• Mijn zus is een week bij haar vriendje logeere. nu heb ik haar op facebook liefdevol heel veel tips gegeven zodat ze het er makkelijker volhoud:



    je bent nu al 5 dagen weg, hoe los je dat op met 1 onderbroek? je hebt al je slipjes hier nog liggen.

    plakt dat niet heel erg?

    en de tabletten tegen je gordelroos ben je ook vergeten!

    en waarom neem je geen tandeborstel mee als je van huis gaat? op zich is dat niet erg, zo kunnen we die een week in het gloor zetten

    en vergeet je sokken niet te luchten snacht want die zweetvoeten creme werkt toch ook niet zo goed?

    mocht je deze week nog willen douchen, droog dan ook je navel, vergeet je bilnaat niet en ook tussen je tenen goed drogen vor ivm de schimmel

    de ortho heeft gebeld trouwens, die scheve voortand kan op zich wel recht gezet worden, maar daarvoor zul je wel een beugel moeten net als vorig jaar

    ook de pedicure heeft gemailt, hij heeft die speciale tang besteld waarmee hij die ingegroeide nagel van je grote teen, van die rechter voet van jou kan verhelpen. ook heeft hij een rekening erbij gestuurt van 3 eelt raspen!!! niet normaal hoe jij die dingen slijt. hij begrijpt niet dat jij nog schoenen draagt

    vergeet niet je oor te druppele, die moet vrijdag uitgespoten worden
    en lieverd, je weet het hé. geen bruine bonen eten

    en meisje ik zou hem toch maar inlichten over je darmproblemen, hij zal er ondertussen toch wel achter zijn gekomen. en als hij echt van je houd accepteerd hij je wel

    heb je wel genoeg hars bij voor je snor? anders word deze ook spontaan homo

    en vergeet daarom ook niet optijd je benen te scheren

    ook je grote tenen

    nu we het toch over haar hebben, trek die op je wrat er ook uit

    owja bijna vergeten. wel de pil blijven doorslikken, anders zit je weer een heel week op de emmer te lekken

    Lisanne (mijn zus): Hahaha zal het opschryve. Gelukig dam je er bent zeg.


    ik: lisanne, hoe is het met Annette, jou 2de persoonlijkheid? stoort ze jullie niet teveel in de gesprekken tussen jou en will? want ik weet nog hoe lastig je ex dat vond dat je steeds riep tussen de sex 'IK HAAT JE, IK HAAT JE'

    want liesette houd zich de laatste tijd toch stil hé?

    en krijg je die neigingen om je wijsvinger in iedere voorbijganger anus te steken nog onderdrukt? want ander heb je daar staks ook de bijnaam 'DE VINGER'

    de psy belde nog datje absoluut je tabletten niet mag vergeten omdat je anders toch weer de neiging kunt krijgen van de flat af te springen

    ow en pak niet de verkeerde tabletten want ad heeft een geintje met je uitgehaald, hij heeft die lepra-pillen verwisseld met XTC

    trouwens, jou dwangbuis hebben we even terug gebracht naar de GGD omdat we denken dat je wel even zonder kunt als je tenminste braaf je drupeltjes neemt. -hint-

    ik weet dat als je zenuachtig bent steeds knippert met je rechter oog maar probeer je hoofd dan stil te houde, dan valt het minder op

    en probeer je schouders te ondspannen zodat die niet mee bewegen op ritme van je scheve mond. dat is erg onaantrekkelijk

    ookal is de roos verwelkt, je kunt nog wel je best doen

    ik hoop dat je dit alles goed ter harte neemt want het zou toch zonde zijn als je vriendje je in de eerste week al merkt wat je allemaal mankeerd. maar van de andere kant, wij hebben hem ge-google'd en wat die mankeerd... daar ben jij heilig bij. ik denk dat het de juiste combinatie is.

    jullie zoude heel gelukkig kunnen worden met de juiste tabletten en de hulp van God. Amen!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 9:40 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha, waar haal je de inspiratie vandaan? 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ghehe, geniaal!
    Helemaal zelf bedacht?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    de psy belde nog dat je absoluut je tabletten niet mag vergeten omdat je anders toch weer de neiging kunt krijgen van de flat af te springen


    Not cool.

    De rest is op zich wel grappig, ja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Geniaal (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het eigenlijk niet zo grappig..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.