• Ik mag Jac niet pesten, dus geen jongens meer.

    waar komen jullie toch vandaan?
    waar de smurfen huisjes staan
    hebben jullie ook een eigen taal?
    ja die spreken wij allemaal
    doen jullie iets wat wij niet durfen?
    ja want wij zijn echte smurfen
    dit is een lied met een leuk refrein
    jullie zijn groot en wij zijn klein

    kunnen jullie door een waterkraan?
    wij kunnen door een waterkraan
    en ook door een sleutelgat?
    ja ook door een sleutelgat
    kunnen jullie op een blokfluit spelen?
    ja daar kunnen wij ook op spelen
    vinden smurfen dansen fijn?
    ja maar alleen op dit refrein

    waarom zijn de smurfen klein?
    omdat jullie groter zijn
    gaan jullie met die muts naar bed ?
    ja die wordt niet afgezet
    gaan jullie net als wij ook slapen ?
    nee wij moeten drie maal gapen
    wat is jullie grootste wens?
    smurfen maar dat snapt geen mens


    Your make-up is terrible

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat is echt stom D:
    Maar zo'n ervaring heb ik ook wel eens gehad, blijkbaar werkt dat zo bij jongens.

    Jaa.. stomme jongens :'D Mijn ex zei ook zo 'ja we blijven wel vrienden he' hahaha. Dat werkt toch nooit.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Vertel me, wat snap je wel aan ze :'D


    Eh, ze zijn simpel, doen dingen zonder reden, als ze nadenken gaat het fout, en vooral, hoe lief en leuk ze ook zijn, het blijven klootzakken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nouhou, gemenerds, stil zijn zei ik toch!
    En OMG WTF mijn broer zat op de bank zonder laptop en niet achter zijn laptop aan tafel! Wonder gebeurd.


    Sorry, vergeten.:x
    Misschien gaat hij zijn leven beteren?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Assassin schreef:
    Nouhou, gemenerds, stil zijn zei ik toch!
    En OMG WTF mijn broer zat op de bank zonder laptop en niet achter zijn laptop aan tafel! Wonder gebeurd.

    Hahaha hij las mee met je en dacht toen dat hij maar een keer iets anders moest doen :'D


    -

    Waarom praten jullie allemaal zo over jongens? Mijn vriendje is hartstikke lief! (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Genius schreef:
    (...)
    Jaa.. stomme jongens :'D Mijn ex zei ook zo 'ja we blijven wel vrienden he' hahaha. Dat werkt toch nooit.


    Ja, ze willen toch niet met je praten. ._.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Jaa.. stomme jongens :'D Mijn ex zei ook zo 'ja we blijven wel vrienden he' hahaha. Dat werkt toch nooit.


    Inderdaad, daar kan ik over mee praten. Met mijn ex heb ik ook afgesproken vrienden te blijven, maar we hebben elkaar al tijden niet meer gesproken en toen ik hem laatst zag was hij echt enorm chagrijnig, niet normaal gewoon! En dat alleen tegen mij.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha hij las mee met je en dacht toen dat hij maar een keer iets anders moest doen :'D


    Hahaha nee, dat niet.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Maandenlang praatte ik elke dag met een jongen, toen besloten we dat het tijd werd om een keer op date te gaan. Deden we dat maar we hadden beide gewoon een vriendschap gevoel erover dus besloten we gewoon vrienden te blijven. En nu praten we niet meer met elkaar (no_chears)

    Oh yeah, same story here, over and over again.
    Maak je ze duidelijk dat je ze wel aardig vindt, maar alleen als vrienden, dan kijken ze nooit meer naar je om. Zij voelen zich dan wel in hun ballen getrapt, maar ik ook aardig in de maag gestompt als meisje. Dan vraag je je echt af: ging het nou alleen maar om me het bed in te krijgen?
    Gelukkig ken ik nu een vriendelijke jongen die niet zo'n bitch is wanneer ik zei dat ik het wel prima vond dat we vrienden waren. Hij denkt d'r ook zo over. Denk ik :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Eh, ze zijn simpel, doen dingen zonder reden, als ze nadenken gaat het fout, en vooral, hoe lief en leuk ze ook zijn, het blijven klootzakken.

    True true. Ik stap maar over naar de meiden denk ik (bat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    True true. Ik stap maar over naar de meiden denk ik (bat)


    Ja, dat zei ik ook al. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ze willen toch niet met je praten. ._.

    Nee precies. En ik eigenlijk ook niet met hem want ik heb een hekel aan die vent gekregen :')


    -

    Lipton schreef:
    Waarom praten jullie allemaal zo over jongens? Mijn vriendje is hartstikke lief! (krul)


    Ik praat zo over twee van mijn exen omdat ze gewoon stom zijn, maar over het algemeen ben ik blij dat het andere geslacht bestaat :)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Inderdaad, daar kan ik over mee praten. Met mijn ex heb ik ook afgesproken vrienden te blijven, maar we hebben elkaar al tijden niet meer gesproken en toen ik hem laatst zag was hij echt enorm chagrijnig, niet normaal gewoon! En dat alleen tegen mij.

    Mijn ex woont gelukkig 2 uur reizen hier vandaan haha dus hem zal ik niet zo snel zien. Maar exen zijn stom (:


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee precies. En ik eigenlijk ook niet met hem want ik heb een hekel aan die vent gekregen :')


    Ik haat hem met heel mijn hart maar ik vind het zo leuk om hem te irriteren en te kwetsen.


    Your make-up is terrible