• Schrijven jullie vooruit aan je storys -dus dat je hoofdstukken schrijft en nog niet activeert- of schrijf je een hoofdstuk en activeer je hem meteen?


    <3

    Soms.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dat verschilt,
    meestal schrijf ik eerst een aantal hoofdstukken zodat ik ze later kan activeren als ik even geen tijd heb om te schrijven


    Trust me. I'm the doctor

    Ligt eraan hoeveel inspiratie ik op dat moment heb (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Vroeger schreef ik en uploade ik meteen, maar omdat ik dan soms vastraak probeer ik nu een verhaal af te schrijven voor ik het upload. (Met als gevolg dat ik amper verhalen heb.)


    Felix

    In het begin meestal wel, maar vaak ben ik iets te enthousiast in het uploaden, waardoor mijn vooraad er zo doorheen is.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Soms, als ik zin heb om te schrijven doe ik dat wel. Maar vaak niet :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    soms


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Defensive schreef:
    Soms, als ik zin heb om te schrijven doe ik dat wel. Maar vaak niet :')


    I will be.

    Heel soms , maar ik schrijf niet zo heel snel.. Alleen als ik ziek ben eigelijk, omdat ik dan niks anders te doen heb.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Soms, ik heb nu bijvoorbeeld al heel de Battle Of Hogwarts geschreven, terwijl ik daar nog lang niet ben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik maak altijd een soort plan voor de volgende hoofdstukken. Dus ik schrijf een paar zinnen op, zodat ik weet wat ik wil doen en dan ga ik verder. Ik zorg er altijd voor dat ik een paar hoofdstukken voor loop zodat ik geen writersblock krijg ^^


    Caution first, always.

    Memphis schreef:
    Ligt eraan hoeveel inspiratie ik op dat moment heb (:


    JDN.

    Haha nooit, heb ik helemaal geen tijd voor, ga ik vanavond wel doen. ;3


    It's time to be happy again.

    Sapphira schreef:
    In het begin meestal wel, maar vaak ben ik iets te enthousiast in het uploaden, waardoor mijn vooraad er zo doorheen is.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik schrijf op wat er in me opkomt.. het kan soms wel zijn dat ik 3 hoofdstukje activeer maar dat komt dan omdat ik veel inspiratie heb, maar ik schrijf niet meer vooruit.. dat had ik gedaan vlak voor de crash en toen moest ik 2 hoofdstukken opnieuw schrijven want ik kon ze nergens vinden .___.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky