• Nou er is dus een gerucht bij ons op school
    dat het in de b gang spookt... Iemand die zegt dat ze een spook heeft gezien in een van die lokalen, de deuren klappen vanzelf dicht zonder dat er ramen openstaan, De zonnenschermen beginnen een eigen leventje te lijden
    Het is echt gewoon eng soms...
    Vinden sommigen ik vind het gewoon best cool :D

    En hebben jullie ook een school spook

    Jammerende Jenny


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nee, niet echt. Mijn school is saai(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Nee, niet echt. Mijn school is saai(cat)

    mijne ook 0.o
    Maar er is wel een spook xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    jaajaajaa!!
    bij ons gaat er van een lokaal altijd de deurknopding ik hoop dat je weet wat ik bedoel maar die gaat altijd vanzelf op en neer!
    en een keer was er niemand in ee lokaal n bij ons kan je door kleine raampjes het lokaal inkijken dus een vriendin en ik gingen dat doen en toen stond er een film op pauze en opeens ging de muis naar het pauze knopje en toebn begon d film verder te spelen!
    en echt helemaal niemand was in dat lokaal!
    en toen ging de stoel zo'n draaistoel ging uit zichzelf draaien enzo en het raam stond niet open dus het kon ook niet door de wind komen!
    en een keer viel er en stoel van de tafel terwijl die er niet af kon vallen want hij stond gewoon goed op de tafel!
    en dat alleemaal in hetzelfe lokaal..
    en ik heb daar best vaak les dus het is echt heel eng!
    er hangt ook best wel een enge zweer..


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Betrayal schreef:
    Mijn docente Duits.


    lol


    You're beautiful.

    Taraluis schreef:
    (...)
    Inderdaad die is geweldig :D
    Ik heb een raadsel :D
    Wat krijg je als je een mes in het vuur gooit :D
    Wat heeft dit er btw mee te maken 0.o


    een brandende mes? o.O VUUR!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Betrayal schreef:
    Mijn docente Duits.

    HAHA, :')

    Nee, wij hebben er geen. Daar ben ik van overtuigd (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh ja, tuurlijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wij hebben zo lokaal op school waar de deur telkens van zelf open gaat zelfs de leraar werd bang XD

    Knoxville schreef:
    Mensen zeggen altijd dat het spookt als de deur piepend dichtgaat.

    Maar verder niet nee, denk ik.


    Oeh, dan heb ik een spookje in mijn huis. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Knoxville schreef:
    Mensen zeggen altijd dat het spookt als de deur piepend dichtgaat.

    Maar verder niet nee, denk ik.

    Ik denk dat het ligt aan de scharnieren of zo. (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Infinitum schreef:
    Nee, niet echt. Mijn school is saai(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Betrayal schreef:
    (...)
    Believe me, dat is echt een spook.
    Haar haar wordt met de dag roder, ze heeft sproeten, puisten, rimpels and so on. Ze draag crocs met regenboogsokken O.o. Kom op REGENBOOGSOKKEN! Of van die falende nike airmax. Of een of andere te strakke katoenen broek met een tuniek eroverheen.


    Don't make fun of the rainbows *pruilt*

    Lol, er hoeft maar iets te gebeuren en mensen denken meteen dat het spookt. Stelletje goedgelovigen x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nou, we hebben best een creepy school..
    Een keertje moest ik wat spullen opruimen, in mijn eentje, en toen liep ik de gymzaal in en toen zag ik een schaduw van een volwassen mens op de muur (nee, ik was het echt niet, want het maakte ook niet dezelfde bewegingen als ik) en ik weet 100% zeker dat er niemand was. Dus dat was echt creepy. Verder zat ik ook een keertje daar op de wc en toen ging de kraan in ene open, terwijl er niemand anders was, en die bleef openstaan tot ik hem dichtdraaide. En bij de wc's ligt er heel vaak heel veel water op de vloer, en dat is niet eens heel dicht in de buurt van de kraan of de wc's zelf. En er gingen ook geruchten dat er een geest was en zo meer van dit soort dingen. Maar ik geloof er niet echt in, het zou kunnen, maar het zal wel niet.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 18:14 ]


    The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday.

    Wij hebben een zeemonster in onze sloot naast de school, iedereen heeft hem wel eens gezien, en hij pikt de petten van jongens. Echt eng is dat.
    De waarheid van dit verhaal, is zoiets als zeggen dat spoken bestaan en met deuren en ramen gaat gooien, oftwel wind x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oké onze school zijn twee gebouwen.
    Een klooster
    En hoofdgebouw die gebouwd is aan een kappel.
    Het spookt niet.


    Don't dream your life, but live your dream!