• We gaan terug naar het jaar 1931, toen er nog geen televisie, computers en videospelletjes bestonden, dat men zich moest vermaken met het geen wat hij op dat moment had. Esmé Pescador heeft maar één droom, meedoen in een circus, maar haar ouders verbieden het haar. Als ze krijgt te horen dat ze is uitgehuwelijkt aan een vreselijke man loopt ze vol met woede weg van haar huis in de hoop dat ze ergens een plek tegen komt waar ze de dingen kan doen, waar ze van houdt.

    Na weken te hebben rond gereisd komt ze het circus [..] tegen. Hopend op een plekje gaat ze auditie doen en komt het vijftal jongens tegen, die zich One Direction noemen, een Engelse groep jongens vol talenten. Ze wordt onderschat, maar haar volle verbazing worden ze uitgekozen en reizen ze rond en is de show ontzettend succesvol. Wat als haar verloofde erachter komt? Dat hij Esmé haar droom kapot wilt maken? Wat als hij merkt dat Esmé smoorverliefd is geworden op [1D LID]? Een verhaal vol avontuur, bedrog en liefde.



    Oké guys, het zoveelste topic van mij deze 3 weken? Maar de vakantie komt eraan en ik barst van de inspiratie, ik ga ook niet op vakantie en sinds ik echt wat te doen wil hebben, voila, hier dit topic.
    Medemogelijk gemaakt door TroutyMouth haar circusidee dat ik hier en daar wat heb aangepast, hihi.

    Het verhaal kan prima worden gelezen als je niet weet wie One Direction is, of gewoon geen fan van ze bent, sinds het niks met de muziek te maken heeft, in feite. (:


    Informatie
    Esmé Pescador is negentien jaar oud, ze is van Spaanse afkomst, met het uiterlijk van Selena Gomez. In het circus zal ze gaan dansen en zingen. (: Voor meer informatie, moet je het gewoon vragen.

    Ik zoek géén vriendinnetjes van de jongens, die kies ik zelf uit. Je kan wel je voorkeur geven, maar ik zeg niet dat je dan meteen een relatie met die persoon krijgt. (:


    Nodig
    # Circusdirecteur
    # Circusartiesten
    van goochelaars en clowns tot dierentemmers en ballerina's. Het mag ook een groep zijn, van min. 2 tot max. 5
    # Verloofde Esmé Pescador
    # Overig, verzin zelf iets toepasselijks


    Om in te Vullen
    Rol:
    Naam en bijnaam:
    Achternaam:
    Artiestennaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit: Wees origineel, de circusartiesten komen van heel de wereld!
    Karakter: Wees origineel! Niet allemaal slimme, spontane meisjes die erg arrogant zijn.
    Uiterlijk: Mag een onbekend persoon zijn, dan wel een duidelijke, of meer foto's.
    Deelname circus en act: Alleen circusartiesten, waarom doet hij mee? (:
    Familie: Vertel in het kort iets over de situatie thuis, relegie, hoe vinden hun het, enz?
    Favoriete 1D-lid:
    Extra: Alles wat jij nog wilt vertellen, van hobby's, tot een eigen kleine verhaallijn, wees origineel!
    Waarschuwen?


    Ik kies niet de eerste, ik ga de beste uitzoeken. (: Je mag er zoveel invullen als je wilt en onthoud dat de wereld niet alleen bestaat uit meisjes, jongens zijn namelijk net zo gewild bij mij. Bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 15:49 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    TroutyMouth schreef:
    Wanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer maak je de rollen bekend? Kijk mij weer opdringerig zijn, zeg!


    Gheghe, ik denk morgen, dinsdag of woensdag, ik weet het nog niet. Ik wil mensen sowieso een kans geven om een rol te maken, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Gheghe, ik denk morgen, dinsdag of woensdag, ik weet het nog niet. Ik wil mensen sowieso een kans geven om een rol te maken, haha.


