• Het ging als volgt: LANG VERHAAL MAAR ERG LEUK. XD

    Een paar weken terug moesten we een ondernemingsplan maken in groepjes, als je niet weet wat het is, jammer dan.
    Dus deze avond was de presentatieavond.
    We hadden net met 2 klassen in de kantine van onze school allemaal een eigen kraampje, die we mochten gebruiken om ons bedrijf te presenteren, en wij hadden een danskleding winkel, en 2 meisjes gingen dansen, en wij gingen de muziek en alles regelen, en we hadden schoenen enzo, en allemaal kleding, echt heel leuk allemaal, die kraampjes van anderen waren ook heel leuk en mooi!
    Maar wij zijn.. 3E GEWORDEN. 8D! Geen eerste, maar toch leuk, ik heb een VVV cheque van 10 euro gekregen, en de andere 2 van mijn groepje ook. :3
    2 Friese meisjes hadden een eigen restaurant en die hadden gewonnen, maar toen waren er spelbrekers echt kinderachtig, die riepen: BOEREN BOERENN.
    En tegen ons zeiden ze: Omg jullie dansje was echt dom jullie kunnen niet dansen wij hadden alles fucking beter, blablabla.
    hoe kinderachtig.
    Maarja ik ben echt blij. ^^

    Zal ik foto's posten als die geupload zijn? als jullie dat leuk vinden, kunnen jullie zien hoe alles eruit zag, als jullie dat tenminste wat boeit.

    Plus, ik denk dat ik verliefd ben op een meisje uit mn klas, alleen ze heeft een vriend :I stupid as fuck.

    En, hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag? of gewoon school toetsen en verder leren zoals altijd ? 8D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    FOTO'S FOTO'S FOTO'S!
    Duidelijk? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    FOTO'S FOTO'S FOTO'S!
    Duidelijk? :'D

    HAHA YEAH.
    Maar ze zijn nog niet geupload op de schoolwebsite -snik snik.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    HAHA YEAH.
    Maar ze zijn nog niet geupload op de schoolwebsite -snik snik.

    Moet je maar doen dan als ze dat wel zijn ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Foto'wss
    I wanna see them :D
    wij hebben ooit ook zoiets gedaan maar dan met zelfgevlochten armbandjes -fail-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Those bitches called us farmers?
    They will die. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wel vet awesome trouwens!
    Ik wil ook foto's zien! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tranquillity schreef:
    FOTO'S FOTO'S FOTO'S!
    Duidelijk? :'D


    Out of dreams.

    fotooooo's
    nah proefwerkweek, dus ik heb vandaag mijn grieks verpest haha ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Mudblood schreef:
    Those bitches called us farmers?
    They will die. (bat)

    Ah geloof me, dat zijn ze.
    Die bitches stelen elkaars telefoon zelfs, OTL.

    &Squidward, ahww.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333