• Nou, ik was daarstraks lekker op een feestje. We komen om 8 uur binnen in het café, meteen grijpt iedereen naar de RedBull, damn dat spul is goddelijk :9~
    Even later, ik sta te dansen, komt het broertje van die bitch van school naar me toe: 'Hoe oud ben je?' Ik zo: 'Twaalf' Zijn gezicht vertrekt meteen, hij is namelijk 11 of nét 12. Ik had al zoiets van "Nee, vraag het niet".
    Ja hoor, even later zit ik lekker met een blikkie RedBull buien uit te rusten van het dansen, dat joch klimt practisch op me. Zn gezicht was 2 milimeter van me verwijderd. Het eerste wat ik dacht: "Dude, als je me zometeen gaat zoenen, dan sla ik hoowr! Jonger de ik of niet." Hij vraagt zo, helemaal overtuigt dat ik 'Ja' ging zeggen: 'Wil je verkering met mij?'
    Ikke zo met een glimlach, 'Nee dankje'
    Hij helemaal met een sadface kruipt hij zo van me af :'D

    Stiekem hea, zou ik het best awesome vinden om 'Ja' te zeggen en de volgende dag zn zus op te bellen: 'Hé, heb je het al gehoord, ik word je nieuwe schoonzus! :9~'
    Maar dat is gemeen tegen over dat jochie.

    Meer serieus, die zag ik écht niet aankomen :'D

    Iemand een soortgelijke ervaring waar dat 'ie over wilt vertellen? :'D

    EDIT: Guys, ik ben neit zoals die andere, die continu lopen op te scheppen dat ze al zo veel ex-en hebben gehad. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, hoewel ik al een aantal keer het aangeboden heb gehad. Jullie kennen mij niet. Oordeel dan niet zomaar over mij?
    Wat zielig, kijk eerst naar je zelf, zou ik zeggen. Die reacties zijn voor mij níks waar, daar verdien je geen respect mee, en niet alleen ík vind dat.


    Mensen, híj vroeg míj en nu heb ík het gedaan? Sure, zo ken ik er nog wel een paar :'D .

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Vriendin van 14 drinkt dat altijd en vroeg zo 'Slokkie?' aan mij. Dus ikke proeven, en yummie :9~


    Is ook niet zo vreemd eigenlijk, op die leeftijd begon ik daar ook aan. Het is ook niet iets slechts ofzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Toen wij die leeftijd hadden was het nog best normaal. (cat)


    dat geloof ik wel. Maar tijden veranderen. Je word vierkant uit gelachen als je nu nog verteld dat je 12 ben en je speelt met poppen. Helemaal op het middelbaar


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    dat geloof ik wel. Maar tijden veranderen. Je word vierkant uit gelachen als je nu nog verteld dat je 12 ben en je speelt met poppen. Helemaal op het middelbaar



    Ja, inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Is ook niet zo vreemd eigenlijk, op die leeftijd begon ik daar ook aan. Het is ook niet iets slechts ofzo.

    Muh ik ben ook een beetje een outstander bij mijn leeftijdgenootjes. Ik zit nu ook altijd bij 3e, 4e jaars terwijl ik een brugklassertje ben, dat ook nog eens een klas heeft overgeslagen. Op gegevenmoment ga je je dan ook naar de leeftijd van je vrienden gedragen, neit volledig ofzo, maar wel wat meer.
    Daarnaast was het wel grappig om de enige middelbare scholier te zijn :"D De rest waren allemaal schattige groep 8ertjes -Die ook nog eens ouder waren dan ik...-


    Let it come and let it be

    Serophina schreef:
    (...)
    Hoe the hell kan ik nu weten dat ze bijna 13 wordt :S


    omdat het algemeen bekend is?
    nu ja ontopic: lol, teveel om op te noemen :Y)

    en aangezien hier nogal veel mensen rondlopen die met haatreacties strooien, hou jullie zoutmolentje maar bij jullie want ik ben niet in de stemming :)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    (...)

    omdat het algemeen bekend is?
    nu ja ontopic: lol, teveel om op te noemen :Y)

    en aangezien hier nogal veel mensen rondlopen die met haatreacties strooien, hou jullie zoutmolentje maar bij jullie want ik ben niet in de stemming :)

