• Mijn respect gaat uit na Tom kaulitz. Hoe moeilijk die jongen het ook heeft hij blijft altijd sterk staan.

    Verder ook na rapper Tupac. Die man is al 15 jaar dood en nog luisterd de jeugd van tegenwoordig na zijn muziek. Hij zou nooit helemaal dood zijn.

    en jij?

    Goeie vraag..
    Alle muzikanten die ik goed vind denk ik, gewoon omdat ze zulke goede muziek maken, voor zichzelf en voor anderen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Justin Bieber. Gewoon weg in alles. Het klinkt misschien dom maar ik denk dat hij vele (fans) hoop geeft in moeilijke tijden. Bij mij is dat zo. (:

    Demi Lovato, Pink, Taylor Swift


    Firm believer of all that is magic

    Nick Jonas, met zijn diabetes, ik weet nu pas wat voor een hel het is als je juist de diagnose hebt gehad, danlzij mijn nicht. En hoe hij zijn leven toch normaal verder kan leven, is een voorbeeld voor iedereen met diabetes. Ook gewoon zijn passie voor muziek, hij is gewoon een muzikaal genie o.O op zijn fucking 18e
    Demi Lovato, wat zij allemaal heeft doorgemaakt, er zich door heeft geslagen, dat verdient gewoon respect. ze is ook echt een enorm inspirerend persoon. echt, niet normaal

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 13:34 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ian Curtis is een ontzettend goede zanger en de liedjes die hij schreef waren ook echt geweldig.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 13:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 juni 2011 - 14:03 ]

    Arsenal en Zornik ofzo.


    all I want is the taste that your lips allow

    Die van mij respect verdient is Chris Colfer. vanalles wat hij op de midelbare school heeft meegemaakt met het gepest en ook omdat hij Homosekueel is. En wat hij nu bereikt heeft. Ik plaats me vaak in Chris Colfer omdat ik heb gewoon een geweldig sterk persoon vind.

    Oli Sykes, want hij zeurt niet en heeft gwn lol :'D

    Damon albarn omdat hij al zo veel jaar zingt en nog steeds wel succesvol is, en omdat zijn argumenten en meningen altijd geweldig zijn, en ook omdat hij gewoon super awesome is.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    justin bieber.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Justin bieber, hij heeft al zoveel bereikt. En leert mensen om niet op te geven & helpt mensen door moeilijke tijden x.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Al zeker geen Justin Bieber of iemand van de Disney.
    Mijn respect gaat uit naar OPRAH.


    Where there is a sea there are pirates...

    Even denken:

    Pierre Bouvier (zanger Simple Plan)

    Alex Gaskarth (zanger All Time Low)

    Chris Martin (zanger Coldplay)


    Miss you! ~

    MJ, Justin Bieber, Tokio Hotel,ehm.. Voor de rest weet ik niet :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 13:52 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Alle artiesten. Ik bedoel ze doen toch hun best en leven met die constante irritante druk van bemoeienis van de halve wereld. En over het algemeen overleven ze het en doen ze het nog goed ook, dus ja, iedereen. (:


    It ain't broke, so don't fix it.