• En wil mij even helpen. Ik wil een vriendin van me een sms'je sturen met dat ik het goed wil maken, maar ik weet dat als ik er 1 fout ding in zet ik het dan voor altijd verpest. Hoe krijg ik haar zover dat ze tenminste met me wil praten?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:46 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, ik ben alleen bang dat ik het dan echt voorgoed verneuk bij haar. We hebben hier laatst ook al ruzie over gemaakt, toen heb ik ook gezegd dat ik er spijt van had.. Ik weet niet of ze het nog een keer wil.

    Euhn, stuur haar anders een lief mailtje, desnoods met de link naar dit topic, dat ze ziet dat je het meent?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik kán een ruzie oplossen, als ik me niet persoonlijk betrokken voel bij de ruzie :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb nu dit:

    Hee. Ik weet niet of ik iets zo erg fout heb gedaan dat je me gaat negeren en blokken op msn, maar ik wilde alleen maar zeggen dat ik er gewoon echt kapot van ben, en dat zeg ik niet om zielig te doen. Ik weet ook wel dat ik de laatste tijd niet echt gezellig ben maar dat ligt niet aan jou. Sorry dat ik gelijk zo boos reageerde, maar ik was sowieso al geïrriteerd en ik kon dit er niet nog bij hebben. Ik weet niet of je het nog goed wil maken, maar als je niet wil wil je dan op z’n minst zeggen waarom je me geblokt hebt? Want dat had je al gedaan voordat ik je dat sms’je stuurde, of niet? Hoop dat je nu iig nog reageert, zou wel zo fijn zijn.. Anders misschien na school alles een keer uitpraten, want ik maak ook niet voor m’n lol ruzie ofzo.

    Zou dat goed zijn?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 20:01 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    Ik heb nu dit:

    Hee. Ik weet niet of ik iets zo erg fout heb gedaan dat je me gaat negeren en blokken op msn, maar ik wilde alleen maar zeggen dat ik er gewoon echt kapot van ben, en dat zeg ik niet om zielig te doen. Ik weet ook wel dat ik de laatste tijd niet echt gezellig ben maar dat ligt niet aan jou. Sorry dat ik gelijk zo boos reageerde, maar ik was sowieso al geïrriteerd en ik kon dit er niet nog bij hebben. Ik weet niet of je het nog goed wil maken, maar als je niet wil wil je dan op z’n minst zeggen waarom je me geblokt hebt? Want dat had je al gedaan voordat ik je dat sms’je stuurde, of niet? Hoop dat je nu iig nog reageert, zou wel zo fijn zijn.. Anders misschien na school alles een keer uitpraten, want ik maak ook niet voor m’n lol ruzie ofzo.

    Zou dat goed zijn?

    Ja,
    dat lijkt me goed. Ik weet niet of het goed lijkt maar schrijf het op papiertjes en zet het op youtube? ZO heb ik een vriendin super blij gemaakt wanneer ze down was. misschien breekt het het ijs weer?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 20:02 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Delirious schreef:
    Zeg dat je niet wou dat het zo liep en dat je weet dat je in de fout bent gegaan. [ook al is dat niet zo]
    Zeg dat ze echt veel voor je betekent en dat je het écht niet leuk vindt om ruzie met haar te hebben en graag met haar wil praten :3


    Food.

    Struggle schreef:
    Ik heb nu dit:

    Hee. Ik weet niet of ik iets zo erg fout heb gedaan dat je me gaat negeren en blokken op msn, maar ik wilde alleen maar zeggen dat ik er gewoon echt kapot van ben, en dat zeg ik niet om zielig te doen. Ik weet ook wel dat ik de laatste tijd niet echt gezellig ben maar dat ligt niet aan jou. Sorry dat ik gelijk zo boos reageerde, maar ik was sowieso al geïrriteerd en ik kon dit er niet nog bij hebben. Ik weet niet of je het nog goed wil maken, maar als je niet wil wil je dan op z’n minst zeggen waarom je me geblokt hebt? Want dat had je al gedaan voordat ik je dat sms’je stuurde, of niet? Hoop dat je nu iig nog reageert, zou wel zo fijn zijn.. Anders misschien na school alles een keer uitpraten, want ik maak ook niet voor m’n lol ruzie ofzo.

    Zou dat goed zijn?


    Ik heb dit gestuurd, maar ze reageert niet. Ze heeft het wel gelezen..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat kan ik dus echt niet. Ik ben van mezelf echt ontzettend koppig en een doordrammen en bleef kwaad en chagrijnig totdat de ander toegeeft dat ik gelijk was, haha. I'm sorry.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sowieso niet haar de schuld geven van iets, niet eens één woord dat die kant op wijst. Zeg haar dat het je spijt en dat ze veel voor je betekent, dat je het heel graag weer goed wil maken. Maar het hangt er ook een beetje vanaf waar je ruzie over gekregen hebt?

    Struggle schreef:
    Ik heb nu dit:

    Hee. Ik weet niet of ik iets zo erg fout heb gedaan dat je me gaat negeren en blokken op msn, maar ik wilde alleen maar zeggen dat ik er gewoon echt kapot van ben, en dat zeg ik niet om zielig te doen. Ik weet ook wel dat ik de laatste tijd niet echt gezellig ben maar dat ligt niet aan jou. Sorry dat ik gelijk zo boos reageerde, maar ik was sowieso al geïrriteerd en ik kon dit er niet nog bij hebben. Ik weet niet of je het nog goed wil maken, maar als je niet wil wil je dan op z’n minst zeggen waarom je me geblokt hebt? Want dat had je al gedaan voordat ik je dat sms’je stuurde, of niet? Hoop dat je nu iig nog reageert, zou wel zo fijn zijn.. Anders misschien na school alles een keer uitpraten, want ik maak ook niet voor m’n lol ruzie ofzo.

    Zou dat goed zijn?


    Om eerlijk te zijn, ik zou niet begonnen zijn over dat negeren. Dat klinkt een beetje alsof je in de aanval gaat. En dat je zegt dat jij niet probeert zielig te doen komt misschien over als dat jij vind dat zij dan degene is die zielig doet.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 14:19 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Sowieso niet haar de schuld geven van iets, niet eens één woord dat die kant op wijst. Zeg haar dat het je spijt en dat ze veel voor je betekent, dat je het heel graag weer goed wil maken. Maar het hangt er ook een beetje vanaf waar je ruzie over gekregen hebt?

    (...)

    Om eerlijk te zijn, ik zou niet begonnen zijn over dat negeren. Dat klinkt een beetje alsof je in de aanval gaat. En dat je zegt dat jij niet probeert zielig te doen komt misschien over als dat jij vind dat zij dan degene is die zielig doet.


    Dat negeren komt niet over alsof ik in de aanval ga. Ze weet zelf ook dat ze me negeert, aangezien ze me niet terug sms't..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik maak het altijd alleen maar erger....

    Delirious schreef:
    Je moet altijd doen alsof alles jouw fout is, ook al heb je niets gedaan, haha.xd
    Niet dat ik dat zelf doe, ik ben altijd te koppig om mijn fouten toe te geven xd


    All you're patronus are here.