• Mijn respect gaat uit na Tom kaulitz. Hoe moeilijk die jongen het ook heeft hij blijft altijd sterk staan.

    Verder ook na rapper Tupac. Die man is al 15 jaar dood en nog luisterd de jeugd van tegenwoordig na zijn muziek. Hij zou nooit helemaal dood zijn.

    en jij?

    Woop schreef:
    Justin Bieber. Gewoon weg in alles. Het klinkt misschien dom maar ik denk dat hij vele (fans) hoop geeft in moeilijke tijden. Bij mij is dat zo. (:

    klinkt inderdaad dom xD
    anyway, ik vind Ian Thomas

    Rochelle Perts.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    klinkt inderdaad dom xD
    anyway, ik vind Ian Thomas

    Omg, dat klinkt helemaal niet dom. Je hoeft andere fans niet af te gaan kraken omdat ze geen fan zijn van IT. --'


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Justin Bieber, zo'n 10 jaar geleden woonde hij nog een Stratford. Zijn moeder had niet veel geld, maar nu is hij beroemd omdat hij er voor gevochten heeft. Door hem ben ik gaan schrijven, en hij leert me te geloven in mijn dromen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 14:21 ]


    <3

    Ikzelf(cat)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 14:20 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jonas brothers, Demi Lovato, Taylor Swift, Pink, Justin Bieber, Michael Jackson, euh Rihanna en Gaga

    LENI schreef:
    (...)
    Omg, dat klinkt helemaal niet dom. Je hoeft andere fans niet af te gaan kraken omdat ze geen fan zijn van IT. --'

    "Woop" geeft zelf toe dat het dom kan klinken en "ianthomas4ev" stemt daar in mee. Dat is geen afkraken.

    OT: DJ Partyraiser for sure.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Amy Lee, omdat ze het ontzettend moeilijk heeft gehad. De band (Evanescence) is grotendeels uit elkaar gevallen, maar ze is blijven vechten en heeft al haar gevoelens in haar liedjes gestopt.

    Shaun Morgan, omdat hij in een afkickkliniek heeft gezeten vanwege alcohol- en drugsproblemen, maar hij is weer helemaal terug en het nieuwe album van Seether is echt awesome.

    Nick Jonas, gewoon met alles. <3


    live the life you love

    -2Pac.
    -Marilyn Monroe.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 14:26 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    eigenlijk alle artiesten wel, maar toch iemand in het speciaal:
    de zanger van Muse: Matthew Bellamy


    Jus drein jus daun

    Bill Kaulitz en Freddie Mercury, die schieten als eerst door m'n hoofd. De eerste omdat hij gewoon een idool van me is en de tweede, tsja, Freddie is natuurlijk een legende, dat is absoluut een feit. Hij is meer dan amazing :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lady Gaga: Vroeger werd ze gepest en kijk waar ze nu staat.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Michael Jackson, Lady Gaga, Pink. En vast nog wel meer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lady Gaga, for sure, omdat ze zo veel haat over haar heen krijgt, maar toch gewoon haarzelf blijft, en de dingen blijft doen die ze wil doen. Respect.


    Alleen maar tranen van geluk