• Iedereen heeft problemen met vriendjes. Iedereen gooit het er nu uit. Sorry dat ik het zeg, jongens, maar blijf positief en wees blij dat je een vriend hebt. Dat hij je een 'dom wijf' noemt om een stom akkefietje, so what, houd dat bij je, in plaats van het op het forum te gooien. Ik begrijp dat mensen problemen hebben, maar internet is niet de meest slimme manier om het te uiten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    'Die fase', waarin drie van je beste vrienden zich van kant maken, heh, maar natuurlijk, in die fase komt iedereen, niet?


    Je hoeft je daarom niet zieliger te voelen en je hebt daardoor ook niet meer recht om zulke topics te maken. Iedereen mag dat als ze ergens mee zitten, niet alleen jij omdat je je zo goed voelt.


    Your make-up is terrible

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    'Die fase', waarin drie van je beste vrienden zich van kant maken, heh, maar natuurlijk, in die fase komt iedereen, niet?

    Dat is inderdaad erg. Maar iedereen heeft zo zijn eigen problemen en de één vind gewoon bepaalde dingen erg, omdat diegene nog niet erger heeft meegemaakt. Je mag personen niet gaan vergelijken. Reageer gewoon niet op zo'n topics als je er niet tegen kunt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Laufeyson schreef:
    (...)Bakers gonna bake.

    Love that one. *O*


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hoeft je daarom niet zieliger te voelen en je hebt daardoor ook niet meer recht om zulke topics te maken. Iedereen mag dat als ze ergens mee zitten, niet alleen jij omdat je je zo goed voelt.

    Ik maak bijna nooit topics aan dezer dagen. Alleen als je gaat lopen zeggen dat die tijd van mijn depressie een 'fase' was, kun je op een dak klimmen en wachten tot de winter arriveert. Ik herhaal: HET VIEL MIJ OP DAT ER VIER TOPICS ONDER ELKAAR STONDEN MET RELATIEPROBLEMEN en ik mijn mening geef. Maar wie leest er dezer dagen nog?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ik maak bijna nooit topics aan dezer dagen. Alleen als je gaat lopen zeggen dat die tijd van mijn depressie een 'fase' was, kun je op een dak klimmen en wachten tot de winter arriveert. Ik herhaal: HET VIEL MIJ OP DAT ER VIER TOPICS ONDER ELKAAR STONDEN MET RELATIEPROBLEMEN en ik mijn mening geef. Maar wie leest er dezer dagen nog?


    Als er nou toevallig 4 personen ermee zitten, dan zijn het 4 personen. Dat is nog niet veel op de 361 mensen die nu online zijn.


    Your make-up is terrible

    sommige mensen hébben gewoon geen vrienden?...

    srs. Tot ik van school veranderde bleef ik ook bij een jongen omdat hij zowat mijn enige vriend was. nouja, 'vriend'..

    en als je je irriteert aan topics, hou op met erop te reageren enzo.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lol, het is ook niet leuk als je single bent en je om de 5 minuten te horen krijgt 'Oh mijn god ik heb een dom probleempje met mijn vriend' Dudes jullie hebben er tenminste een. Er geen hebben is ook niet goed voor je zelfvertrouwen ><


    SLOAN.

    Mijn vriend heeft het uitgemaakt en ik was er het hart van in. Ik ga daar echt geen topic over beginnen, forget it!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    Eh, vind ik niet.
    Ik vind dat ze dat lekker mogen doen als ze ermee zitten.


    Get outta my head!

    Grizzly schreef:
    sommige mensen hébben gewoon geen vrienden?...

    srs. Tot ik van school veranderde bleef ik ook bij een jongen omdat hij zowat mijn enige vriend was. nouja, 'vriend'..

    en als je je irriteert aan topics, hou op met erop te reageren enzo.


    Ik reageer niet op zulke topics. Ik maak er zelf een aan om mijn gedachten te uiten, en nu is het ineens weg met alle liefheid en/of begrip.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Flyfire schreef:
    Lol, het is ook niet leuk als je single bent en je om de 5 minuten te horen krijgt 'Oh mijn god ik heb een dom probleempje met mijn vriend' Dudes jullie hebben er tenminste een. Er geen hebben is ook niet goed voor je zelfvertrouwen ><

    Zo kun je over alles beginnen eh. Iedereen kan dan klagen over iets, wat voor iemand maar een klein probleem lijkt, want zij hebben het veel moeilijker. Als mensen met een probleem zitten is dat voor hen irritant, maakt niet uit wat jij er van vindt. Als het je zo stoort, dan moet je zo'n topics niet meer aan klikken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Toetanchamon schreef:
    Mijn vriend heeft het uitgemaakt en ik was er het hart van in. Ik ga daar echt geen topic over beginnen, forget it!

    Sommigen hebben dat nu eenmaal nodig (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Zo kun je over alles beginnen eh. Iedereen kan dan klagen over iets, wat voor iemand maar een klein probleem lijkt, want zij hebben het veel moeilijker. Als mensen met een probleem zitten is dat voor hen irritant, maakt niet uit wat jij er van vindt. Als het je zo stoort, dan moet je zo'n topics niet meer aan klikken


    Rustig bro, ik reageer er niet op. Ik probeer alleen maar haar standpunt over te brengen. Natuurlijk is het een probleem, maar meestal zijn ze 5 minuten later alweer opgelost.


    SLOAN.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Zo kun je over alles beginnen eh. Iedereen kan dan klagen over iets, wat voor iemand maar een klein probleem lijkt, want zij hebben het veel moeilijker. Als mensen met een probleem zitten is dat voor hen irritant, maakt niet uit wat jij er van vindt. Als het je zo stoort, dan moet je zo'n topics niet meer aan klikken

    Titel: Probleem met mijn vriendje.
    Titel: Ruzie met mijn vriendje.
    Titel: Uitmaken of niet met vriendje?

    Ze vallen wel op. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Sommigen hebben dat nu eenmaal nodig (:

    Ik ben er ook niet tegen, hoor. :-)
    Ik zeg gewoon maar dat ik het zelf niet zou doen. ;-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.