    Oké ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Dieren verzorgster.
    Naam en bijnaam: Aleksandra, Alex.
    Achternaam: Korova.
    Artiestennaam: Alex heeft geen artiestennaam, omdat ze achter de schermen werkt.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit: Russische.
    Karakter: Alex is een halve jongen, dat komt omdat ze opgegroeid is op straat. Ze houdt van voetbal, ravotten, katten kwaad uithalen en vies worden. Ze barst altijd van de energie en is dus ook vaak erg druk. Ze moet altijd iets doen en kan er niet tegen als ze stil moet zitten. Ze geeft niet heel veel om haar uiterlijk en snapt ook nooit waarom meiden altijd zo'n heisa om hun uiterlijk maken. Ze maakt zich nooit ergens druk om en staat nuchter in het leven. al met al zou je Alex nog best kinderlijk kunnen noemen, ze doet lekker waar ze zin in heeft en het maakt haar niks uit wat andere van haar denken.
    Uiterlijk:


    -Taylor Momsen.
    Deelname circus en act: Ze heeft nog geen circusact, maar haar grootste droom is als dierentemmer op de voorgrond treden.
    Familie: Haar moeder is bij haar geboorte overleden. Dat heeft haar vader haar altijd kwalijk genomen en werd ze mishandeld. Daarom is ze al op jonge leeftijd van huis weggelopen en heeft ze een aantal jaren op de straten van Sint Petersburg geleefd. Wanneer het circus daar was is ze opgevangen door de circusbaas en sindsdien reist ze met het circus mee.
    Favoriete 1D-lid: Niall Horan.
    Extra: Niemand weet van het verleden van Alex af. Dat is niet iets waar ze graag over praat. Wanneer iemand er naar vraagt, kapt ze het al snel af en mensen vragen er dan niet meer naar.
    Alex heeft altijd al goed met dieren kunnen omgaan. Zij voelt zich fijn tussen en de dieren en andersom ook.
    Waarschuwen? Ja.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Verloofode.
    Naam en bijnaam: Matthew - Math
    Achternaam: Agrossé.
    Leeftijd: 26
    Nationaliteit: Italiaans.
    Karakter: Matthew houdt niet veel rekening met andere mensen. En als hij het doet, dan zal hij er altijd wel zelf voordeel in hebben. Matthew is een heel grappige jongen bij zijn vrienden. Hij wil altijd de leukste zijn en kan zeer arrogant zijn de eerste keer dat je hem ziet. Hij is een voorbeeld van Grote mond, een klein hart. Als het er op aankomt kan Matthew heel gevoelig overkomen, maar hij wilt zijn gevoelens niet tonen. Hij wil alles behalve dat mensen kunnen zien wie hij is. Hij houdt zichzelf liever verstopt onder een masker van arrogantie en egoïsme. Hij denkt ook dat vrouwen maar goed zijn voor hun “behoeftes” en voor het huishouden en ziet weinig nuttiges in hen. Als hij Esmé een cadeau geeft zal het ook alleen maar zijn omdat hij iets nodig heeft van haar, maar als hij in het openbaar met haar is lijkt het een heel lief koppeltje. Hij vindt het ook niet erg om haar een keertje te bedriegen.
    Uiterlijk:

    – Mathias Schoenaerts.
    Familie: Sinds de dood van zijn beide ouders is hij samen met James op een appartementje gaan wonen. James en Matthew zijn sinds hun geboorte al beste vrienden. Hun ouders zijn samen in een auto-ongeluk. Ze hebben zich bij de dood heel sterk bij opgesteld. Ze waren toen 19 en al heel volwassen. Ze waren vrij om te gaan en te staan waar ze willen.
    Extra: /


    hij is niet zo goed, sorry(:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 21:42 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik maak straks een trapeze-duo!
    Eerst eten maken ;p


    Forlife.