    Algemeen bekend? XD Seriously, alsof ik van iedereen hier zn leeftijd weet..
    Anyways, wel heel leuk dat je gewoon lol hebt gehad! En niet beginnen aan coma zuipen. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    (...)
    Algemeen bekend? XD Seriously, alsof ik van iedereen hier zn leeftijd weet..
    Anyways, wel heel leuk dat je gewoon lol hebt gehad! En niet beginnen aan coma zuipen. :Y)

    Comazuipen is dom, je leeft kort, in de tijd dat jij daar halfdood in het ziekenhuis ligt, kun je ook iets bereiken.
    Kijk zo houdt ik mezelf met beiden benen op de grond :'D


    Let it come and let it be

    Ixora schreef:
    (...)
    Algemeen bekend? XD Seriously, alsof ik van iedereen hier zn leeftijd weet..
    Anyways, wel heel leuk dat je gewoon lol hebt gehad! En niet beginnen aan coma zuipen. :Y)


    just joking/annoying around :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het feit dat je in praktisch iedere zin "met mijn blikje RedBull" zegt, zegt voor mij al vrij veel.. :')

    Weet je zeker dat je niet gewoon meent dat je ouder bent? Want met 12 (of 13 --') jaar ben je verre van volwassen. Sterker nog, dan kom je net in de puberteit :') ..


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    Het feit dat je in praktisch iedere zin "met mijn blikje RedBull" zegt, zegt voor mij al vrij veel.. :')

    Weet je zeker dat je niet gewoon meent dat je ouder bent? Want met 12 (of 13 --') jaar ben je verre van volwassen. Sterker nog, dan kom je net in de puberteit :') ..

    Lieve schat, de kindjes van 11/12 -In mijn geval bijna 13 :'D- zijn niet meer zoals vroeger. :'D
    Ik kan ook gaan zeggen: 'Ik zat daar met een glas appelsap', maar dan zou ik liegen. :'D
    Daarbij, zei ik alleen dat iedereen naar de RedBull rende wat wel grappig was en dat ik het lekker vind. Even later zeg ik het woord nog één keer, alsin 'Die dude gooide bijna mijn drinken over me heen'

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 8:44 ]


    Let it come and let it be

    Ik snap niet wat mensen van 17/18 allemaal hebben. Vrijwel iedereen hier loopt maar te zeiken over Sevda's leeftijd. Daar gáát het topic niet over!
    We weten nu wel dat 'toen jullie jong waren' alles anders was. Maar alles verandert nu eenmaal en dat kun je niet gaan veranderen door op anderen te gaan lopen zeiken.

    Ze zegt trouwens maar in twee zinnen 'RedBull'. Ik ken Sevda en ik weet dat ze niet zo iemand is die zich daar stoer bij voelt. Dus gewoon even ophouden met 'de jeugd van tegenwoordig', want jullie falen net zo hard als ons.


    everything, in time

    Serophina schreef:
    (...)
    Ik zeg toch niet dat je niet verliefd kan zijn als je 12 bent !!
    Het enigste wat ik vind is dat de 12-jarige van nu zich echt al gedragen alsof ze 16 zijn..


    Oh, mogen we nog maar gewoon een vriendje hebben vanaf ons 16? ;'D

    Haha. Die arme jongen toch. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, maar ik ben dan nog maar 13. Ik vind het wel een grappige actie, en mensen die hier stom mee reageren hebben gewoon nog niet geleefd. GUYS, HET WAS MAAR EEN GRAPJE!?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DIRK schreef:
    Het feit dat je in praktisch iedere zin "met mijn blikje RedBull" zegt, zegt voor mij al vrij veel.. :')

    Weet je zeker dat je niet gewoon meent dat je ouder bent? Want met 12 (of 13 --') jaar ben je verre van volwassen. Sterker nog, dan kom je net in de puberteit :') ..


    Niet in 2011.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Serophina schreef:
    Oke dit moet ik even zeggen..
    WTF jij bent 12, is dit dus al waar 12-jarige zich mee bezig houden!!
    Zielig..


    DIT is nog niet eens het begin van waar 12 jarige zich mee bezig houden. Een vriendin rookt drinkt en gaat al met jongens om.. En ze is 12.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.