• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Fragile schreef:
    (...)
    We stoppen haar wel samen met Krull tussen de hamsters ;D

    Oh.. ja.. Krull! Die ga ik ook nog meeten! Gelukkig een super vooruitzicht (krul)
    Voel me al een stuk vrolijker nu :']


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Huh? Ik, intimiderend? Of Fragile, intimiderend? :'] Ik lees echt scheel nu, komt door het tijdstip ><


    Ja jij ja, doe maar niet zo onschuldig!

    Jalissa is mijn mamakipje en ik ben haar kuiken. Als ze jou adopteert ben ik niet meer haar enige kuiken. En jij hebt zo'n coole woordenschat en je bent ouder, dan zal ik eeuwig het kleine kuikentje blijven.;(
    Ennuvoekikmewannabeheh.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 23:15 ]


    everything, in time

    C18 schreef:
    Haha thanks for the offers Leute :'D

    @ Krull: ik heb wel vaker over die mogelijkheid gedacht ja :] Maar het lijkt me vreselijk om alleen te gaan wonen. Maar tot m'n - pak 'm beet - 28ste bij m'n moeder wonen en hopen dat ik in die periode een partner vind waarmee ik m'n leven wil delen is ook niet echt een mooi vooruitzicht.
    Eigenlijk kan ik gerust zeggen dat ik nog overeind sta door m'n opa en oma, aangezien ik het grootste deel van de tijd daar zit. In wezen zijn zij mijn ouders.
    Maar nog iets: ik ben het enige dat ze heeft in Nederland. Familie woont in de Filippijnen en daar staat ze ook best negatief tegenover, omdat ze vaak alleen maar over hun financiële problemen zaniken. Maar ja, dan wordt de stap om te vertrekken nog pijnlijker doordat ik hier haar enige familielid ben.
    Maar soms he.. soms zou ik willen dat m'n ouders wat meer hebben nagedacht voor ze halsoverkop gingen trouwen en totaal niet rekening hielden met het feit dat niet de tijd nemen om mekaar beter te leren kennen het gezin wel eens de kop kan kosten. Want dan zijn niet alleen de ouders de lul, maar ook het kind en in dit geval ik dus.
    Achja, achteraf lullen is altijd makkelijk I guess...

    Gaan wij samen wonen. :Y) Zijn we lekker van het gezeik af. Delen de huur. En kunnen doen en laten wat we willen. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja jij ja, doe maar niet zo onschuldig!

    Jalissa is mijn mamakipje en ik ben haar kuiken. Als ze jou adopteert ben ik niet meer haar enige kuiken. En jij hebt zo'n coole woordenschat en je bent ouder, dan zal ik eeuwig het kleine kuikentje blijven.;(
    Ennuvoekikmewannabeheh.

    Jij blijft altijd mijn favoriet. (cat)
    Niet doorvertellen, ik zeg ze allemaal hetzelfde hoor! Maar dat meen ik natuurlijk niet.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja jij ja, doe maar niet zo onschuldig!

    Jalissa is mijn mamakipje en ik ben haar kuiken. Als ze jou adopteert ben ik niet meer haar enige kuiken. En jij hebt zo'n coole woordenschat en je bent ouder, dan zal ik eeuwig het kleine kuikentje blijven.;(
    Ennuvoekikmewannabeheh.

    Geloof het of niet, deze keer ben ik echt onschuldig! :o
    Het kleine kuikentje? -Grijnst gemeen-
    Het is geel en je kunt erop staan!


    No growth of the heart is ever a waste

    Lycaon schreef:
    (...)
    Gaan wij samen wonen. :Y) Zijn we lekker van het gezeik af. Delen de huur. En kunnen doen en laten wat we willen. xD

    Lololol :'D
    Thanks for the offer, maar ik denk dat ik toch maar skip :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Geloof het of niet, deze keer ben ik echt onschuldig! :o
    Het kleine kuikentje? -Grijnst gemeen-
    Het is geel en je kunt erop staan!

    Niet zo gemeen tegen mijn dochter ja, anders mag je zelfs niet tussen de hamsters! :Y)

    Saaaaam, kom maar hierheen vluchten, ik neem je met liefde... in huis :$


    Life is hard and then we die

    C18 schreef:
    (...)
    Lololol :'D
    Thanks for the offer, maar ik denk dat ik toch maar skip :Y).
    Zo erg is het toch niet met mij samen te wonen? xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Je mag mijn pa wel hebben? ;D Hij is toch om de 6/7 weken weg. Hij doet zn best, maar al zijn aandacht gaat naar die snul van een vriendin.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Lycaon schreef:
    (...) Zo erg is het toch niet met mij samen te wonen? xD

    Lol, dat weet ik niet, zo goed ken ik je niet -ubergayhand- :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    -Omhelst en plet en verkracht Annick-
    Sorry, mijn zieke seksuele fantasietjes spelen weer op, zie hier een toekomstig zedendeliquent, hope you don't mind -angelface- :]

    Nee hoor, zo erg ben ik niet. Meestal
    Oh Sam, maar dat vind ik toch helemaal niet erg van jou :$
    Arme schat <3


    Life is hard and then we die

    C18 schreef:
    (...)
    Lol, dat weet ik niet, zo goed ken ik je niet -ubergayhand- :'D
    Trust me, dat valt reuze mee. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)Trust me, dat valt reuze mee. :Y)
    Sebas kan huisman spelen :D?


    Life is hard and then we die