    Rol: Leeuwentemmer
    Naam en bijnaam: Mick
    Achternaam: James
    Artiestennaam: Mick heeft deze geen. Hij wordt aangekondigd met Mick de leeuwenkoning.
    Leeftijd: Mick is twintig jaar oud. Hij wordt op 13 Oktober eenentwintig.
    Nationaliteit: Mick komt uit Ierland, Dublin.
    Karakter: Mick is een vriendelijke gast. Hij is vaak vrolijk, maakt veel grapjes en valt wel op bij het circus. Hij heeft namelijk een goede relatie met vrijwel iedereen. Dit komt omdat hij gemakkelijk stemming weet te brengen, mensen opvrolijkt wanneer ze verdrietig zijn en met zijn grapjes erg grappig is. Mick is een slimme jongen, maar gebruikt zijn intelligentie vaak om zichzelf te helpen, niet anderen. Hij is heel goed in improviseren, is vaak gebleken bij een optreden als er wat dingen misgaan. De rust die Mick uitstraalt, is zeer opvallend. Hij weet mensen zo op hun gemak te stellen en met zijn heerlijke zwoele stem pakt hij mensen snel in. Mick is wel een beetje arrogant, omdat hij zichzelf wel heel goed vindt.
    Uiterlijk:


    De littekens die duidelijk rond Mick's mond te zien zijn, zijn echt. Hij heeft ze opgelopen toen hij net iets te dicht bij een moederleeuw kwam, toen hij nog erg klein was. Hij had geluk dat deze leeuw zijn mond niet volledig open had gehaald met haar klauwen, maar zijn mondhoeken waren ver open gescheurd. Na veel operaties ziet het er nu beter uit en kan hij het gemakkelijk verbergen met foundation, die hij geschonken krijgt van de meisjes in het circus. Als mensen grapjes maken over zijn littekens, kan hij erg boos worden. Waarom hij dan toch met leeuwen is gaan werken, is voor bijna niemand duidelijk. Toch is er een reden. Hij wilde zichzelf overwinnen.
    Deelname circus en act: Mick is leeuwentemmer.
    Familie: Mick is in een rustig gezin opgegroeid, die lang op een ranch op het platteland hebben gewoond. Zijn vader, Edward James, is altijd al zijn voorbeeld en beste maatje geweest. Hij is getrouwd met Jina, een hele lieve vrouw. Verder heeft Mick nog een jonger zusje, Coraline. Coraline is 12 jaar oud.
    Favoriete 1D-lid: Niall.
    Extra: /
    Waarschuwen? Ja.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hier heb je er nog twee, thihi. Ik ga vanavond een goochelaar maken voor jou!


    Rol: Circusartiest, vuurspuwer
    Naam en bijnaam: Johnathan, John
    Achternaam: Brooklyn
    Artiestennaam: Firework
    Leeftijd: 21, Johnathan verjaart op 21 oktober
    Nationaliteit: Amerikaans, John is in New York geboren
    Karakter: Als Johnathan ergens geweest is, zal je dat wel gemerkt hebben. Hij is een erg luidruchtig, sociaal persoon en heel connecties over de hele wereld. Hij is het soort jongen waar je spontaan mee wou willen gaan als hij het zou vragen. Hij is erg vriendelijk en heeft altijd een luisterend oor klaar. Natuurlijk is John niet alleen maar de goede man die iedereen kent. Hij is erg egoïstisch, maar hij doet zijn best om dat negatief kantje te bedekken met goede daden. Hij heeft ook kleine teentjes, waardoor je hem gemakkelijk kwaad kan maken. Johnathan kent geen grenzen en het woord 'regels' staat absoluut niet in zijn woordenboek. John leeft van dag tot dag en heeft een absolute hekel aan stuctuur en afspraken.
    Uiterlijk: Mark Salling

