• Jeweetwel dat als je typt je op de spatiebalk drukt met je duim hé (alleja tenzij je met twee vingers typt).
    Wel, je doet dat altijd met dezelfde duim. (Ik toch in ieder geval) en nu heb ik dit stukje tekst getypt en met mijn andere duim constant op de spatiebalk geduwd en mannekes zeg dat vraagt zoveel concentratie, ik word er gewoon gefrustreerd van ><
    Je moet dat eens proberen :'D

    Hahahah lol :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    *Gaat proberen *
    Haha, ik vind het best makkelijk.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    uhh men dat is irri dat doe ik geluk niet ook al tik met zowat alle vinders(krul)


    Shoganai i ne~

    Ik druk met mijn rechterduim op de spatiebalk.
    En met links vergt niet zo veel concentratie, alleen moet ik er wel steeds op letten dat ik niet meer met rechts ga typen XD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    hmm, vreemd, haha, ik heb hetzelfde, fuck, dit is vreemd.
    Oké, dit doe ik nooit meer.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik druk altijd de spatie in met mijn rechterduim haha :'D

    En nu probeer ik he t met mijn linkerduim? Dit gaat zo langzaam (no_chears)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik druk nooit met een duim op een spatiebalk, haha ;x


    all I want is the taste that your lips allow

    Even testen hoor. Dit is best irritant, nu vergeet ik de hele tijd de N te typen...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Anthem schreef:
    Ik druk altijd de spatie in met mijn rechterduim haha :'D

    En nu probeer ik he t met mijn linkerduim? Dit gaat zo langzaam (no_chears)

    Echt he, ik heb er zo lang over gedaan om dat lapje tekst te typen en ik typte af en toe met mijn rechterduim per ongeluk heh.

    Kayirangwa schreef:
    Ik druk nooit met een duim op een spatiebalk, haha ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dude Weetje hoe onnatuurlijk dit voor me is? xd
    Of ik druk alsnog met rechts of ik druk 2 keer..

    Hmm ik ga me aanleren om alleen met me linker duim te doen xd
    Da heb ik nu ook alleen gedaan ;D nou voelt rechts zich bijna nutteloos XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ik ook ... Alleen gebruik ik geen duim voor de spatietoets, maar mijn rechter wijsvinger...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Echt he, ik heb er zo lang over gedaan om dat lapje tekst te typen en ik typte af en toe met mijn rechterduim per ongeluk heh.

    Ja ik ook haha :'D Het gaat ook gewoon helemaal vanzelf x)
    Best wel eng eigenlijk o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik doe het met beide? Maar als ik erbij nadenk gaat het voor geen meter, haha. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Even uitproberen. Aawh, omg, ik moet er echt op gaan letten. Oké, ophouden, terug naar linkerduim, dat gaat vanzelf. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen