• Nou er is dus een gerucht bij ons op school
    dat het in de b gang spookt... Iemand die zegt dat ze een spook heeft gezien in een van die lokalen, de deuren klappen vanzelf dicht zonder dat er ramen openstaan, De zonnenschermen beginnen een eigen leventje te lijden
    Het is echt gewoon eng soms...
    Vinden sommigen ik vind het gewoon best cool :D

    En hebben jullie ook een school spook

    Jammerende Jenny


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Boulevard schreef:
    Jup, we hebben er eentje in de godsdienstlokalen. Die borden vallen vanzelf toe. Echt grappig om te zien. Maar eigenlijk geloof ik niet in geesten ...

    Ik ook niet
    maar die meisjes uit mijn klas
    die flippen ;'D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Er waren vorig jaar geruchten over een meisje die in onze school schimmen op de radiator had gezien en de klas die een luide schreeuw hoorde, maar dat bleek allemaal verzonnen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik denk het niet,
    onze school is namelijk een paar dagen geleden klaar met de bouw :'D


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    xSummerRain schreef:
    Er waren vorig jaar geruchten over een meisje die in onze school schimmen op de radiator had gezien en de klas die een luide schreeuw hoorde, maar dat bleek allemaal verzonnen (:

    Lol :D
    Maar bij ons ik zat zelf in het lokaal toen die dingen begonnen te bewegen
    Eigenlijk best Creepy xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik denk niet dat je gelijkk moet denken aan spoken, al hebben wij ook een soort van vampiers zitten :')


    Olive

    Oh please :')


    -

    Taraluis schreef:
    (...)
    \Lol nu wil ik uitleg 0.o

    Haha, we hebben een studiemeester die héél bleek en mager is en we noemen hem altijd de Vladi. Maar hij is wel cool. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Persefoneia schreef:
    Ik en 3 vriendinnen van me waren een keer alleen in de gymzaal, toen opeens de lichten uitgingen en de deur dicht klapte. Zelfs de deur was opslot. Mijn gymdocent vind het namelijk erg leuk om een geest na te doen(cat)

    coole gymleraar :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Op bosklassen 2 jaar geledan zat ik ooit voor de spiegel mijn tanden te poesten en zag plots een geest in de spiegel


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ja iwr haben that
    Heel vaak als we een proefwerk hebben gaat de deur opeens open, of het wordt heel koud, of het raam slaat opeens heel hard cith


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ons vast lokaal is op de derde verdieping en wij horen ook heel vaak de wind op de gang

    en geloof, de eerste keer schrok heel onze klas ervan, want dat komt boven het lawaai van onze klas uit


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Altijd als ik op de wc zat, rechtsbovenin het G gebouw, hoorde ik een deur van de wc opengaan, maar als ik dan van de wc afkwam zat er niemand op...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Shizen schreef:
    (...)
    coole gymleraar :Y)


    Achja, mijn gymdocent is nog maar 20 jaar. Hij is nog fris en jeugdig, en niet zo oud en stoffig als de rest van mijn docenten(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Achja, mijn gymdocent is nog maar 20 jaar. Hij is nog fris en jeugdig, en niet zo oud en stoffig als de rest van mijn docenten(nerd)

    Lol
    xD
    Btw voor de mensen die het denken
    Ik geloof niet dat het een spook is maar dat is het gerucht 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het spookt in hun hoofden, twee woorden:
    Aandachts gebrek :Y)


    Let it come and let it be