    Johnathan is breedgebouwd, waardoor hij regelmatig als sterk en gespierd wordt omschreven. Hij draagt meestal losse kledij die gemakkelijk zitten, maar toch ergens in het modebeeld passen.
    Deelname circus en act: Johnathan is, samen met zijn beste vriend Collin, vuurspuwer. Vuurspuwer in de uitgebreide betekenis van het woord: noem iets gevaarlijks waarbij je vuur in betrekt en het duo zal het doen. De jongens werken zeer nauw samen en hebben hun acts altijd tot in de puntjes verzorgd.
    Familie: Johnathan is geboren als de zoon van een arbeider en een kokkin. Hoewel het gezin niet veel verdiende en het erg groot was (John heeft nog vijf zussen en twee broers), kwam hij nooit iets tekort. Wanneer het cirucus in het land kwam, was John meteen verkocht. Samen met zijn beste vriend, Collin, verliet hij zijn huis en ging hij in het circus. Hij schrijft regelmatig naar zijn ouders en broers en zussen en soms stuurt hij ook wat geld op.


    Rol: Circusartiest, vuurspuwer
    Naam en bijnaam: Collin
    Achternaam: Hale
    Artiestennaam: Sparkling
    Leeftijd: 20, hij verjaart op 1 februari
    Nationaliteit: Collin is afkomstig van Amerika, New York
    Karakter: Collin is iemand die zich erg kan laten doen door anderen, maar onderschat hem zeker niet. Hij kan erg goed op mensen inpraten en hij vindt het leuk om mensen te manipuleren. Hij houdt ervan om mensen te doen geloven dat ze hem volledig onder controle hebben, terwijl hij eigenlijk diegene is die alle trouwtjes in handen heeft. Hij heeft wel een fijn gevoel voor humor en ligt altijd goed in de groep. Collin is wel erg verlegen en het zal een tijdje duren voordat hij echt een gesprek met iemand aanknoopt, maar door zijn beste vriend, Johnathan, kent hij al redelijk wat mensen. Verder blijft hij rustig onder eender welke situatie.
    Uiterlijk: Cory Monteith

    Collin wordt vaak veel ouder geschat dan hij eigenlijk is door zijn grootte. Zijn zwarte haar steekt ook altijd hoog uit boven een drukke mensenmassa. Hij houdt zijn kledij simpel en koopt alleen maar het nodige.
    Deelname circus en act: Collin is, samen met zijn beste vriend John, vuurspuwer.
    Familie: Collin komt uit een rijkeluisgezin, waar hij eigenlijk niet zo trots op is. Hij heeft nog een oudere zus. Hij spreekt niet zoveel over wat er thuis allemaal gebeurt is. Johnathan is de enige die weet waarom hij daar op zijn zestiende is weggelopen: zijn vader wou dat hij in het leger ging, maar John wou in het circus.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik maak straks of morgen nog een duo voor je. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik maak straks of morgen nog een duo voor je. :Y)


    Okéee, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Circusartiest, goochelaar
    Naam en bijnaam: Björn
    Achternaam: Schmertmann
    Artiestennaam: Geheimnis, wat mysterie in het Duits betekent
    Leeftijd: 19, hij verjaart op 17 januari
    Nationaliteit: Duits
    Karakter: Björn is altijd al een fascinerende figuur geweest. Hij heeft altijd een mysterieuze, aantrekkelijke kracht rond zich hangen die elke persoon in zijn buurt nieuwsgierig maakt. Hij is een man van weinig woorden. Hij maakt zichzelf meestal duidelijk met simpele handgebaren en andere gebarentaal, waardoor hij nog mysterieuzer voorkomt dan hij uiteindelijk is. Maar enkele mensen hebben hen ooit horen spreken. Björn is iemand waar je nooit zeker van kunt zijn, maar hij is wel iemand die je met je hele leven kunt vertrouwen. Wanneer hij je iets beloofd, zal hij dat ook doen, waardoor hij precies hetzelfde van jou verwacht. Maar de mensheid kennende, werden vele beloftes aan Björn verbroken, waardoor hij het geloof in de mensheid al een beetje heeft laten zakken. Hij is een persoon met een hart van goud, hoewel dat gedeukte vertrouwen daar soms wel roet in het eten kan gooien. Maar Björns vertrouwen is langzaam, maar zeker aan het heropbouwen.
    Uiterlijk: Andrew Garfield

