• Nou er is dus een gerucht bij ons op school
    dat het in de b gang spookt... Iemand die zegt dat ze een spook heeft gezien in een van die lokalen, de deuren klappen vanzelf dicht zonder dat er ramen openstaan, De zonnenschermen beginnen een eigen leventje te lijden
    Het is echt gewoon eng soms...
    Vinden sommigen ik vind het gewoon best cool :D

    En hebben jullie ook een school spook

    Jammerende Jenny


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eponine schreef:
    Altijd als ik op de wc zat, rechtsbovenin het G gebouw, hoorde ik een deur van de wc opengaan, maar als ik dan van de wc afkwam zat er niemand op...


    Nu durf ik niet meer alleen naar de wc op school :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    Rickjuh schreef:
    Wij hebben een zeemonster in onze sloot naast de school, iedereen heeft hem wel eens gezien, en hij pikt de petten van jongens. Echt eng is dat.
    De waarheid van dit verhaal, is zoiets als zeggen dat spoken bestaan en met deuren en ramen gaat gooien, oftwel wind x)

    Lol een zeemonster die petten pikt
    Dat is pas iets origineels xD
    btw het antwoord op het raadsel van wat krijg je als je een mes in het vuur gooit is
    Tadadaddaam
    Een steekvlam
    Flauw he :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    bij ons gaan de kranen plots aan als er niemand is. ik stond daarnaast en plots aan:|


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat zou zo gaaf zijn weetje.
    Eens dacht ik dat wel toen opeens de deur dicht bleef zitten. Maar het was donker dus ik kon niet zien of er voeten onderde deur door kon zien. Maar het bleek een vriendin te zijn, hihi xd


    Forever.