• Vind jij Sneep goed of slecht?
    Als je een mening hebt schrijf dan ook op waarom a.u.b:

    Ik vind Sneep.....
    Omdat.....


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Had ik al een topic over gemaakt :P

    Ik vind hem goed, maar dat vind ik ook van Voldie.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Goed, omdat hij met gevaar voor eigen leven in het hol van de leeuw heeft gespioneerd. En dat lijkt me echt heel knap omdat Voldemort ook zijn gedachten kan lezen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.


    ik kan het niet beter zeggen

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 16:35 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind Snape een goed persoon omdat hij inderdaad met gevaar voor eigen leven infiltreerde bij de Dooddoeners en hen spioneerde. MAAR aan de andere kant vind ik dat hij wel wat aardiger had mogen zijn tegen de leerlingen op Zweinstein. Just sayin'.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Goed,omdat hij toch probeert om alles goed te doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Memphis schreef:
    Ik vind Snape een goed persoon omdat hij inderdaad met gevaar voor eigen leven infiltreerde bij de Dooddoeners en hen spioneerde. MAAR aan de andere kant vind ik dat hij wel wat aardiger had mogen zijn tegen de leerlingen op Zweinstein. Just sayin'.


    Helemaal gelijk!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Chevalric schreef:
    Goed, omdat het in de boeken wordt uitgelegd..


    I am an idiot, I move.

    Ik vond hem al goed vanaf het allereerste moment. Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat hij een fantastisch en geniaal en boven al een heel belangrijk personage is binnen het verhaal.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Goed, zie uitleg in het laatste boek.


    Je moet worden wie je bent.

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Slecht en goed (dot dot dot)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik mag iedereen die slecht is (flower)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.