• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Dat mag gewoon niet, ik ga niet in discussie met jou waarom, dan zijn we morgen nog bezig hahaa

    Okaaay (;
    als je met mij een discussie over voetbal hebt, dan ben je wel langer bezig dan een week .. o.o


    Me so good.

    Hostage schreef:
    (...)

    Tegen jou praten maakt dat er zeker niet beter op..



    ... Praat dan niet :O :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    ... Praat dan niet :O :P


    sorry schat, je weet dat ik er zelf om vraag (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Sweden schreef:
    (...)
    Okaaay (;
    als je met mij een discussie over voetbal hebt, dan ben je wel langer bezig dan een week .. o.o


    Nee hoor, want na een paar dagen ben ik het toch beu en geef ik je gelijk uit wanhoop :3


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    sorry schat, je weet dat ik er zelf om vraag (:


    Dan moet je niet zeiken :$ Nu stt moet me zo klaar maken.. moet zonaar mijn mammie om op me broertje te passe


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hostage schreef:
    (...)

    Nee hoor, want na een paar dagen ben ik het toch beu en geef ik je gelijk uit wanhoop :3

    haha, dat is wat de meeste mensen doen (';


    Me so good.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dan moet je niet zeiken :$ Nu stt moet me zo klaar maken.. moet zonaar mijn mammie om op me broertje te passe


    hahaaaa, ik ben nou eenmaal een zeikerd. ga je broertje maar lekker pesten.. altijd beter dan mij irriteren (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Sweden schreef:
    (...)
    haha, dat is wat de meeste mensen doen (';


    en terecht


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Trouwens, ik vind dat mode wel een basiskennis is :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Voetbal is helemaal geen basiskennis, make up ook niet, maar als jij voetbal tot basiskennis rekent, dan hoort make up er ook bij. De enige basiskennis van voetbal die je al tot 'basiskennnis' zou kunnen benoemen, wat dan eigenlijk nog geen basiskennis is maar goed, is dat je de bal in het tegengestelde doel moet krijgen, niet wat buitenspel is.


    damnn, jullie hebben wel allemaal zin in discussies he? laten we het er maar op houden dat basiskennis voor sukkels is. punt.


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lipton schreef:
    Trouwens, ik vind dat mode wel een basiskennis is :Y)

    idd! ;3

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 12:14 ]


    Me so good.

    Lipton schreef:
    Trouwens, ik vind dat mode wel een basiskennis is :Y)


    maar dan heeft iedereen andere kennis.. maar kennis zijn feiten en daarom ben ik het niet met je eens:P


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    ik maak het nog ff moeilijker voor je je kan ook een lijn maken met oogschaduw terwijl je ook gewoon oogschaduw op hebt :Y) want dat heb ik nu op o en je hebt ook vloeibaar eyeliner aleen dat doe je net wat anders op dan eyeliner en het zit in een potje en doe je op met een andere kwast :Y) (het is wel wat vaster) hahaha nog meer manieren :Y)


    Shoganai i ne~

    Hostage schreef:
    (...)

    maar dan heeft iedereen andere kennis.. maar kennis zijn feiten en daarom ben ik het niet met je eens:P
    Kennis zijn geen feiten... toch?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    BePretending schreef:
    ik maak het nog ff moeilijker voor je je kan ook een lijn maken met oogschaduw terwijl je ook gewoon oogschaduw op hebt :Y) want dat heb ik nu op o en je hebt ook vloeibaar eyeliner aleen dat doe je net wat anders op dan eyeliner en het zit in een potje en doe je op met een andere kwast :Y) (het is wel wat vaster) hahaha nog meer manieren :Y)


    Dat gaat me echt tever.. 0.o


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA