• Mijn bakske van mijn playstation is stuk en net nu ik zin had om dat spel te spelen. Ik kan geen leven meer nemen en zo vlot dat niet, want Lara heeft haar leven hard nodig.
    Maar gelukkig ben ik vrijdag jarig, dus stel ik voor dat jullie gaan investeren om een nieuw bakske voor me te kopen en Lara haar leven te redden.
    Klik hier om te doneren
    Klik hier om je geld terug te krijgen, geldwolven

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:53 ]

    Apocalyptica schreef:
    (...)Wij hebben wel humor, jij ben degene zonder humor voor het moment anders.

    Heerlijk mensen die alles zo serieus nemen (:


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Weetikveel, ik hou me niet bezig met die dingen. Ik weet alleen wel dat als je offtopic gaat je meestal een waarschuwing krijgt dus beetje raar dat een mod mee doet (krul)


    Dat dacht ik dus ook_O_


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Genius schreef:
    (...)
    Weetikveel, ik hou me niet bezig met die dingen. Ik weet alleen wel dat als je offtopic gaat je meestal een waarschuwing krijgt dus beetje raar dat een mod mee doet (krul)
    Anders kan het niemand bommen, maar nu jullie gewoon pissed zijn moet er een melding kommen. Dat is ronduit zielig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    (...)
    Weetikveel, ik hou me niet bezig met die dingen. Ik weet alleen wel dat als je offtopic gaat je meestal een waarschuwing krijgt dus beetje raar dat een mod mee doet (krul)

    We zijn nog steeds de grap aan het bespreken op een manier. Dat is dus niet echt echt offtopic lijkt me. (cat)

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook_O_

    En nog ben je niet weg!

    Apocalyptica schreef:
    (...)Anders kan het niemand bommen, maar nu jullie gewoon pissed zijn moet er een melding kommen. Dat is ronduit zielig.

    Hoezo ben ik pissed, dat weet ik zelf niet eens :'D Ik hang gewoon graag de betweter uit.


    -

    505 schreef:
    (...)
    En nog ben je niet weg!

    1. Ik werd vaak gequote
    2. als ik niet reageer lijkt het of ik sad ben en niet durf. Like dah


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    1991 called, they want their teenage angst back.
    Jongens, het was een leuke grap, let's get over it ;']


    Caution first, always.

    Genius schreef:
    (...)
    Hoezo ben ik pissed, dat weet ik zelf niet eens :'D Ik hang gewoon graag de betweter uit.
    Je komt anders wel steeds op de proppen met hoe niet leuk je dit vindt.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 22:31 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    And again: ik haat internet. Vooral als er zulke types zoals jullie opzitten die geen humor hebben en overduidelijk offtopic gaan, zelfs een mod.


    Manual for people who hate the internet:

    1. First check if there's a UTP (unshielded twisted pair) cable going to your device. If so, pull it out! If not, go to step 2. If this did not solve your problem go to step 2.

    2. Disable your Wireless Connections. If you are not capable of performing this easy action, ask your husband/dad/much-smarter-five-year-old-relative where the 'router' is. Smash the device they point out.

    Was this help useful? If not, repeat!


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Stu schreef:
    1991 called, they want their teenage angst back.
    Jongens, het was een leuke grap, let's get over it ;']
    Haha, vond ik ook en ik geniet nog steeds na. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als hier serieus mensen in waren getrapt zijn die mensen nou niet echt slim, lol.
    Geniale grap.


    Ik ben gemeen xoxo

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)
    1. Ik werd vaak gequote
    2. als ik niet reageer lijkt het of ik sad ben en niet durf. Like dah

    Daar lig ik niet wakker van, boeit me allemaal niks.
    Je moet eerst niet bij hoog en laag beweren dat je weg bent en dan telkens mensen komen quoten. Daar wijs ik op.

    Beleza schreef:
    Als hier serieus mensen in waren getrapt zijn die mensen nou niet echt slim, lol.
    Geniale grap.

    Hoppa, nog iemand met humor! :9~

    Beleza schreef:
    Als hier serieus mensen in waren getrapt zijn die mensen nou niet echt slim, lol.
    Geniale grap.
    Dat was het zeker. Jammer dat hij op deze manier de nieuwsbrief niet meer zal halen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?