• Nou, ik was daarstraks lekker op een feestje. We komen om 8 uur binnen in het café, meteen grijpt iedereen naar de RedBull, damn dat spul is goddelijk :9~
    Even later, ik sta te dansen, komt het broertje van die bitch van school naar me toe: 'Hoe oud ben je?' Ik zo: 'Twaalf' Zijn gezicht vertrekt meteen, hij is namelijk 11 of nét 12. Ik had al zoiets van "Nee, vraag het niet".
    Ja hoor, even later zit ik lekker met een blikkie RedBull buien uit te rusten van het dansen, dat joch klimt practisch op me. Zn gezicht was 2 milimeter van me verwijderd. Het eerste wat ik dacht: "Dude, als je me zometeen gaat zoenen, dan sla ik hoowr! Jonger de ik of niet." Hij vraagt zo, helemaal overtuigt dat ik 'Ja' ging zeggen: 'Wil je verkering met mij?'
    Ikke zo met een glimlach, 'Nee dankje'
    Hij helemaal met een sadface kruipt hij zo van me af :'D

    Stiekem hea, zou ik het best awesome vinden om 'Ja' te zeggen en de volgende dag zn zus op te bellen: 'Hé, heb je het al gehoord, ik word je nieuwe schoonzus! :9~'
    Maar dat is gemeen tegen over dat jochie.

    Meer serieus, die zag ik écht niet aankomen :'D

    Iemand een soortgelijke ervaring waar dat 'ie over wilt vertellen? :'D

    EDIT: Guys, ik ben neit zoals die andere, die continu lopen op te scheppen dat ze al zo veel ex-en hebben gehad. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, hoewel ik al een aantal keer het aangeboden heb gehad. Jullie kennen mij niet. Oordeel dan niet zomaar over mij?
    Wat zielig, kijk eerst naar je zelf, zou ik zeggen. Die reacties zijn voor mij níks waar, daar verdien je geen respect mee, en niet alleen ík vind dat.


    Mensen, híj vroeg míj en nu heb ík het gedaan? Sure, zo ken ik er nog wel een paar :'D .

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    Uneventful schreef:
    Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, maar ik ben dan nog maar 13. Ik vind het wel een grappige actie, en mensen die hier stom mee reageren hebben gewoon nog niet geleefd. GUYS, HET WAS MAAR EEN GRAPJE!?


    "Mensen die hier stom mee reageren hebben gewoon nog niet geleefd."

    Sorry hoor, maar dat vind ik wel een beetje bevooroordeeld en niet terecht.
    ON: Haha, ik vind het wel grappig :') Zelf volgens mij nooit zo'n ervaring gehad.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    "Mensen die hier stom mee reageren hebben gewoon nog niet geleefd."

    Sorry hoor, maar dat vind ik wel een beetje bevooroordeeld en niet terecht.
    ON: Haha, ik vind het wel grappig :') Zelf volgens mij nooit zo'n ervaring gehad.


    Niet terecht, bijna de meeste reacties op deze topic zijn niet terecht. En ja, het was maar een grap dus dat vond ik haha. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Niet terecht, bijna de meeste reacties op deze topic zijn niet terecht. En ja, het was maar een grap dus dat vond ik haha. :'D


    Maar om ze dan meteen te beledigen door te zeggen dat ze nog nooit geleefd hebben...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Maar om ze dan meteen te beledigen door te zeggen dat ze nog nooit geleefd hebben...


    Hee, het was geen belediging.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het best wel triest dat er hier een hele discussie wordt om gehouden haha, als zij toch al wil feesten terwijl ze 12 is hebben jullie daar toch geen last van? XD

    02071996 schreef:
    Ik vind het best wel triest dat er hier een hele discussie wordt om gehouden haha, als zij toch al wil feesten terwijl ze 12 is hebben jullie daar toch geen last van? XD


    idd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hee, het was geen belediging.


    Oke, sorry dan, maar zo klonk het wel voor mij :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Oke, sorry dan, maar zo klonk het wel voor mij :x


    Geeft niet, gebeurt wel vaker. :Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ga elkaar niet afkatten, daar word het echt niet beter van.
    Toen ik 12 was ( ach de tijd vliegt ook zo snel-Oma immitatie-) deed ik dat ook niet maar idd, de tijden veranderen.

    Eigenlijk had je dat wel moeten doen gheghe(duivel)


    I solemny swear i am up to no good

    never mind.


    Ik zal me mening wel bij me houden (':

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 17:23 ]


    What is youre favo scary movie?

    Serophina schreef:
    Oke dit moet ik even zeggen..
    WTF jij bent 12, is dit dus al waar 12-jarige zich mee bezig houden!!
    Zielig..


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Lieve schat, de kindjes van 11/12 -In mijn geval bijna 13 :'D- zijn niet meer zoals vroeger. :'D
    Ik kan ook gaan zeggen: 'Ik zat daar met een glas appelsap', maar dan zou ik liegen. :'D
    Daarbij, zei ik alleen dat iedereen naar de RedBull rende wat wel grappig was en dat ik het lekker vind. Even later zeg ik het woord nog één keer, alsin 'Die dude gooide bijna mijn drinken over me heen'

    Hmm nah, ik vind het allemaal nog wel een beetje kinderlijk ;') In mijn geval vraag ik jongens niet meer 'om verkering', dat is niet echt "volwassen". Dat duidt nog wel kinda erg op jonge kinderen. Maar goed, ik wijk een beetje af van het doel van dit topic.


    ars moriendi

    Haha nee, al hoorde ik gister wel van mijn nicht dat zo'n gast die ik nauwelijks ken de hele tijd naar mij zat te staren hahaa :D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Geniaal eigenlijkk. (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Lol ik ben 14 feest niet ,drink niet, en drink geen Redbull en energie drank als ik het goed spel .
    En ik ben al mijn hele leven singel:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor