• Ik ben ziek, als sinds ik terug was van pinkpop maar ik moest de hele week naar school, en ik heb vanochtend gewoon geweigerd mijn bed uit te komen :)
    Jullie?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Vakantie *O*


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tussenuur op school ><


    I am an idiot, I move.

    Ik heb examens
    Morgen het laatste :)
    Dus ik ben nu thuis en eigenlijk zou ik moeten leren..
    Veel beterschap trouwens!!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Memphis schreef:
    Vakantie *O*


    Ik wil ooooook D:


    We can't spend our lives waiting to live.

    examens xD

    Net gedaan met examen :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    KissAVampire schreef:
    Ik heb examens
    Morgen het laatste :)
    Dus ik ben nu thuis en eigenlijk zou ik moeten leren..
    Veel beterschap trouwens!!


    dankjeeee, succes met je examens!(flower)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Examens


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik zit op school..
    xD
    wij werken met laptops en ik zit op een goed plekje zodat niemand kan zien dat ik op Q zit xD


    Where words fail, music speaks

    Ik ben al een tijd heel erg ziek, maar ze weten niet wat het is. Ik begin nu aan mijn tweede week thuis zitten, dus dat is wel balen. Ik hoop dat het niet erg is bij jou, maar gewoon een griepje door het oververmoeid zijn ofzo? Heel veel beterschap in ieder geval en laat je lekker verwennen door ieder, gehehe (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben klaar met school. Moet alleen nog boeken inleveren, rapport ophalen en dan vakantie(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jonsu schreef:
    Ik ben al een tijd heel erg ziek, maar ze weten niet wat het is. Ik begin nu aan mijn tweede week thuis zitten, dus dat is wel balen. Ik hoop dat het niet erg is bij jou, maar gewoon een griepje door het oververmoeid zijn ofzo? Heel veel beterschap in ieder geval en laat je lekker verwennen door ieder, gehehe (flower)


    Haha, ja dat denk ik zelf ook :)
    oei, dat is wel wat minder ja ;c ik hoop dat het bij jou ook niet erg is?;o
    Ook veel beterschap!(flower)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Dagje vrij.. :) Morgen moet ik gewoon weer werken xD


    What is youre favo scary movie?

    Memphis schreef:
    Vakantie *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vakantie. :D