    Björn heeft warrig, lichtbruin haar dat vaak blond uitschiet. Hij heeft donkere ogen en is eerder mager gebouwd. Wanneer hij zich niet in zijn circuskledij moet begeven, draagt hij gewoon een net hemd op een lange broek.
    Deelname circus en act: Björn is de goochelaar van de groep. Zijn acts bestaan natuurlijk uit het eeuwige konijn uit de hoed, verdwijntrucs en andere dingen die je in elke goochelact ziet, maar bij Björn gaat het allemaal nog een stapje verder. Hij laat werkelijk onverklaarbare dingen gebeuren. Zo toverde hij ooit eens de overleden zoon van een vrijwilligerster in het publiek uit een spiegel en haalde hij de verloren trouwing van een weduwnaar uit zijn linkersok.
    Familie: Björn werd geboren als de zoon van een prostituee. Radeloos had ze hem achtergelaten bij het weeshuis, waar hij opgroeide. Erg goede herinneringen heeft hij er niet aan. Het is ook niet voor niets dat hij op zijn twaalfde wegliep en zich eerst als hulpjongen bij het circus aanbood.
    Extra: Buiten goochelen heeft Björn nog een andere grote passie: schrijven. Hij heeft onlangs een typmachine gekocht met het weinige spaargeld wat hij had. Hij hoopt uit zo groots en bekend te worden als Shakespeare, maar hij blijft wel mooi met zijn voeten op de grond.


    Thihih. Goochelaars zijn leuk om te maken (nerd)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Artieste, trapezemeisje.
    Naam en bijnaam: Harley
    Achternaam: Port
    Artiestennaam: HP.
    Leeftijd: Harley is veertien jaar oud. Ze is net zoals haar tweelingzus, Fay, op 12 december jarig. Fay is twee uur ouder dan Harley.
    Nationaliteit: Harley en Fay zijn geboren in Amerika, Texas. Ze hebben lang op een ranch gewoond en zijn daarom echte boerenmeisjes. Nu praten ze ook met een heel erg accent, wat zowel schattig als storend is.
    Karakter: Harley is op zich al een baasje, maar hier komt nog eens bij kijken dat ze zichzelf helemaal geweldig vindt nu ze in het circus zit. Ze loopt bijna contstant mensen af te katten, weet het altijd beter en geeft mensen geen gelijk. Ze is samen met Fay de beste meisjes en deze twee zullen elkaar altijd gelijk geven, geen kans om het tegen hen op te nemen. Harley is de drukste van de twee. Ze stuitert veel op en neer, maar heeft wel altijd last van een ochtendhumeur. Ze heeft een hekel aan andere meisjes, maar houdt erg van jongens. Niet zo zeer omdat ze het andere geslacht, maar omdat ze zelf een jongenmeisje is. Ze houdt van schreeuwen, boeren laten, vechten en dat soort dingen. Ze vindt het dus al heel wat dat ze voor haar act met Fay in een jurkje moet optreden, toch doet ze het wel.
    Uiterlijk:


    Deelname circus en act: Harley is samen met Fay trapezemeisje. Dit is een duo en hangt samen in die trapeze alsof het werkelijk niks is.
    Familie: komt, ik weet even geen leuke mensen. :Y)
    Favoriete 1D-lid: Niall


