Na weken te hebben rond gereisd komt ze het circus [..] tegen. Hopend op een plekje gaat ze auditie doen en komt het vijftal jongens tegen, die zich One Direction noemen, een Engelse groep jongens vol talenten. Ze wordt onderschat, maar haar volle verbazing worden ze uitgekozen en reizen ze rond en is de show ontzettend succesvol. Wat als haar verloofde erachter komt? Dat hij Esmé haar droom kapot wilt maken? Wat als hij merkt dat Esmé smoorverliefd is geworden op [1D LID]? Een verhaal vol avontuur, bedrog en liefde.
Oké guys, het zoveelste topic van mij deze 3 weken? Maar de vakantie komt eraan en ik barst van de inspiratie, ik ga ook niet op vakantie en sinds ik echt wat te doen wil hebben, voila, hier dit topic.
Medemogelijk gemaakt door TroutyMouth haar circusidee dat ik hier en daar wat heb aangepast, hihi.
Het verhaal kan prima worden gelezen als je niet weet wie One Direction is, of gewoon geen fan van ze bent, sinds het niks met de muziek te maken heeft, in feite. (:
Informatie
Esmé Pescador is negentien jaar oud, ze is van Spaanse afkomst, met het uiterlijk van Selena Gomez. In het circus zal ze gaan dansen en zingen. (: Voor meer informatie, moet je het gewoon vragen.
Ik zoek géén vriendinnetjes van de jongens, die kies ik zelf uit. Je kan wel je voorkeur geven, maar ik zeg niet dat je dan meteen een relatie met die persoon krijgt. (:
Nodig
# Circusdirecteur
# Circusartiesten
van goochelaars en clowns tot dierentemmers en ballerina's. Het mag ook een groep zijn, van min. 2 tot max. 5
# Verloofde Esmé Pescador
# Overig, verzin zelf iets toepasselijks
Om in te Vullen
Rol:
Naam en bijnaam:
Achternaam:
Artiestennaam:
Leeftijd:
Nationaliteit: Wees origineel, de circusartiesten komen van heel de wereld!
Karakter: Wees origineel! Niet allemaal slimme, spontane meisjes die erg arrogant zijn.
Uiterlijk: Mag een onbekend persoon zijn, dan wel een duidelijke, of meer foto's.
Deelname circus en act: Alleen circusartiesten, waarom doet hij mee? (:
Familie: Vertel in het kort iets over de situatie thuis, relegie, hoe vinden hun het, enz?
Favoriete 1D-lid:
Extra: Alles wat jij nog wilt vertellen, van hobby's, tot een eigen kleine verhaallijn, wees origineel!
Waarschuwen?
Ik kies niet de eerste, ik ga de beste uitzoeken. (: Je mag er zoveel invullen als je wilt en onthoud dat de wereld niet alleen bestaat uit meisjes, jongens zijn namelijk net zo gewild bij mij. Bedankt!
[ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 15:49 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.