• Daar ben ik benieuwd naar. ^^
    Dus, wie is volgens jou nou echt de beste schrijfster op heel Quizlet? Bij wie vind je echt ieder verhaal geweldig?

    En het mag natuurlijk ook een schrijver zijn, maar die vind je hier nou eenmaal niet zo veel. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uneventful schreef:
    (...)
    Kijk dat begrijp ik niet. Ipv van te zeggen "de echte goeie worden niet vernoemd", zou je ze beter zelf vernoemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Birthday schreef:
    Dat is met stipt Relapse. Zeker weten. (:


    Thank youu (flower)

    Apocalyptica schreef:
    (...)Kijk dat begrijp ik niet. Ipv van te zeggen "de echte goeie worden niet vernoemd", zou je ze beter zelf vernoemen.


    Als ik nou begin met iedereen opnoemen, sluit ik mensen buiten en dat wil ik ook niet. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Awww, wat lief. Ik zag mijn naam een paar keer verbij komen. Sorry schatjes dat ik niet meer zoveel schrijf! Maar ben aan het proberen om verder te schrijven hihi ^^ Ik vind een hele boel mensen goed schrijven, maar om ze allemaal hier neer te pleuren? Nah, dadelijk vergeet ik iemand! D:

    Geen.

    Ik ben een liefhebster van literatuur en niet van lectuur wat hier op Quizlet geschreven wordt. Hoewel ik sommige verhalen wel leuk en interessant vindt, hoor. Maar literatuur is echte kunst, verhalen die geschreven worden omdat de schrijver iets over wilt brengen, niet iemand die schrijft voor de wensen van de lezers. Jij past je maar aan het verhaal aan & het verhaal niet aan jou, dát is literatuur. (nu noem ik maar enkele dingetjes, want als ik de lijst van echte goede literatuur moet opsommen ben ik te lang bezig).

    Maar áls ik dan toch moet kiezen: Sadistic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 23:02 ]


    Here & Now

    MeandJonas schreef:
    de echte goede worden niet eens vernoemd -___-


    Noem ze dan op, anders weten wij nog steeds niet wie volgens jou dan genoemd zouden moeten worden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Silke, Carlijn & Suzanne.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:20 ]


    Save me from myself.

    xSelenaMarie schreef:
    (...)
    daar heb je zoveel gelijk in! mensen die geen fanfic story schrijven hebben weinig abo's en de mensen die fanfic schrijven hebben veel abo's! We lezen toch ook boeken zonder fanfic's ? waarom niet op Q?


    Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, aangezien mijn non-fanfics geen lezers trekken. Maar ik denk dat het komt doordat mensen niet op Q zitten om lekker te lezen, maar om weg te dromen bij idolen. Of zo...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Marthe is echt goed!

    Ik vind persoonlijk Fearfulheel goed, mooi geschreven én origineel
    En ook de verhalen van Unbalanced zijn altijd superleuk om te lezen en ook origineel :)
    Maar er zijn natuurlijk nog een heleboel goede schrijvers met verhalen waarvan de thema's je gewoon niet zo aanspreken en dan lees je die ook niet hé


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik vind iedereen wel goed, ik denk niet echt in beter best allerbest vorm of zo (krul)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 19:33 ]


    =

    MeandJonas schreef:
    de echte goede worden niet eens vernoemd -___-

    Come on, niemand die kan zeggen dat dit crap is :'D Ook al hou je totaal niet van twincest, just like me, maar deze auteur weet zeker wel hoe ze moet schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    CosmicPurple. Without a doubt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Loveless, DirtyMind en jij (:


    Love? No. I prefer cats.

    ik herinner me dat de story van Hilfiger een grote indruk op me heeft nagelaten, maar er zijn zoveel goeie schrijfsters of Q!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."