zus op te bellen: 'Hé, heb je het al gehoord, ik word je nieuwe schoonzus! :9~'
    Maar dat is gemeen tegen over dat jochie.

    Meer serieus, die zag ik écht niet aankomen :'D

    Iemand een soortgelijke ervaring waar dat 'ie over wilt vertellen? :'D

    EDIT: Guys, ik ben neit zoals die andere, die continu lopen op te scheppen dat ze al zo veel ex-en hebben gehad. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, hoewel ik al een aantal keer het aangeboden heb gehad. Jullie kennen mij niet. Oordeel dan niet zomaar over mij?
    Wat zielig, kijk eerst naar je zelf, zou ik zeggen. Die reacties zijn voor mij níks waar, daar verdien je geen respect mee, en niet alleen ík vind dat.


    Mensen, híj vroeg míj en nu heb ík het gedaan? Sure, zo ken ik er nog wel een paar :'D .

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 0:21 ]


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    waarom staat er op je profiel dat je 15 bent:S


    Heeft ze net uitgelegd -.-

    Sorry dat ik zo reageerde :$

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 0:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat gezellig weer zo, op de vroege morgen. (:
    Come on guys; beetje leuker reageren kan toch wel?


    Opgeven is geen optie.

    BePretending schreef:
    waarom staat er op je profiel dat je 15 bent:S

    Lees uitleg vorige pagina, en btw:
    Als iemand een topic aanmaakt, waarom gaan jullie dan meteen naar diegene zijn profiel kijken? Alsof dat de zaak veranderd.
    En iedereen weet toch al dat ik GrasSprietje ben :"D


    Let it come and let it be

    Fellatio schreef:
    (...)

    Heeft ze net uitgelegd -.-

    dat tikte ik in toen de uitleg er nog niet zat oops :'D


    Shoganai i ne~

    Wacht,je bent 12 en je gaat uit en drink RedBull. Dit is niet tegen jouw maar wat is er gebeurt met de 12 jarige die met poppen speelt?

    On nee ik ben nooit zo iets mee gemaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BePretending schreef:
    (...)
    dat tikte ik in toen de uitleg er nog niet zat oops :'D


    Owkeej (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StJimmy schreef:
    Wacht,je bent 12 en je gaat uit en drink RedBull. Dit is niet tegen jouw maar wat is er gebeurt met de 12 jarige die met poppen speelt?

    On nee ik ben nooit zo iets mee gemaakt.


    Ja dat dacht ik ook. x'D Toen wij 12 waren deden we nog andere dingen maar tijden veranderen gewoon.
    Ik vind het trouwens wel grappig hahaha. :'D Wat een rare jongen trouwens.


    Your make-up is terrible

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Lees uitleg vorige pagina, en btw:
    Als iemand een topic aanmaakt, waarom gaan jullie dan meteen naar diegene zijn profiel kijken? Alsof dat de zaak veranderd.
    En iedereen weet toch al dat ik GrasSprietje ben :"D

    o oja O.O dat weet ik nu dan :'D


    Shoganai i ne~

    StJimmy schreef:
    Wacht,je bent 12 en je gaat uit en drink RedBull. Dit is niet tegen jouw maar wat is er gebeurt met de 12 jarige die met poppen speelt?

    On nee ik ben nooit zo iets mee gemaakt.


    De meeste 12-jarige spelen niet meer met poppen. En jullie weten dat ze op het middelbare zit he? Zo niet dan weten jullie dat niet :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    JEZUS CHRISTUS ZEG :'D
    Last van ochtenhumeur? Ik maak één simpel topic aan, waar helemaal niks raars in staat. Meteen komt iedereen op me af en begint te zeiken.
    Daarbij, híj heeft míj gevraagt, en neit andersom, dus hóé the hell kunnen jullie mij nu ineens kennen?


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    Wacht,je bent 12 en je gaat uit en drink RedBull. Dit is niet tegen jouw maar wat is er gebeurt met de 12 jarige die met poppen speelt?

    On nee ik ben nooit zo iets mee gemaakt.

    Nou ja, op mijn 12e speelde ik ook niet meer met poppen. XD
    Maar ik ging inderdaad al helemaal niet uit & dronk geen Red Bull. Hoogstens één cola in de week.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Atiras schreef:
    (...)

    De meeste 12-jarige spelen niet meer met poppen. En jullie weten dat ze op het middelbare zit he? Zo niet dan weten jullie dat niet :Y)


    Toen wij die leeftijd hadden was het nog best normaal. (cat)


    Your make-up is terrible

    Om acht uur naar een café? Red Bull? :'D
    Anyway, als het maar leuk was. (:


    your eyes are like stars in the night.

    StJimmy schreef:
    Wacht,je bent 12 en je gaat uit en drink RedBull. Dit is niet tegen jouw maar wat is er gebeurt met de 12 jarige die met poppen speelt?

    On nee ik ben nooit zo iets mee gemaakt.

    Vriendin van 14 drinkt dat altijd en vroeg zo 'Slokkie?' aan mij. Dus ikke proeven, en yummie :9~


    Let it come and let it be