    [face=arial]Rol: Artieste, trapezemeisje.
    Naam en bijnaam: Fay
    Achternaam: Port
    Artiestennaam: FP.
    Leeftijd: Fay is veertien jaar oud. Ze is net zoals haar tweelingzus, Harley, op 12 december jarig. Fay is twee uur ouder dan Harley.
    Nationaliteit: Harley en Fay zijn geboren in Amerika, Texas. Ze hebben lang op een ranch gewoond en zijn daarom echte boerenmeisjes. Nu praten ze ook met een heel erg accent, wat zowel schattig als storend is.
    Karakter: Fay is een nog redelijker persoon dan Harley is. Ze is alleen nog veel intelligenter en zal mensen blijven commanderen en verbeteren totdat ze begrijpen dat Fay de baas is. Ze is redelijk arrogant, weet precies wat ze wil en heeft een grote mond tegen mensen die ook maar een beetje in haar wegstaan. Fay is de rustige van de twee en eerder een denker dan een doener. Toch heeft ze iets symptahieks in zich en dat is waarschijnlijk haar scherpe opmerkingen die mensen toch vaak weten te dissen.
    Uiterlijk:


    Deelname circus en act: Net zoals Harley doet Fay de trapeze.
    Familie: Hihi hetzelfde als bij Harley
    Favoriete 1D-lid: Nial;
    Extra: /
    [/face]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wanneer maak je bekend? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wanneer maak je bekend? :Y)


    Woensdag, morgen ben ik na schooltijd naar het Trosmuziekfeest dus ben ik er niet, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Circusartiest
    Naam en bijnaam: Raina [Réjna]
    Achternaam: Corzador
    Artiestennaam: Raina
    Leeftijd: Raina is tweeëntwintig jaar oud. Ze is jarig op 1 Maart.
    Nationaliteit: Raina is geboren en getogen in Colomia. Hier woonde ze lang met haar moeder in een zeer gevaarlijke, maar gezellige buurt. Ze vindt het eigenlijk jammer dat ze weg moest van haar land en haar moeder, maar de wereld rondreizen is sowieso toch wel wat van haar.
    Karakter: Raina is zo'n perfect meisje. Naast het feit dat ze haar uiterlijk op alle mogelijke manier mee heeft, heeft ze ook nog eens haar karakter mee. Ze is vriendelijk, lief en behulpzaam. Hiernaast is ze nog eens zeer intelligent en weet goed om te gaan met mensen. Het jammere is dan weer dat ze uit Colombia komt, wat haar erg gierig en achterbaks maakt. Ze is goed in stelen en eigenlijk is ze totaal niet te vertrouwen. Maar ze is een gemakkelijk iemand om een vriendschap mee op te bouwen. Ze is altijd in voor wat lol en kattekwaad. Ze is goed bevriend met Esmé.
    Uiterlijk:


    Deelname circus en act: Raina is buikdanseres, maar daarnaast ook nog eens zangeres. Ze heeft het geluk dat haar buikdansact haar veel aandacht van het andere geslacht geeft, ookal zit ze daar niet zo op te wachten.
    Familie: Raina kent haar vader niet en wil deze klootzak ook helemaal niet kennen. Hij heeft haar in de steek gelaten en haar moeder nog veel harder. Zodra hij hoorde dat Santana zwanger was van Raina, vluchtte hij weg en liet hij hen over aan het lot.
    Favoriete 1D-lid: Raina ziet Zayn wel staan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Acts met dieren: Alicia Gustino, Marco & Petro Hunes
    Dierenverzorger: Aleksandra Korova
    Trapezeduo: Fay & Hayley Port
    Buikdanseres: Esmé Pescador, Raina Corzador
    Goochelaar: Björn Schmertmann
    Vuurspuwers: Collin Hale, John Brooklyn
    Draadloper: Lynn Dubois
    Ballerina: Victoria Ljublijankic
    Circusbaas: Edward Callears
    Waarzegster: Christina Huenes
    Overig: Sienna Hunes
    Slangenmeisje: Sunshine Montgomery

    Als je rol er nu niet bijstaat, betekend het niet dat je hem niet hebt, maar dat ik er nog over na moet denken. (: Rollen mogen nogsteeds worden ingevuld!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.