• De stelling van vandaag luidt:
    Het illegaal verspreiden van gedownloade muziek en films moet harder worden aangepakt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens maar onmogelijk! Denk ik dan, hoe wil je dat doen?

    eens mr bijna iedereen doet het

    Waarom zou je?
    Mensen zullen dan toch wel een andere manier zoeken om het voor elkaar te krijgen


    Time changes, best friends can become strangers...

    In het geval van de artiesten zelf, ja, ze hebben het geld nodig om alle belastingen te betalen en hun eigen leven te regelen.
    In mijn eigen geval, liever niet want dan is mijn muziekbestand van illegale downloads naar de knoppen. (krul)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 18:47 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Sweeney zei op 23 juni 2011 - 0:07:

    Het verspreiden wel. Het downloaden zelf niet.
    Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je het wel voor eigen gebruik mag downloaden, maar het niet mag doorverkopen. Anders ben ik illegaal


    Ik ben het helemaar met Sweeney eens!


    Just be yourself

    ja


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Oneens, dat zou betekenen dat ik voor een liedje een cd moet kopen van meestal duurder dan 15 euro. De muziek zal langzaam verdwijnen dan, aangezien niemand zoveel geld heeft meer tegenwoordig en de Cd's veel te duur zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    Oneens, dat zou betekenen dat ik voor een liedje een cd moet kopen van meestal duurder dan 15 euro. De muziek zal langzaam verdwijnen dan, aangezien niemand zoveel geld heeft meer tegenwoordig en de Cd's veel te duur zijn.


    I am an idiot, I move.

    Sweeney schreef:
    Het verspreiden wel. Het downloaden zelf niet.
    Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je het wel voor eigen gebruik mag downloaden, maar het niet mag doorverkopen. Anders ben ik illegaal (cat)

    Sweeney schreef:
    Het verspreiden wel. Het downloaden zelf niet.
    Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je het wel voor eigen gebruik mag downloaden, maar het niet mag doorverkopen. Anders ben ik illegaal (cat)


    Sometimes it's best not to care.

    Sweeney schreef:
    Het verspreiden wel. Het downloaden zelf niet.
    Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je het wel voor eigen gebruik mag downloaden, maar het niet mag doorverkopen. Anders ben ik illegaal (cat)


    ben het hiermee eens

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:49 ]


    and so felt the lion in love whit the lamb