• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Sebas kan huisman spelen :D?
    Bijvoorbeeld. Ik kan in ieder geval een beetje koken. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)Bijvoorbeeld. Ik kan in ieder geval een beetje koken. xD
    Tijd voor een kookcursus :D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tijd voor een kookcursus :D?

    Je bent kaasmeisje en kunt elke dag bij la place eten, jij hebt niemand nodig die voor je kookt.. :'D

    Leuk hoor. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Fragile schreef:
    (...)
    Je bent kaasmeisje en kunt elke dag bij la place eten, jij hebt niemand nodig die voor je kookt.. :'D
    Echwelechwel


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Echwelechwel

    Vreetzak. Ik heb een stukje goddelijke chocoladekoek van krulls verjaardag? Alleen wel vers hoor.. :9~

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Oh god, stelletje topicterroristen zijn jullie, ik bloos zowat serieus door deze aandacht :'D
    Nawww Sammie <3 You just need some <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nawww Sammie <3 You just need some <3

    -Haalt Annick's haar door de war-
    Merci ^^'


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Oh god, stelletje topicterroristen zijn jullie, ik bloos zowat serieus door deze aandacht :'D
    We doen het graag. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    "Het is geel en je kunt er op staan".
    Een citroen?

    Nohswatbenjijgemeen! En ik offerde mijn ouders nog wel aan! Vraag anders of Sebas je wil adopteren, die heef nu al drie dochters -waaronder ik, yay!- en dat is gezellig. En als je sadistisch of pervers bent, of allebei, zegt hij alleen maar 'hé, doe eens lief', maar stiekem geniet hij daarvan.(wbw)

    En onschuldig, jij, geloof je 't zelf?(joehoe)


    everything, in time

    ik hou van m'n moeder, en soms van m'n vader. Want die blijft maar zeuren over school vriendjes en auto's. :Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lekkere offtopic hier gister, mensen!

    Trouwens Sam,
    Ik vind het heel lief van je dat je niet weg wilt uit het huis van je moeder, o.a. doordat ze niemand anders heeft. Maar er zijn zo veel mensen van jou leeftijd die op kamers gaan. Dat hoort erbij. Je verhuist toch niet gelijk naar de andere kant van de wereld?
    Er zijn genoeg mensen die alleen wonen, bijvoorbeeld mijn oom, en hij heeft toch ook nog familie? Als jij aan de andere kant van het land op kamers woont, dan kan ze toch nog altijd van jou op aan, en waarschijnlijk ziet ze je zelfs elke week, als je in het weekend thuis komt.

    Verder vind ik dat je moeder echt wel wat liever tegen je mag doen, en misschien moet ze nog eens een poging wagen om de taal te leren? Dan kan ze ook op een of andere club met andere vrouwen, en is ze niet zo afhankelijk van jou alleen (:

    LetsKrull schreef:
    Ik denk Sam, dat jij niet te lang moet wachten met op jezelf gaan.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales