• De stelling van vandaag luidt:
    Het illegaal verspreiden van gedownloade muziek en films moet harder worden aangepakt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens,maar hoe wil je dat doen. Ik denk niet dat echt echt mogelijk is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Naahhh


    Olive

    Het verspreiden wel. Het downloaden zelf niet.
    Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je het wel voor eigen gebruik mag downloaden, maar het niet mag doorverkopen. Anders ben ik illegaal (cat)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 0:08 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Authors schreef:
    Naahhh

    Ik dacht dit net toen ik op de titel klikte haha :'D

    Nee, want zóveel mensen doen het en het is veel te makkelijk.

    tegen, Tegen, TEGEN!
    Ik ben niet voor niks een felle medestrijder van alle partijen die het downloaden willen toestaan


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan moet ik alles kopen, en daar heb ik geen geld voor :'D
    Nee maar het verspreiden mag wel harder aangepakt worden, alleen hoe!? xd

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 0:24 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sweeney schreef:
    Het verspreiden wel. Het downloaden zelf niet.
    Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je het wel voor eigen gebruik mag downloaden, maar het niet mag doorverkopen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doe maar niet(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oneeens? (joehoe)


    Numbers.

    Naaahh, ik download zelf ook altijd xD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat kan je eraan verbieden? Het is legaal om filmpjes op youtube te zetten. Daar hoort muziek bij en tegenwoordig kunnen we dat downloaden. Dan zou je de bedrijven moet aanklagen die youtube downloaders maken en aanbieden, maar er is nu al zoveel op internet verspreid dat dat onmogelijk geworden is.

    En die artiesten gaan er toch niet dood aan? Die verdienen nog altijd goed met al die concerten hoor.


    To live would be an awfully big adventure

    neh, doe maar niet, ik heb het geld niet/zoek het niet om het te kopen(clown)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Oneens(joehoe)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sweeney zei op 23 juni 2011 - 0:07:
    Het verspreiden wel. Het downloaden zelf niet.
    Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je het wel voor eigen gebruik mag downloaden, maar het niet mag doorverkopen


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein