• SPOILER






    Ik heb laatst de film remember me gekeken. (ja die met Robbert Patison)
    Alleen ik snapte het einde niet.
    Ik snap dat Tyler uit eindelijk dood is. Maar ik snap niet precies hoe hij dood is gegaan.
    Eerst leek het er op dat hij zelfmoord had gepleegd, maar dat leek me onlogisch omdat die secatresse nog bij hem was en hij was eindelijk gelukkig.
    Dus wie kan mij het einde uit leggen?

    Ik dacht ook eerst de twintowers.
    Maar ik dacht dat de datum in de film 11.9.2009 was. Ach ik zou het wel verkeerd hebben onthouden. Het was laat.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:22 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij is van een gebouw afgesprongen, waar zijn vader werkt, weet je wel ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hij zat in 1 van die 2 torens van 11-9-2001:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    Hij zat in 1 van die 2 torens van 11-9-2001:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desilio schreef:
    Hij zat in 1 van die 2 torens van 11-9-2001:Y)


    You try so hard not trying to try so hard.

    uhm volgens mij zijn die vlieguigen gwn in de wtc torens gecrasht? jeweetwel, 9/11...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het einde is dat dat hoofdpersoon in de Twin Towers stond op 9/11 en zo is hij dus aan zijn einde gekomen. Als dat ik wat je bedoeld.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wtc (twintowers) BOEM drama drama gebouw wat dichter bij de grond (en hij dus ook) en dan is tie dood x] gezellig he

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:09 ]


    Shoganai i ne~

    Neen, het was die aanslag op de twin towers. Hij stond in één van die torens want je ziet de datum in de klas van zijn zus en dat is de datum van die ramp (ik weet de exacte datum niet meer) denk ik toch


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Desilio schreef:
    Hij zat in 1 van die 2 torens van 11-9-2001:Y)


    Dat dacht ik ook eerst. Maar ik dacht dat de datum van de film 11.9.2009 was. Maar het kan ook zijn dat ik gewoon verkeerd heb gekeken of onthouden. Het was laat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het kantoor waar hij wachtte op zijn vader zat in een van de Twin Towers. En het was 11 september 2001. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NU IS HET EINDE VERKLAPT! okee. ik had gewoon niet naar beneden moeten scrollen. :Y)


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

    FinalDay schreef:
    Hij is van een gebouw afgesprongen, waar zijn vader werkt, weet je wel ;'P


    Nee het was toen 11september dag dat de twintowers werdene vernield op dat moment was hij daar.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Idd, de Twin Towers.. Dat vond ik wel een raar einde trouwens. Zo van: "Oh, hij moet nog even dood, dat is extra zielig voor zijn arme zusje. We laten de film gewoon een paar jaar eerder afspelen en we knallen er met vliegtuigen op". I mean, whut?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Geen idee, ik heb de film niet gezien. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Recidivism schreef:
    (...)

    Nee het was toen 11september dag dat de twintowers werdene vernield op dat moment was hij daar.

    Fail, dan heb ik het ook verkeerd begrepen, ik dacht dat hij zelfmoord pleegde x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.