• Ik weet niet of jullie deze al hebben gezien, maar deze is zó.. :9~


    Keep it simple.

    Jah hij is echt Aaaaagh!:9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 1:23 ]

    Privacy schreef:
    (...)
    Ik heb het opgezocht. Het was wel zo. Hij speelde in "The Conrad Boys". Nja, ik vond het al zo raar dat 'ie zo verschrikkelijk leek. X'D

    Weird, ik kon het namelijk niet vinden. Ach, wat maakt het uit xd


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Weird, ik kon het namelijk niet vinden. Ach, wat maakt het uit xd

    haha, inderdaad.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Persefoneia schreef:
    Wist je dat ik nu net pas achterkom dat Kristen Stewart en Boo Boo Stewart dezelfde achternaam hebben?(nerd)

    Die had ik nog niet door. -out-


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat doet'ie dat 'm zo famous maakt? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Wat doet'ie dat 'm zo famous maakt? :')

    O.o Je weet het niet?
    Boo Boo Stewart speelt al van jongs af aan in films en series en maakt muziek. Hij heeft een tijd bij de disney-band T-squad gezeten en nu maakt hij zelf met zijn zus Fivel muziek, zoals Rainy Day.
    Hij is pas echt populair geworden door zijn rol in The Twilight Saga: Eclipse als de weerwolf Seth Clearwater.
    Zo dat was mijn samenvatting over wie Boo Boo Stewart is.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    O.o Je weet het niet?
    Boo Boo Stewart speelt al van jongs af aan in films en series en maakt muziek. Hij heeft een tijd bij de disney-band T-squad gezeten en nu maakt hij zelf met zijn zus Fivel muziek, zoals Rainy Day.
    Hij is pas echt populair geworden door zijn rol in The Twilight Saga: Eclipse als de weerwolf Seth Clearwater.
    Zo dat was mijn samenvatting over wie Boo Boo Stewart is.


    Juist..wist niet dat'ie in Eclips zat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    cute (A)
    maar jacob is knapper:9~:9~


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Persefoneia schreef:
    Wist je dat ik nu net pas achterkom dat Kristen Stewart en Boo Boo Stewart dezelfde achternaam hebben?(nerd)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sleutelbloem schreef:
    He is so damn hot


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kim kan het weten. :9~


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    BigTimeLove schreef:
    (...)

    Boo Boo Stewart is zijn artiesten naam..


    Zijn echte naam is Nils Allen Stewart? Dus het blijft dezelfde achternaam xD


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    super :9~:9~:9~