• rondgeneukt (volgens Bill had hij op de zimmer 483 tour duizenden condooms bij zich) kan ik me niet voorstellen dat het condoom nooit is gescheurd ofzo. En dat er nu ergens op de wereld een kleine Tom rondloopt. Maar dat Tom dat niet weet ofzo of hij weet het wel maar houdt het gewoon heel goed verborgen.

    't zal allemaal wel meevallen met dat 'rondneuken' -_- Veel praatjes, hoogstwaarschijnlijk.


    ars moriendi

    Als Tom er zoveel geneukt heeft. Waar blijven dan in Godsnaam de leuke roddels over die nachtjes? Of was het zo slecht dat de meisjes er niet meer over willen nadenken?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Crusoe schreef:
    Boeit me niet echt, sorry.
    Moet hij zelf maar weten :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Relapse schreef:
    Wie weet heeft hij helemaal niet zoveel rondgeneukt en wil hij gewoon zijn imago als een player behouden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat hij duizenden condooms bij zich had, wil niet zeggen dat hij ze allemaal gebruikt heeft (;
    maar het zou wel kunnen ja...


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Wie zegt dat hij veel heeft rondgeneukt en duidend condooms bij had,.. Misschien is het wel gewoon voor zijn imago.


    Only those who listen can hear

    Whatevs.


    Caution first, always.

    Crusoe schreef:
    Boeit me niet echt, sorry.
    Moet hij zelf maar weten :Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    YingYang schreef:
    Dat hij duizenden condooms bij zich had, wil niet zeggen dat hij ze allemaal gebruikt heeft (;
    maar het zou wel kunnen ja...


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Atmosphere schreef:
    Wie weet heeft hij helemaal niet zoveel rondgeneukt en wil hij gewoon zijn imago als een player behouden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Atmosphere schreef:
    Wie weet heeft hij helemaal niet zoveel rondgeneukt en wil hij gewoon zijn imago als een player behouden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LostInPain schreef:
    Wie zegt dat hij veel heeft rondgeneukt en duidend condooms bij had,.. Misschien is het wel gewoon voor zijn imago.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Zo veel zal hij wel niet geneukt hebben hoor. Ik geloof er persoonlijk helemaal niks van (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Genius schreef:
    Dat kan.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Crusoe schreef:
    Boeit me niet echt, sorry.
    Moet hij zelf maar weten :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"