• Daar ben ik benieuwd naar. ^^
    Dus, wie is volgens jou nou echt de beste schrijfster op heel Quizlet? Bij wie vind je echt ieder verhaal geweldig?

    En het mag natuurlijk ook een schrijver zijn, maar die vind je hier nou eenmaal niet zo veel. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh pff ik zou het echt niet weten. Ik heb ooit een story gelezen die écht mindblowing was, weet alleen niet meer van wie..


    It's time to be happy again.

    Djinniyeh (weet niet of ik het goed schrijf) vind ik een heel goeie. Verder heb ik ooit eens een deel van een Tokio Hotel verhaal gelezen van CosmicPurple. De titel is Teenage Wasteland. Die is ongelofelijk sterk geschreven.
    Waar ik naar kijk bij schrijvers is hoe creatief ze de woorden gebruiken. Een bepaalde sfeer creëren bij een verhaal en zorgen dat ook de lezer dat kan voelen is heel belangrijk. Als iemand het voor mekaar kan krijgen mij op het puntje van m'n stoel te laten zitten door precies de juiste woorden op de juiste plaats te gebruiken en die emotie bij me op te roepen, op een manier die ik nog niet eerder heb gezien, in combinatie met een goeie structuur en als het kan een verrassend plot, dán ben je echt een keigoeie schrijver naar mijn mening :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Djinniyeh (weet niet of ik het goed schrijf) vind ik een heel goeie. Verder heb ik ooit eens een deel van een Tokio Hotel verhaal gelezen van CosmicPurple. De titel is Teenage Wasteland. Die is ongelofelijk sterk geschreven.
    Waar ik naar kijk bij schrijvers is hoe creatief ze de woorden gebruiken. Een bepaalde sfeer creëren bij een verhaal en zorgen dat ook de lezer dat kan voelen is heel belangrijk. Als iemand het voor mekaar kan krijgen mij op het puntje van m'n stoel te laten zitten door precies de juiste woorden op de juiste plaats te gebruiken en die emotie bij me op te roepen, op een manier die ik nog niet eerder heb gezien, in combinatie met een goeie structuur en als het kan een verrassend plot, dán ben je echt een keigoeie schrijver naar mijn mening :]
    Dan moet je zeker eens Cellophane haar verhalen lezen. Ze heeft nu ook iets nieuws waarin ze echt de dingen verwoord alsof Shakespeare het zou doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Dan moet je zeker eens Cellophane haar verhalen lezen. Ze heeft nu ook iets nieuws waarin ze echt de dingen verwoord alsof Shakespeare het zou doen.

    Jonge. (zip)

    ieder zijn talent.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 22:41 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uhm, Square. (als je haar naam zo schrijft =P)

    Oh, en dat ene meisje die Sold schreef, ik weet niet wat haar nickname is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Painted, Relapse, Azkaban,PEDOBEAR, Couple and manymore!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Painted, Relapse, Azkaban,PEDOBEAR, Couple and manymore!


    Dankjewell! (flower)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Beleza schreef:
    Ikzelf Nee grapje, ik vind dat hier ontzettend veel goede schrijvers en schrijfsters zijn. Sommige verhalen liggen me beter als een ander verhaal. : )


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Square vind ik de beste schrijfster (:
    Maar zo heel veel verhalen lees ik niet.
    Wie vind jij zelf de beste schrijver, Square?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hmm, even eerlijk: CosmicPurple, ForeverHappy, Snuff en TimeRunner zijn echt geweldige schrijfsters hier om jaloers op te zijn. :9~


    Numbers.

    Ik vind Fearful en Velvena erg leuk schrijven


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dat is zeker weten Nancy.

    ze heeft zoveel verhalen maar onderhoud ze allemaal goed.

    respect voor dat.(H)

    OHMYJOSH schreef:
    Ik weet niet, ik lees niet veel van 'bekende' schrijvers hier. Ik vind (... username te moeilijk) die als vorige username Rocket had goed :')

    Oké, ze heet Chevalric (: <3

    Aaw! Dank je wel!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aria vind ik wel mooi schrijven. En het verhaal van Books vond ik ook mooi, maar volgens mij gaat ze daar niet meer mee verder ):


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle