• Ryan Dunn NOT Dead 20 Juni 2011 (it was a joke)

    The 'Jackass' star has not really died in a car crash this morning in Pennsylvania. The mother of Bam Margera was the first person to say to the media that he is dead.

    Well it was all a joke. This was all done for footage of friends and families reactions to hearing the news of Ryan Dunn's death, for the next Jackass feature.

    Ryan Dunn was saying about the whole situation: " I'm not sorry for making everyone think i was dead, i actually thought it was pretty funny".

    UPDATE: There is more suspicion about his death. He is playing in a new movie called "Living Will".
    In the beginning of the movie, you hear him saying: "Being dead is the best thing that's ever happened to me".


    Bron

    Mensen: ik weet niet of dit bericht waar of vals ik, ik wou gewoon even laten weten dat deze geruchten er zijn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 17:44 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat hij dood is. Een auto-ongeval in scène zetten? Dat is ten eerste ziek en ten tweede als hij dan niet dood is waarom gaat Bam staan wenen?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Als het een grap is is het niet grappig en als hij echt dood is, zonde.


    Kill them with kindness.

    Ik zou zeggen, wees blij met het feit dat hij misschien niet dood is? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TaeKey schreef:
    Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat hij dood is. Een auto-ongeval in scène zetten? Dat is ten eerste ziek en ten tweede als hij dan niet dood is waarom gaat Bam staan wenen?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, hij is wel dood. Ik ga het niet geloven dat hij heel misschien wel leeft, want dan is het nog kutter als ie wel echt dood is. Wat hij gewoon is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hij is echt dood. Mensen die dit nieuws hebben gemaakt en het andere mensen hebben laten geloven zijn ontzettend sneu.


    Ik ben gemeen xoxo

    NAZIPUNK schreef:
    HIJ. IS. DOOD. Godver, nog een zo'n godvergeten topic en ik ruk iemand's kop eraf. Het is geen grapje; zelfs de mensen van Jackass gaan niet `o ver. En wat een betrouwbare site dus. Nee.

    Sorry voor mijn reactie, maar serieus, ik kan dat niet hebben, Ryan Dunn heeft mij geïnspireerd vanaf kleins af aan, en het voelt serieus alsof ik een belangrijk iemand kwijt ben.


    ja, da's ook al met Elvis.
    Of Paul Mccartny, die is springlevend, maar sommigen zeggen dat ie dood is

    Waarom moeten sommigen mensen altijd stomme geruchten de ronde laten doen?!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hij is dood okay, klaar.
    Al deze geruchten zijn niet waar


    Don't dream your life, but live your dream!

    LetMeBe schreef:
    HAhahahahahahahaha ik zou het net zo'n stunt vinden voor hem eigenlijk :')


    You're beautiful.

    LetMeBe schreef:
    HAhahahahahahahaha ik zou het net zo'n stunt vinden voor hem eigenlijk :')
    lolwat, dan ken je hem niet zo goed.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tsja, er heersen altijd domme geruchten dat mensen die dood verklaart zijn tóch leven. (Denk aan die achterlijke geruchten die beweren dat Michael Jackson, Elvis Presley en John Lennon allemaal nog leven maar op een of ander godvergeten eiland partys houden).

    Mensen die dit soort geruchten de wereld in helpen willen gewoon niet geloven dat hun idool dood is.


    ars moriendi

    Dat is dus echt niet waar. Waarom zou hij de mensen om wie hij geeft zo willen kwetsen? Wat een onzin.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ryan Dunn is echt dood.



    Hij is echt dood.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.