• Want morgen is het vaderdag.
    Ik heb niks,maar ik bedenk me net;
    Heb een tekening gemaakt,zal ik hem die geven?
    Met een mooi gedicht erbij? :o

    Wat geven jullie?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb het gevraagd aan mijn vader. Mijn vader zei: "Ach schat, dat hoef je niet voor me te kopen. Jullie liefde is al genoeg." Toch wilde ik wat kopen, maar ik failde hierin. Dus ik heb koffie & thee gezet en heb de afwas gedaan. Anders zou mijn vader het doen en dat wil ik niet. Hij moet rusten en het is vaderdag. Dussja. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoefde geen cadeau te kopen zei 'ie, ik moet alleen zijn lievelingseten maken omdat hij dat zelf niet kan. xd Maar natuurlijk kom ik gister bij mijn ma, en blijkt zij wel allemaal cadeaus voor hem te hebben. Dus eehm, nu heb ik toch ook nog cadeaus voor hem. ^^


    Numbers.

    Ik kan niks geven, ik heb namelijk geen vader meer.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Nothing, so I'm useless ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    3AM schreef:
    Ik geef niets, want mijn vader is er niet ):


    dat vind ik echt sneu voor je. <333


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    niks? ik ben zielig


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik en mijn zus hebben Pirates of the Caribean box (deel 1,2,3) gekocht (A) XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Twee boekensteunen. Jeeh.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mijn vader is overleden, niks dus.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb een boek gekocht, over een vrouw die een wijngaard is begonnen in Frankrijk ofzoiets. Ik weet niet precies waar het over gaat, maar ik dacht dat hij het wel leuk zo vinden en het lijkt hem ook leuk.

    Ik heb mijn vader samen met mijn broer, 4 grolsch glasen gegeven en wiskey black lable en een wiskeyglas gegeven