Defensive schreef: Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.
Defensive schreef: Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.
true
“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James
Dankje. Je zegt alles waar ik te lui voor ben om te typen
Ik vind Sneep goed omdat hij lijkt slecht te zijn en soms echt irritant stom en vervelend is maar uiteindelijk is hij een held en een echte beschermende vader voor Harry. + hij heeft een heel moeilijke taak om én te spioneren voor de Orde én gedeeltelijk ook bij Voldemort te zitten, doe hem dat maar eens na!
Ik vind Snape goed, want hij heeft met gevaar voor eigen leven Dumbledore geholpen. En dat voor zijn grote liefde Lily, dat vind ik echt heel schattig en heel moedig. Hij heeft ook altijd Harry geprobeerd te beschermen. Hij deed zo lullig tegen hem, omdat hij jaloers was op James. Dat snap ik wel.