• Daar ben ik benieuwd naar. ^^
    Dus, wie is volgens jou nou echt de beste schrijfster op heel Quizlet? Bij wie vind je echt ieder verhaal geweldig?

    En het mag natuurlijk ook een schrijver zijn, maar die vind je hier nou eenmaal niet zo veel. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nou bij de eerste zin haakte ik al af,dus...

    On: Ik kan niet zeggen wie de beste is,ik heb niet alle verhalen gelezen dus ik kan niet oordelen. Wat ik wel kan zeggen is dat iedereen hier niet echte schrijvers zijn en we zouden dat ook niet moeten denken. Ik wil niemand beledigen. Maar als ik de schrijvers die ik hier lees vergelijk met echte schrijvers zoals Bernlef,sorry maar dan zijn ze slecht. Omdat het gee schrijvers zijn.


    Dude, dat komt door de klefheid. Maar ik zweer je, begin eens bij hoofdstuk 1 en geef het een kans. Serieus. Teenage Wasteland is onbeschrijfelijk en daarom is het idioot dat het geschreven is. No kidding.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Niemand.

    Ik ben hier puur om mijn boek op te zetten, niet om te waarderen. Sorry. Maar er zijn vast hele goede schrijfsters hier, alleen heb ik ze nog niet ontdekt.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik lees niet zo heel veel.
    Dus ik zou het niet weten.

    Niemand.


    I´m nothing special.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nou bij de eerste zin haakte ik al af,dus...

    On: Ik kan niet zeggen wie de beste is,ik heb niet alle verhalen gelezen dus ik kan niet oordelen. Wat ik wel kan zeggen is dat iedereen hier niet echte schrijvers zijn en we zouden dat ook niet moeten denken. Ik wil niemand beledigen. Maar als ik de schrijvers die ik hier lees vergelijk met echte schrijvers zoals Bernlef,sorry maar dan zijn ze slecht. Omdat het gee schrijvers zijn.


    Maar je moet ze ook niet vergelijken met "echte" schrijvers. We zijn (bijna) allemaal tieners hier, dan kun je toch niet verwachten dat ze meteen heel professioneel en supergoed enzovoorts schrijven?
    Hoewel ik persoonlijk veel schrijvers hier echt wel goed vind. Square bijvoorbeeld :'D
    En nog een heleboel anderen, maar dat zou echt een TE lange lijst worden x)


    There is freedom in the dark.

    Claw, Dirtygame.....

    ik was de vorige keer 401 nog vergeten, haar verhaal I miss you, Justin
    is echt heel goed !


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Uhm 1408 is toch echt mijn lievelingsschrijver


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet niet of ik deze de vorige keer al genoemd had, maar ik vind ook Brainy een geweldige schrijfster. Haar verhalen zijn verslavend, meeslepend, en lekker doorlezend. :)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Er zijn zooooooo veel............

    LeaFlammae schreef:
    (...)

    Maar je moet ze ook niet vergelijken met "echte" schrijvers. We zijn (bijna) allemaal tieners hier, dan kun je toch niet verwachten dat ze meteen heel professioneel en supergoed enzovoorts schrijven?
    Hoewel ik persoonlijk veel schrijvers hier echt wel goed vind. Square bijvoorbeeld :'D
    En nog een heleboel anderen, maar dat zou echt een TE lange lijst worden x)


    Haha, dankje. ^^
    En ik vind inderdaad dat je gelijk hebt; je moet de mensen hier niet vergelijken met bekende schrijvers. De meesten hier zijn beginners. Dat is ook de reden dat de verhalen op deze site staan, en niet meteen in de winkel liggen. Maar iedereen moet ergens beginnen, en ik twijfel er niet aan dat er hier veel mensen zitten met talent. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan