• Ik ben het eventjes compleet zat. Zo ontzettend zat, ik werk me zelf de pleuris in en krijg geen greintje respect ik werk soms 12 uur lang op een dag omdat ik mijn collegas niet alleen wil laten. Maar respect of een bedankje? Nee dat krijg ik niet. Ik werk me zelf ook uit de naad voor veel mensen die dagje weg willen prima ik neem hun diensten over. Maar als ik 1 dagje vrij wil kan het gewoon niet. Omdat niemand mijn dienst wil over nemen.
    Ik ben er altijd voor mijn vrienden bel me en je heb me nodig? oke ik kom, op het moment dat ik het zwaar heb en me allen voor is er gewoon niemand. Dan sta ik daar alleen in de schaduw, en me zelf er uit werken. Ik weet dat ik sterk ben maar ik heb ook mijn grenzen. Ik heb me de afgelopen jaren kapot gewerkt voor wat ik nu heb en ga krijgen. Echt kapot gewerkt met pijn en verdriet. Mijn verleden is niet goed, maar mensen denken tegenwoordig dat ik dom ben alleen omdat ik VMBO basis doe? Dat waren mijn schoon ouders. Waar ik geen contact mee heb.
    Ik vraag me soms zo hard af waarom komt alles van mij kant? Dit houd mij ook al dagen wakker.

    sorry voor mijn gezeur maar ik ben het eventjes helemaal zat.


    Some angels have no wings.

    haal een paar keer diep adem, bemoei je alleen nog met je beste vrienden en laat die fake mensen hun fake gedrag uitvoeren. Ik begrijp het helemaal, je doet dingen voor iemand waarvan je het (hoop je) terug kan verwachten, maar dat gebeurt dan helemaal niet. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.