• Iedereen heeft problemen met vriendjes. Iedereen gooit het er nu uit. Sorry dat ik het zeg, jongens, maar blijf positief en wees blij dat je een vriend hebt. Dat hij je een 'dom wijf' noemt om een stom akkefietje, so what, houd dat bij je, in plaats van het op het forum te gooien. Ik begrijp dat mensen problemen hebben, maar internet is niet de meest slimme manier om het te uiten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Desilio schreef:
    Ik heb nog nooit problemen gehad in een relatie want ik ben al mijn hele leven singel:Y)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Zeker niet mee eens, mensen voelen zich beter als ze erover praten in plaats van het alleen maar op te kroppen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Yoseob schreef:
    (...)Idd, waarom moeten wij perse onze familieproblemen vertellen (sommigen kicken hierop en willen dan gelijk in contact blijven), maar is het erg om relatieproblemen te vertellen?

    Dat snap ik, maar om je hele levensverhaal hier overgedramatiseerd neer te zetten... Je vraagt dan om medelijden, omdat je zelfmedelijden niet goed genoeg is, als het ware.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Trouwens, ik kijk jou topic geschiedenis he. En (Zoals bij de meeste mensen die dit soort topics aanmaken) maakte jij zelf ook zulke "Help mij, heb medelijden" topics aan. Niets ergs hoor, je moet gewoon dingen kwijt, maar ga dan niet op anderen zeuren, die willen dat ook gewoon kwijt, iedereen is anders.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Sorry dat mensen met relatieproblemen mensen kwetsen die single zijn. (cat)


    Ik ben gemeen xoxo

    Rickjuh schreef:
    Trouwens, ik kijk jou topic geschiedenis he. En (Zoals bij de meeste mensen die dit soort topics aanmaken) maakte jij zelf ook zulke "Help mij, heb medelijden" topics aan. Niets ergs hoor, je moet gewoon dingen kwijt, maar ga dan niet op anderen zeuren, die willen dat ook gewoon kwijt, iedereen is anders.

    Lang geleden, toen ik nog in een diepe depressie zat, ja, en nog jonger was.


    @Beleza: Not single, ty.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:18 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    Eh, vind ik niet.
    Ik vind dat ze dat lekker mogen doen als ze ermee zitten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Lang geleden, toen ik nog in een diepe depressie zat, ja, en nog jonger was.


    Nou, dat kan je vergelijken met de mensen nu, niet iedereen is even oud als jou etc. Die zijn misschien nu jou leeftijd, of zijn later in die fase gekomen..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben hier niet mee eens. Soms moet je gewoon iets aan iemand vertellen. Maar aangezien de mensen dicht bij jou in de buurt je niet kunnen begrijpen plaats je het hier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nou, dat kan je vergelijken met de mensen nu, niet iedereen is even oud als jou etc. Die zijn misschien nu jou leeftijd, of zijn later in die fase gekomen..

    'Die fase', waarin drie van je beste vrienden zich van kant maken, heh, maar natuurlijk, in die fase komt iedereen, niet?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Beleza schreef:
    Sorry dat mensen met relatieproblemen mensen kwetsen die single zijn. (cat)

    Voel jij je vooral rijk :') omg.


    ars moriendi

    Laat ze lekker,je hoef er niet naar te kijken. Sommige kunnen nu eenmaal nergens anders hun verhaal kwijt,of vinden het fijn tot het anoniem is.
    Zo kan je van elk topic wel een probleem maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben het zo met je eens =)


    Stop wishing, Start doing..

    StJimmy schreef:
    Laat ze lekker,je hoef er niet naar te kijken. Sommige kunnen nu eenmaal nergens anders hun verhaal kwijt,of vinden het fijn tot het anoniem is.
    Zo kan je van elk topic wel een probleem maken.


    Het viel me alleen op dat er vier topics over hetzelfde probleem onder elkaar staan. Valt. Mij. Op. Zeg mijn mening, en haters gonna hate.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)

    Het viel me alleen op dat er vier topics over hetzelfde probleem onder elkaar staan. Valt. Mij. Op. Zeg mijn mening, en haters gonna hate.
    Bakers gonna bake.


    I live for the applause, you will die for it.