• rondgeneukt (volgens Bill had hij op de zimmer 483 tour duizenden condooms bij zich) kan ik me niet voorstellen dat het condoom nooit is gescheurd ofzo. En dat er nu ergens op de wereld een kleine Tom rondloopt. Maar dat Tom dat niet weet ofzo of hij weet het wel maar houdt het gewoon heel goed verborgen.

    Na, al gebruik je duizenden condooms, als je ze juist gebruikt, is er geen probleem.
    En volgens mij heeft Tom daar nét genoeg hersencellen voor om dat te weten. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Jennieee schreef:
    leuk voor minitom xd

    Boeiend (nerd)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ach, ik durf te wedden dat Tom nog maagd is en dat dat gewoon een verzinseltje was. ^-^


    Let the Night embrace you

    Sorry nietr gemeen bedoelt maar toen ik dit las moest ik echt heel hard lachen xd


    Ivar Oosterloo.

    Condooms scheuren echt niet zo snel hoor. En het zal wel meevallen.


    Gradually, then suddenly..

    Atmosphere schreef:
    Wie weet heeft hij helemaal niet zoveel rondgeneukt en wil hij gewoon zijn imago als een player behouden.

    Crusoe schreef:
    Boeit me niet echt, sorry.
    Moet hij zelf maar weten :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    + is niet bijna elk persoon aan de pil? Kans is klein. En hij zal wel opscheppen.


    Gradually, then suddenly..

    Atmosphere schreef:
    Wie weet heeft hij helemaal niet zoveel rondgeneukt en wil hij gewoon zijn imago als een player behouden.


    + niet mijn probleem, mocht het zo zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kan, kan ook van niet, who knows ?


    None but ourselves can free our minds.