• ik ben een 14 jarige jongen en kreeg vandaag 22/06/11 een mailtje van een hele goede vriendin van mij.
    er in stond dat ze nu een vriendje heeft en dus weinig tijd heeft, ze schreef ook dat ze de contact wou verbreken, nu ben ik eigenlijk best wel depressief en weet niet wat ik moet doen


    You're amazing the way you are, never give up!

    Als ik jou was zou ik een mail sturen of met haar afspreken en zeggen dat je het niet leuk vind en het niet begrijp. Misschien heb je het verkeert opgevat(ik weet niet hoe ze het omschreef) of is er iets anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het zou eigenlijk kunnen dat ze het contact verbreekt omdat haar vriendje dat zegt.
    Omdat jij een jongen bent, en goed met haar kan opschieten, is haar vriendje gewoon bang van je omdat ze veel om je geeft. :/
    Doe maar wat de andere hier zeggen ;)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 16:03 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Sapphira schreef:
    Maar dat is belachelijk? Waarom zou ze dat in godsnaam doen?


    nou zij had al weinig tijd ( ik ook maar ik maakte tijd voor haar)
    en toen kreeg ik gistern een mail dat ze een vriendje had(huil)
    dat was al stom want ik vond haar wel leuk, en nu wil ze geen contact meer omdat ze haar vriendje elke dag ziet, en telefoneert en al die shiz.
    en daarom wil ze geen contact meer(N)


    You're amazing the way you are, never give up!

    Tranquillity schreef:
    Als een vriendin jou dumpt voor haar vriendje, dan is ze jou vriendschap niet waard. Dus ik zou, hoe moeilijk het ook mag klinken en effectief zijn, afstand van haar nemen. Zoek andere vrienden of vriendinnen (: En als het gedaan is met haar vriendje, wat goed mogelijk is op jullie leeftijd, moet je het haar laten voelen dat ze jou toen heeft laten vallen. En dat je haar niet zomaar kan/wil terugnemen. Ze heeft je gekwetst en dat mag ze weten ook.

    stephen schreef:
    (...)

    nou zij had al weinig tijd ( ik ook maar ik maakte tijd voor haar)
    en toen kreeg ik gistern een mail dat ze een vriendje had(huil)
    dat was al stom want ik vond haar wel leuk, en nu wil ze geen contact meer omdat ze haar vriendje elke dag ziet, en telefoneert en al die shiz.
    en daarom wil ze geen contact meer(N)

    Dat zegt ze, maar de echte reden is... :|


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Tranquillity schreef:
    Als een vriendin jou dumpt voor haar vriendje, dan is ze jou vriendschap niet waard. Dus ik zou, hoe moeilijk het ook mag klinken en effectief zijn, afstand van haar nemen. Zoek andere vrienden of vriendinnen (: En als het gedaan is met haar vriendje, wat goed mogelijk is op jullie leeftijd, moet je het haar laten voelen dat ze jou toen heeft laten vallen. En dat je haar niet zomaar kan/wil terugnemen. Ze heeft je gekwetst en dat mag ze weten ook.


    You're beautiful.

    FireDust schreef:
    (...)
    Dat zegt ze, maar de echte reden is... :|


    tja die weet ik niet en misschien weet ik die ook nooit


    You're amazing the way you are, never give up!

    FireDust schreef:
    Het zou eigenlijk kunnen dat ze het contact verbreekt omdat haar vriendje dat zegt.
    Omdat jij een jongen bent, en goed met haar kan opschieten, is haar vriendje gewoon bang van je omdat ze veel om je geeft. :/
    Doe maar wat de andere hier zeggen ;)

    Even er terug op wijzen, veel mensen doen dit om deze reden.
    Ze is bang dat ze haar vriendje verliest.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Marshmellow schreef:
    Haha zij gaat afzien als het uit is en met hangende pootjes terug komen :'D.


    Kill them with kindness.

    FireDust schreef:
    (...)
    Even er terug op wijzen, veel mensen doen dit om deze reden.
    Ze is bang dat ze haar vriendje verliest.


    dat zal het wel kunnen zijn.
    maar ik heb ook een vriendinnetje en daarom heb ik het conatact ook niet verbroken


    You're amazing the way you are, never give up!

    Lekker laten stikken in d'r foundation.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    stephen schreef:
    (...)

    dat zal het wel kunnen zijn.
    maar ik heb ook een vriendinnetje en daarom heb ik het conatact ook niet verbroken

    Ja, maar haar vriendje is jaloers op jou... :X


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    NAZIPUNK schreef:
    Lekker laten stikken in d'r foundation.


    hahahahahahahahahahaha(yeah)(yeah)(yeah) lol


    You're amazing the way you are, never give up!

    FireDust schreef:
    (...)
    Ja, maar haar vriendje is jaloers op jou... :X


    zou kunnen, waarom zou hij jaloers zijn dan???


    You're amazing the way you are, never give up!

    FireDust schreef:
    (...)
    Even er terug op wijzen, veel mensen doen dit om deze reden.
    Ze is bang dat ze haar vriendje verliest.

    Ik heb ook een vriend die heel erg jaloers is als ik met andere jongens om ga. Maar hij dwingt mij ook niet om het contact te verbreken en alsnog zou ik het niet doen. Ik wil nog steeds mijn eigen vrijheid, kiezen met wie ik omga. Als je vriend weet dat hij je kan vertrouwen en je echt graag ziet, zal hij je niet dwingen tot deze keuze.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right