• Ja, ik vind dat er nog redelijk veel mensen online zijn voor dit uur van de dag (nacht)! Ikzelf ben nog (heel hard) aan het studeren, haha :p Voor mijn mondeling engels morgen. En ik weet dat velen van jullie al vakantie hebben, maar ik verveel me en ben nieuwsgierig. Dus waarom zitten jullie nog op Q of kunnen jullie het je nog permitteren om nu wakker te zijn? =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan niet slapen ):


    Olive

    Ik kan ook niet slapen :/

    Oké, dat is inderdaad niet leuk! Maar misschien helpt het om je computer aan de kant te leggen nog even wat muziek te luisteren of een boek (magazine) te lezen en dan nog eens proberen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omdat ik vakantie heb, en afgelopen nacht het ook kwart over 6 was, en ik nu dus nog niet kan slapen, omdat mijn ritme is verstoord. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb honger en ben zenuwachtig.

    Fragile schreef:
    Ik heb honger en ben zenuwachtig.

    Zenuwachtig voor?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Oké, dat is inderdaad niet leuk! Maar misschien helpt het om je computer aan de kant te leggen nog even wat muziek te luisteren of een boek (magazine) te lezen en dan nog eens proberen?

    Dat vind ik een goed idee 8D

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Zenuwachtig voor?

    Krijg morgen de uitslag van allerlei ziekenhuisonderzoeken en ik ben er niet echt gerust op, aangezien ze eerder gaan bellen dan afgesproken ><

    Ik heb net twee boekverslagen van Nederlands afgerond. Daarna ook een klein opzetje voor mijn betoog gemaakt. Aan mijn proefwerk geschiedenis ben ik niet eens toegekomen. Dit allemaal moest voor morgen/vandaag af zijn, en geschiedenis is ook morgen/vandaag. Da's dan jammer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omdat me vriend om 2 uur thuiskomt en ik niet kan slapen als hij er niet is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Omdat me vriend om 2 uur thuiskomt en ik niet kan slapen als hij er niet is.

    Oh, wonen jullie al samen? =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Oh, wonen jullie al samen? =D
    Officieel niet. Maar we slapen wel altijd bij elkaar.:p


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Insomnia.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Omdat ik wakker ben en over een kwartiertje naar school moet. Ik ben al sinds 6 uur wakker omdat ik nog even wou leren voor Geschiedenis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omdat mijn vader om half 8 vroeg hoe laat ik mijn boeken in moest leveren; half 1. --'


    Opgeven is geen optie.