• Daar ben ik benieuwd naar. ^^
    Dus, wie is volgens jou nou echt de beste schrijfster op heel Quizlet? Bij wie vind je echt ieder verhaal geweldig?

    En het mag natuurlijk ook een schrijver zijn, maar die vind je hier nou eenmaal niet zo veel. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    er zitten heel veel goede schrijvers op q (: de ene keer volg ik andere stories dan andere x] op dit moment zijn mijn favorieten:
    Latina, Loveless en Relapse


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    lorreborre schreef:
    (...)

    jawel jij bent wel heel goed

    Dankje, maar ik ben neit 1 keeer genoemd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind Aria ook een heel goede schrijfster. Ik heb net een verhaal van haar gelezen en het is werkelijk prachtig _O_


    Olive

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Dankje, maar ik ben neit 1 keeer genoemd

    Oké, ik wil niet veel zeggen, maar nu zit je er een beetje om te bedelen dat anderen je betitelen als goede schrijfster.
    Daar houd ik niet zo van, eerlijk gezegd...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aria, Dumbledore & Loveless


    Me so good.

    xRadio schreef:
    (...)
    Oké, ik wil niet veel zeggen, maar nu zit je er een beetje om te bedelen dat anderen je betitelen als goede schrijfster.
    Daar houd ik niet zo van, eerlijk gezegd...

    Doe ik niet
    Ik vind hetzelf ook niet leuk, maar ik verveel me zo dat ik maar lompe reacties ga plaatsen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    Ik in elk geval niet

    En dat is niet bedelen?
    Iig, ik ben Mayfly vergeten. :3
    Zij is ook geweldig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    (...)
    En dat is niet bedelen?
    Iig, ik ben Mayfly vergeten. :3
    Zij is ook geweldig.

    Technish gezien niet, het is alleen iets concluderend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Technish gezien niet, het is alleen iets concluderend

    Ik wil er verder niet te veel over zeggen, want ik heb geen zin om dit topic te verknallen, maar zo'n reactie lokt andere reacties uit.
    En nu houd ik mijn mond. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    (...)
    Ik wil er verder niet te veel over zeggen, want ik heb geen zin om dit topic te verknallen, maar zo'n reactie lokt andere reacties uit.
    En nu houd ik mijn mond. :Y)

    Ik ook
    Ik had het niet moeten zeggen
    Sorry everyone


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er zijn zoveel goede scrijfsters op Q, dat ik hier geen antwoord op durf te geven :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind het veel te lullig om namen te noemen aangezien er veel goede schrijvers/schrijfsters zijn (:


    To infinity and beyond •

    Aww, ik zag mijn naam 2x voorbij komen en dat vind ik heel lief =]

    INDICA ben ik nog niet tegen gekomen, volgens mij, zij schrijft erg goed. Aria, Dumbledore, C18, Hel. Ik zal er ongetwijfeld een paar vergeten zijn, en ik heb natuurlijk niet van elke user verhalen gelezen, maar deze vind ik persoonlijk erg goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    C18 schreef:
    (...)
    Come on, niemand die kan zeggen dat dit crap is :'D Ook al hou je totaal niet van twincest, just like me, maar deze auteur weet zeker wel hoe ze moet schrijven.

    Nou bij de eerste zin haakte ik al af,dus...

    On: Ik kan niet zeggen wie de beste is,ik heb niet alle verhalen gelezen dus ik kan niet oordelen. Wat ik wel kan zeggen is dat iedereen hier niet echte schrijvers zijn en we zouden dat ook niet moeten denken. Ik wil niemand beledigen. Maar als ik de schrijvers die ik hier lees vergelijk met echte schrijvers zoals Bernlef,sorry maar dan zijn ze slecht. Omdat het gee schrijvers zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mensen die mijn naam genoemd hebben, Thankyou <3
    Ik vind veel schrijvers hier goed, maar ik lees geen story's
    Ik vind INDICA heel goed en GrasSprietje