• Iedereen heeft problemen met vriendjes. Iedereen gooit het er nu uit. Sorry dat ik het zeg, jongens, maar blijf positief en wees blij dat je een vriend hebt. Dat hij je een 'dom wijf' noemt om een stom akkefietje, so what, houd dat bij je, in plaats van het op het forum te gooien. Ik begrijp dat mensen problemen hebben, maar internet is niet de meest slimme manier om het te uiten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)

    Ik reageer niet op zulke topics. Ik maak er zelf een aan om mijn gedachten te uiten, en nu is het ineens weg met alle liefheid en/of begrip.


    no offence, maar als ik je op een topic zie reageren zijn het meestal de woorden 'boeit niet' of 'moet je daar nou weer een topic over aanmaken?'

    en he, ik blijf vriendelijk :)! toch?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Titel: Probleem met mijn vriendje.
    Titel: Ruzie met mijn vriendje.
    Titel: Uitmaken of niet met vriendje?

    Ze vallen wel op. (:

    Als iemand zegt probleem of ruzie kun je nog steeds niet weten hoe erg het is eh.. En je titel moet wat zeggen over het topic, dusja. Oke, er zijn er misschien wel veel. Maar is dat nu echt zò erg?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Grizzly schreef:
    (...)

    no offence, maar als ik je op een topic zie reageren zijn het meestal de woorden 'boeit niet' of 'moet je daar nou weer een topic over aanmaken?'

    en he, ik blijf vriendelijk :)! toch?


    Het is nooit zo een reactie. Meestal wat aardiger bedoeld, maar ja, iedereen maakt er natuurlijk weer iets onaardigs van omdat ik een keer 'ruzie heb lopen uitlokken'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou misschien hebben die mensen niemand anders om het aan te vertellen, en is een forum zoals dit wel een oplossing? Ik voel me namelijk ontzettend aangesproken, haha. En ik vind ook dat je absoluut geen gelijk hebt. Maar ja, ik erger me dan weer aan sommige reacties en ook bepaalde topics. Ieder z'n ding (:


    Rainbows on my staircase ~

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Als iemand zegt probleem of ruzie kun je nog steeds niet weten hoe erg het is eh.. En je titel moet wat zeggen over het topic, dusja. Oke, er zijn er misschien wel veel. Maar is dat nu echt zò erg?


    Nog een keer: Het irriteert MIJ. Er worden ook topics gemaakt met mensen die zich irriteren aan hun kat op 't toetsenbord, dat soort shit, en dan is het lief en leuk. Zeg ik een keer wat ik vind, WHOA, vrijheid van meningsuiting! Niet dus.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Flyfire schreef:
    (...)

    Rustig bro, ik reageer er niet op. Ik probeer alleen maar haar standpunt over te brengen. Natuurlijk is het een probleem, maar meestal zijn ze 5 minuten later alweer opgelost.

    Bij sommigen, niet bij alle. En ik weet ook wel dat er veel en topic aan maken over zoiets om een topic aan te maken. Maar bij velen is het dan ook weer gemeend


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NAZIPUNK schreef:
    (...)

    Nog een keer: Het irriteert MIJ. Er worden ook topics gemaakt met mensen die zich irriteren aan hun kat op 't toetsenbord, dat soort shit, en dan is het lief en leuk. Zeg ik een keer wat ik vind, WHOA, vrijheid van meningsuiting! Niet dus.


    Als je zegt dat je je ergert aan mensen, die hier oooook zitten, kan je gewoon een reactie terug verwachten. Als je geen tegenreactie wilt moet je ook geen topic erover openen. En die kat zal zeker geen reactie terug geven op het forum.


    Your make-up is terrible

    NAZIPUNK schreef:
    (...)

    Nog een keer: Het irriteert MIJ. Er worden ook topics gemaakt met mensen die zich irriteren aan hun kat op 't toetsenbord, dat soort shit, en dan is het lief en leuk. Zeg ik een keer wat ik vind, WHOA, vrijheid van meningsuiting! Niet dus.

    Je kan toch je mening vrij uiten? Maar iedereen heeft zijn eigen mening en als je zo'n topic aanmaakt, dan weet je gewoon dat anderen er op gaan reageren. Dat je commentaar krijgt (: En er zijn ook veel mensen die op zo'n nutteloze topics niet reageren hoor. Die kunnen ze wel links laten liggen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je zegt dat je je ergert aan mensen, die hier oooook zitten, kan je gewoon een reactie terug verwachten. Als je geen tegenreactie wilt moet je ook geen topic erover openen. En die kat zal zeker geen reactie terug geven op het forum.

    Mensen mogen een tegenreactie op dit topic geven, maar ik mag dat niet op dat van hen? Volgens jou wel dus.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Mensen mogen een tegenreactie op dit topic geven, maar ik mag dat niet op dat van hen? Volgens jou wel dus.


    Dat zei ik niet. (cat) Maar als het je zo irriteert moet je dat in de beginpost zetten, wat er nu staat is meer een gebiedende wijze.


    Your make-up is terrible

    NAZIPUNK schreef:
    (...)

    Het is nooit zo een reactie. Meestal wat aardiger bedoeld, maar ja, iedereen maakt er natuurlijk weer iets onaardigs van omdat ik een keer 'ruzie heb lopen uitlokken'.


    dat weet ik zelf niet van jou xD maar ik bekijk meestal gewoon reacties, en als ze dan zo beetj mega droog en koud ofzo zijn, kan dat best afstandelijk overkomen. ik zeg nu niet dat je je antwoorden helemaal moet aanpassen ofzo, maar overlezen miss? doe ik ook altijd, en als ik een niet-leuk antwoord heb delete ik meestal. (toch op zulke bieber, twilight of tokio hotel dingen..) bij relatie check ik of het een boeiend verhaal is, ander reageer ik niet en als meningen worden gevraagt ga je die meestal krijgen :) tenzij het zo'n 'omg dit is megaslecht he' topic is terwijl iets mega goed is

    stiekem vindt ik het eigenlijk wel leuk om nu te discussieren xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    dat weet ik zelf niet van jou xD maar ik bekijk meestal gewoon reacties, en als ze dan zo beetj mega droog en koud ofzo zijn, kan dat best afstandelijk overkomen. ik zeg nu niet dat je je antwoorden helemaal moet aanpassen ofzo, maar overlezen miss? doe ik ook altijd, en als ik een niet-leuk antwoord heb delete ik meestal. (toch op zulke bieber, twilight of tokio hotel dingen..) bij relatie check ik of het een boeiend verhaal is, ander reageer ik niet en als meningen worden gevraagt ga je die meestal krijgen :) tenzij het zo'n 'omg dit is megaslecht he' topic is terwijl iets mega goed is

    stiekem vindt ik het eigenlijk wel leuk om nu te discussieren xD

    Ja, discussies zijn normaalgesproken leuk, maar nu laat ik mijn goede humeur niet verpesten ouwe. Ik laat 't even sluiten. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Like Indeed(Y)
    Ik word egt gek van alle zeik topic's... Wees blij dat je uberhaubt met iemand hebtxD

    Ik kom even mijn mening zeggen.

    Jij had een depri moment toen met je vriendinnen.
    Maar voor sommige mensen zijn hun vriendjes ook belangrijk. accepteer dat.


    "Ignite, my love. Ignite."