• Ryan Dunn NOT Dead 20 Juni 2011 (it was a joke)

    The 'Jackass' star has not really died in a car crash this morning in Pennsylvania. The mother of Bam Margera was the first person to say to the media that he is dead.

    Well it was all a joke. This was all done for footage of friends and families reactions to hearing the news of Ryan Dunn's death, for the next Jackass feature.

    Ryan Dunn was saying about the whole situation: " I'm not sorry for making everyone think i was dead, i actually thought it was pretty funny".

    UPDATE: There is more suspicion about his death. He is playing in a new movie called "Living Will".
    In the beginning of the movie, you hear him saying: "Being dead is the best thing that's ever happened to me".


    Bron

    Mensen: ik weet niet of dit bericht waar of vals ik, ik wou gewoon even laten weten dat deze geruchten er zijn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 17:44 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Mayfly schreef:
    Nou, nee, ik denk dat hij écht dood is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Niet lullig bedoeld, maar ik wou dat het een grap was, dan leefde hij nog. Maar ik weet zeker dat de Jackass crew daar heus geen grappen over maken en April en Phil zouden dan nooit aan zo'n grap meewerken!!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ryan Dunn is echt overleden. Ze zijn op dit moment bezig met zijn lijf, het is geen grapje.


    Here & Now

    Ik denk dat hij wel dood is eigenlijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ze zeiden ook dat Michael Jackson nog leefde. Denk het niet. Maarja, kan.


    Gradually, then suddenly..

    Hm, ik denk het niet. Ik zag zojuist toevallig een fragment waarbij een van de anderen naar de plek van de gebeurtenis ging en daar spontaan in huilen uitbarste. 'I miss you, my mate,' he said.


    everything, in time

    NAZIPUNK schreef:
    HIJ. IS. DOOD. Godver, nog een zo'n godvergeten topic en ik ruk iemand's kop eraf. Het is geen grapje; zelfs de mensen van Jackass gaan niet `o ver. En wat een betrouwbare site dus. Nee.

    Sorry voor mijn reactie, maar serieus, ik kan dat niet hebben, Ryan Dunn heeft mij geïnspireerd vanaf kleins af aan, en het voelt serieus alsof ik een belangrijk iemand kwijt ben.


    Ik ben het totaal met je eens ! Zo lang het op niks betrouwbaars staat dat hij nog leeft geloof ik het niet. En ik begrijp je reactie voor mij was hij ook een heel inspirerende persoon en ik keek ook echt naar hem op , dus het is erg frustrerend als er dan opeens gezegd word dat het allemaal een stunt is. [ Wat het absoluut niet is.]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    BeingHistory schreef:
    Oke, ik snap er niks meer van maar heb wel even iedereen ge smsmt


    Firm believer of all that is magic

    Ongelofelijk hoe hardnekkig sommige mensen kunnen zijn. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    dat is toch maar een ziekelijke stunt dan. en lullig als dit bericht dan niet waar blijkt te zijn.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat zou echt laag zijn --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hooligan schreef:

    Ziet er ook zo lekker geacteerd uit, niet?


    dat eerste stukje liet me bijna huilen! ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uh... sowieso zou April nooit aan zo'n grap meewerken. De man is dood, klaar. Het is niet een grap.


    "I shut my eyes in order to see.'

    LetMeBe schreef:
    HAhahahahahahahaha ik zou het net zo'n stunt vinden voor hem eigenlijk :')


    You're beautiful.

    Jackass gaat niet zo ver ! R.I.P Ryan Dunn, We always will remember you !