• Mijn respect gaat uit na Tom kaulitz. Hoe moeilijk die jongen het ook heeft hij blijft altijd sterk staan.

    Verder ook na rapper Tupac. Die man is al 15 jaar dood en nog luisterd de jeugd van tegenwoordig na zijn muziek. Hij zou nooit helemaal dood zijn.

    en jij?

    Qlimax schreef:
    (...)
    "Woop" geeft zelf toe dat het dom kan klinken en "ianthomas4ev" stemt daar in mee. Dat is geen afkraken.

    OT: DJ Partyraiser for sure.

    ik vind van wel, zij kraakt altijd beliebers af, kyk maar naar de topics van JB.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Captain schreef:
    Al zeker geen Justin Bieber of iemand van de Disney.
    Mijn respect gaat uit naar OPRAH.


    They fell in love, didn't they?

    Iedereen,ze doen allemaal moeite om ergens te komen en ze krijgen allemaal ups en downs


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    LENI schreef:
    (...)
    ik vind van wel, zij kraakt altijd beliebers af, kyk maar naar de topics van JB.


    Weetje jij hebt gelijk.

    als ik er zo over nadenk.

    raplove schreef:
    (...)

    Weetje jij hebt gelijk.

    als ik er zo over nadenk.

    Dankje :P


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Woop schreef:
    Justin Bieber. Gewoon weg in alles. Het klinkt misschien dom maar ik denk dat hij vele (fans) hoop geeft in moeilijke tijden. Bij mij is dat zo. (:


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    401 schreef:
    Justin Bieber, zo'n 10 jaar geleden woonde hij nog een Stratford. Zijn moeder had niet veel geld, maar nu is hij beroemd omdat hij er voor gevochten heeft. Door hem ben ik gaan schrijven, en hij leert me te geloven in mijn dromen.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Alle artiesten, daar hoef ik geen namen voor te noemen. Gewoon voor alles wat ze doen voor hun fans.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    USB schreef:
    Iedereen,ze doen allemaal moeite om ergens te komen en ze krijgen allemaal ups en downs

    Vind ik ook

    Cady Groves, zonder twijfel

    Bob Marley: Voor zijn idee op wereld vrede en inspirerende muziek.

    Michael Jackson: Die na een moeilijke tijd gewoon doorging met leven, en na zijn dood nog steeds een wereld ster is. Zijn muziek is heilig.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 23:44 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Allemaal, want ze weten zich toch maar mooi te handhaven in dat wereldje en toch hun ideeën op de wereld te brengen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lady Gaga, omdat ze gewoon op het podium gaat staan voor duizenden fans, terwijl ze vlak daarvoor nog zat te huilen omdat ze zich een loser voelde, maar dit niet wil laten blijken aan haar fans. Daar heb ik respect voor.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Lady Gaga, omdat ze gewoon op het podium gaat staan voor duizenden fans, terwijl ze vlak daarvoor nog zat te huilen omdat ze zich een loser voelde, maar dit niet wil laten blijken aan haar fans. Daar heb ik respect voor.


    "Don't look back, you're not going that way."

    CrazyChicken schreef:
    Lady Gaga, omdat ze gewoon op het podium gaat staan voor duizenden fans, terwijl ze vlak daarvoor nog zat te huilen omdat ze zich een loser voelde, maar dit niet wil laten blijken aan haar fans. Daar heb ik respect voor.

    Dat Lady Gaga zichzelf een loser voelt, kan er bij mij niet in