• Ik herinnerde me vandaag hoe ik vroeger (rond een leeftijd van 9, 10 jaar) een jongen uit mijn klas altijd zat uit te schelden met woorden die hij niet kende. Ik was nogal vuil gebekt en kende scheldwoorden uit andere talen, waardoor dat dreigender overkwam. Ik weet nog hoe hij plotseling helemaal begon te huilen en het dreigde te zeggen aan onze meester :') Ik heb een week zijn slaaf gespeeld omdat ik bang was voor straf. Na die week - waar hij me nogal hard had vernederd :') - was ik het beu en heb ik hem zo uitgescholden en bang gemaakt dat hij het niet eens durfde te klikken :'DDD. Oh jeugdherinneringen ^^


    Olive

    505 schreef:
    Oki, ookal was je een kleine bitch. Dat vind ik wel heel grappig van je. _O_


    Ik ben nog steeds een bitch (krul)


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik ben nog steeds een bitch (krul)

    Ja maar dat heb ik nog niet gemerkt dus kan ik daar niet over oordelen. :Y)

    505 schreef:
    (...)
    Ja maar dat heb ik nog niet gemerkt dus kan ik daar niet over oordelen. :Y)


    Dat komt dan omdat ik je mag haha :'D


    Olive

    De enige tegen wie ik heb gescholden toen ik ongeveer zo jong was .was tegen mijn lerares van groep 6 :Y) Omdat ze zij dat ik zo'n lelijk handschrift had dat ik allen maar dokter kon worden omdat die toch allen maar zoooo lelijk kunnen schrijven als ze maar willen (cat)(?). Gehehe ik was kwaad:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    De enige tegen wie ik heb gescholden toen ik ongeveer zo jong was .was tegen mijn lerares van groep 6 :Y) Omdat ze zij dat ik zo'n lelijk handschrift had dat ik allen maar dokter kon worden omdat die toch allen maar zoooo lelijk kunnen schrijven als ze maar willen (cat)(?). Gehehe ik was kwaad:Y)


    Mijn broer hoort dat zo vaak :'D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Dat komt dan omdat ik je mag haha :'D

    Wat een geruststelling. :'D
    Zie, dan ben je geen bitch, voor mij toch niet. (cat)

    Authors schreef:
    (...)

    Mijn broer hoort dat zo vaak :'D

    Ik hoorde het heel vaak enzo maar ik was al kwaad op her :') ze letten te veel op spelling en handschrift waardoor er soms gewoon punten van toetsen afgingen :3 (bij mij dus )En ze klaagde altijd dat ik verkeerd schreef :Y)leuke tijd (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    njah, ik werd gepest.

    lol, een keer stond ik op straf omdat ik iets had gedaan -idk what- en de bel ging, ik lekker droog tegen de rest dat daar stond, 'nou doe-oei, ik heb honger, ik ga lekker eten!' xD

    en in de derde kleuterklas een preek omdat ik verscheidene barbies had onthoofd... (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ookal was je jong, dit vind ik toch echt wel grof..


    Stop wishing, Start doing..

    505 schreef:
    Oki, ookal was je een kleine bitch. Dat vind ik wel heel grappig van je. _O_