• Nou, ik was daarstraks lekker op een feestje. We komen om 8 uur binnen in het café, meteen grijpt iedereen naar de RedBull, damn dat spul is goddelijk :9~
    Even later, ik sta te dansen, komt het broertje van die bitch van school naar me toe: 'Hoe oud ben je?' Ik zo: 'Twaalf' Zijn gezicht vertrekt meteen, hij is namelijk 11 of nét 12. Ik had al zoiets van "Nee, vraag het niet".
    Ja hoor, even later zit ik lekker met een blikkie RedBull buien uit te rusten van het dansen, dat joch klimt practisch op me. Zn gezicht was 2 milimeter van me verwijderd. Het eerste wat ik dacht: "Dude, als je me zometeen gaat zoenen, dan sla ik hoowr! Jonger de ik of niet." Hij vraagt zo, helemaal overtuigt dat ik 'Ja' ging zeggen: 'Wil je verkering met mij?'
    Ikke zo met een glimlach, 'Nee dankje'
    Hij helemaal met een sadface kruipt hij zo van me af :'D

    Stiekem hea, zou ik het best awesome vinden om 'Ja' te zeggen en de volgende dag zn zus op te bellen: 'Hé, heb je het al gehoord, ik word je nieuwe schoonzus! :9~'
    Maar dat is gemeen tegen over dat jochie.

    Meer serieus, die zag ik écht niet aankomen :'D

    Iemand een soortgelijke ervaring waar dat 'ie over wilt vertellen? :'D

    EDIT: Guys, ik ben neit zoals die andere, die continu lopen op te scheppen dat ze al zo veel ex-en hebben gehad. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, hoewel ik al een aantal keer het aangeboden heb gehad. Jullie kennen mij niet. Oordeel dan niet zomaar over mij?
    Wat zielig, kijk eerst naar je zelf, zou ik zeggen. Die reacties zijn voor mij níks waar, daar verdien je geen respect mee, en niet alleen ík vind dat.


    Mensen, híj vroeg míj en nu heb ík het gedaan? Sure, zo ken ik er nog wel een paar :'D .

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    Delirious schreef:
    (...)
    Mensen die zo zielig zijn om anderen zielig te vinden terwijl die eigenlijk niet zielig zijn en zij zochzelf dus gewoon zielig opstellen :Y)
    4 keer zielig, you can't beat me dude! (cat)

    maar vind jij hun nou zielig omdat zij zeggen dat anderen zielig zijn terwijl ze zelf zielig zijn en niet vinden dat ze zelf zielig zijn en daarom is er nu een discussie over zielig zijn of is er geen discussie over zielig zijn ?
    i can beat you, 6 x zielig. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    maar vind jij hun nou zielig omdat zij zeggen dat anderen zielig zijn terwijl ze zelf zielig zijn en niet vinden dat ze zelf zielig zijn en daarom is er nu een discussie over zielig zijn of is er geen discussie over zielig zijn ?
    i can beat you, 6 x zielig. (krul)

    Ik vind hun zielig omdat zij anderen zielig vinden terwijl die anderen eigenlijk helemaal niet zielig zijn maar zij zijn wel zielig omdat ze zeggen dat die anderen zielig zijn dus eigenlijk zijn we wel een discussie over zielig-zijn aan het voeren omdat jij ook een zielig bericht plaatste vol met het woordje zielig.
    Dat waren er 8, b****.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik vind hun zielig omdat zij anderen zielig vinden terwijl die anderen eigenlijk helemaal niet zielig zijn maar zij zijn wel zielig omdat ze zeggen dat die anderen zielig zijn dus eigenlijk zijn we wel een discussie over zielig-zijn aan het voeren omdat jij ook een zielig bericht plaatste vol met het woordje zielig.
    Dat waren er 8, b****.

    wie is nou zielig als je anderen zielig noemt, terwijl het vrijheid van meningsuiting is dus mag je iemand zielig noemen want zielig is alleen beledigend maar iemand zielig vinden is ook een mening, dus theoretisch gezien vind ik jou nu ook zielig want jij vind mij ook zielig, en deze discussie over zielig is ook echht onwijs zielig. dus wij zijn samen zielig, en stiekem is het ook zielig dat wij nu zo zielig tegen elkaar doen. (nerd)
    12 x, dus tazz.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 21:03 ]


    Life is a beautiful struggle

    On-topic ladies (cat)
    Ja ik own dit topic, ik mag dit zeggen (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    On-topic ladies (cat)
    Ja ik own dit topic, ik mag dit zeggen (cat)

    theoretisch gezien zijn we nog ontopic. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    wie is nou zielig als je anderen zielig noemt, terwijl het vrijheid van meningsuiting is dus mag je iemand zielig noemen want zielig is alleen beledigend maar iemand zielig vinden is ook een mening, dus theoretisch gezien vind ik jou nu ook zielig want jij vind mij ook zielig, en deze discussie over zielig is ook echht onwijs zielig. dus wij zijn samen zielig. (nerd)
    10 x, dus tazz.

    Ik vind jou echt überzielig nu [über= zielig + zielig + zielig + zielig + zielig x100] want jij probeert me steeds op een zielige manier te verbeteren terwijl ik echt wel begon met de zielige reacties, dus eigenlijk ben je inderdaad zielig ja, want je probeert mij gewoon op een zielige manier na te doen.
    Maar ik wijk af, het ging dus om het feit dat iemand een heel zielige reactie plaatste waarin ze iemand zielig noemde, wat haar eigenlijk zelf heel erg zielig maakte.
    14, BITCH *gayhand*


    Has no one told you she's not breathing?

    Kingston schreef:
    (...)
    theoretisch gezien zijn we nog ontopic. (krul)

    Jellanie en Olifant Ftw! _O_


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Jellanie en Olifant Ftw! _O_

    yeaah. _O__O__O_


    Life is a beautiful struggle

    oke nu pas gaan we offtopic dus nu even weer ontopic.
    ontopic ; het is me nog nooit overkomen.


    Life is a beautiful struggle

    Lekker bitchy, High five.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse