• Ik mag Jac niet pesten, dus geen jongens meer.

    waar komen jullie toch vandaan?
    waar de smurfen huisjes staan
    hebben jullie ook een eigen taal?
    ja die spreken wij allemaal
    doen jullie iets wat wij niet durfen?
    ja want wij zijn echte smurfen
    dit is een lied met een leuk refrein
    jullie zijn groot en wij zijn klein

    kunnen jullie door een waterkraan?
    wij kunnen door een waterkraan
    en ook door een sleutelgat?
    ja ook door een sleutelgat
    kunnen jullie op een blokfluit spelen?
    ja daar kunnen wij ook op spelen
    vinden smurfen dansen fijn?
    ja maar alleen op dit refrein

    waarom zijn de smurfen klein?
    omdat jullie groter zijn
    gaan jullie met die muts naar bed ?
    ja die wordt niet afgezet
    gaan jullie net als wij ook slapen ?
    nee wij moeten drie maal gapen
    wat is jullie grootste wens?
    smurfen maar dat snapt geen mens


    Your make-up is terrible

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat gevoel heb/had ik ook. En toen kwam ik een nieuwe jongen tegen en dacht ik dat ik verliefd op hem was, maar uiteindelijk bleken dat gewoon de vlinders van een nieuwe vriendschap te zijn en zat ik vast aan een jongen die ik heel aardig vond, maar op wie ik gewoon echt niet verliefd was.

    Ja en dat is ook het linke. I admit it; ik verlang naar een vriend, maar je moet ervoor zien te zorgen dat het gevoel niet de overhand krijgt, want een vriend hebben óm een vriend te hebben is niet goed. Daar ga je mensen echt flink pijn mee doen.
    Wat wel enorm meehelpt om m'n kop op aarde te houden is het feit dat ik in die tijd nog nooit verliefd ben geweest, omdat ik juist redelijk helder zie wanneer mensen geen geschikte partner voor mij zouden zijn :']
    Maar aan de andere kant.. vraag ik me af of ik niet té helder ben en m'n eigen geluk in de weg zit.

    Pff. Te veel filosofisch gelul op een te laat tijdstip. Ik ben nml best op voor vandaag :'D

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 21:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook, ik heb ze allemaal geblokkeerd.

    Oh ik dat niet, ze praten nu niet meer tegen me want ik heb dat ook tegen ze gezegd hahaha


    -

    Defensive schreef:
    (...)

    En via sms?


    Dan is het mega duur. :x Dus het is 25 credits, min 9, reken eens uit.


    Your make-up is terrible

    C18 schreef:
    (...)
    Ja en dat is ook het linke. I admit it; ik verlang naar een vriend, maar je moet ervoor zien te zorgen dat het gevoel niet de overhand krijgt, want een vriend hebben óm een vriend te hebben is niet goed. Daar ga je mensen echt flink pijn mee doen.
    Wat wel enorm meehelpt om m'n kop op aarde te houden is het feit dat ik in die tijd nog nooit verliefd ben geweest, omdat ik juist redelijk helder zie wanneer mensen geen geschikte partner voor mij zouden zijn :']

    Bij mij is het ook dat ik ze allemaal ga vergelijken met mijn ex en dat moet ik juist niet doen (joehoe)


    -

    C18 schreef:
    (...)
    Ja en dat is ook het linke. I admit it; ik verlang naar een vriend, maar je moet ervoor zien te zorgen dat het gevoel niet de overhand krijgt, want een vriend hebben óm een vriend te hebben is niet goed. Daar ga je mensen echt flink pijn mee doen.
    Wat wel enorm meehelpt om m'n kop op aarde te houden is het feit dat ik in die tijd nog nooit verliefd ben geweest, omdat ik juist redelijk helder zie wanneer mensen geen geschikte partner voor mij zouden zijn :']


    Ja precies, dat had ik dus een beetje. Maar nu weet ik wel beter, zo'n relatie werkt gewoon niet.
    Ben je ooit al verliefd geweest dan, of alleen in die drie jaar niet?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan is het mega duur. :x Dus het is 25 credits, min 9, reken eens uit.


    Dat kost dus 16 credits, twee euro 60 per sms voor twintig credits toch? Ik ben niet goed met die getallen hier :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat kost dus 16 credits, twee euro 60 per sms voor twintig credits toch? Ik ben niet goed met die getallen hier :')


    Zo, nu heb je genoeg, en ik ben goldmember.


    Your make-up is terrible

    Nik, je leest je MSN niet ):


    "I shut my eyes in order to see.'

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja precies, dat had ik dus een beetje. Maar nu weet ik wel beter, zo'n relatie werkt gewoon niet.
    Ben je ooit al verliefd geweest dan, of alleen in die drie jaar niet?

    Ja, toen ik 14/15 was, eerste en laatste keer :]
    Ik vind nu wel iemand een soort van 'leuk', maar dat is het typische 'onbereikbare jongen waar je nooit verder komt dan 'hoi' zeggen' verhaal, dus van verliefdheid is sowieso geen sprake omdat ik zijn karakter niet ken. Maar hij is tot nu toe de enige die ik beter zou willen leren kennen. En dat al twee jaar.
    Moet je je voorstellen. I need to get a life and fast...


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Zo, nu heb je genoeg, en ik ben goldmember.

    (wbw)


    -

    Jedi schreef:
    Nik, je leest je MSN niet ):


    Ik krijg niets?


    Your make-up is terrible

    Gvd. Lees 't topic dan :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Zo, nu heb je genoeg, en ik ben goldmember.


    WAAT? Oh, thank you, thank you, bedankt!!!! :'D (H) :D
    Dat vind ik echt zoooo lief van je!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    (...)
    (wbw)

    (wbw)


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Bij mij is het ook dat ik ze allemaal ga vergelijken met mijn ex en dat moet ik juist niet doen (joehoe)

    Ai. Ja, dat kan inderdaad best vervelend zijn :'D Hoe was je ex qua karakter?


    No growth of the heart is ever a waste