• Omdat het vrijdag de laatste les Nederlands is gaan we film kijken. Het moest een Nederlands gesproken film zijn.
    Dus alle jongen kwamen aan met: Kung fu panda in het nederlands, New kids Turbo en Sneeuwwitje.
    Dus toen zei ik: 'Er komt een vrouw bij de dokter.' Dat vond bijna ieder meisje goed behalve twee "vriendinnen". Die begonnen allemaal comentaar te maken maar uiteindelijk werd het gewoon er komt een vrouw bij de dokter.
    Zat ik tijdens Engels naast een van die "vriendinnen" doet ze opeens kort af.
    Vraag ik: 'Ben jij boos op mij?'
    'Waarom moest je nou er komt een vrouw bij dokter voorstellen? Ik heb je toch vertelt hoe die tante van mijn beste vriendin een jaar geleden is overleden?'

    Oké ik snap dat het misschien een gevoelig onderwerp is. Maar als je heel je leven alles wat een beetje met Kanker te maken heeft uit de weg wilt gaan, kun je niet leven. Want wat je ook wilt, je komt het vroeg of laat toch wel ergens tegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Precies, persoonlijk, ik denk niet dat het puur uit verdriet is dat ze dit zegt. Meestal is dit gewoon aandachtstrekkerij.
    Just Ignore dear Sarit <'3


    Let it come and let it be

    Het is ook niet echt zo leuk om zulke dingen te kijken, ik vond het ook echt een stomme film.. Maar je hebt wel gelijk, ze moet zich niet zo aanstellen want met biologie ofzo ga je het er ook over hebben =]


    We accept the love we think we deserve.

    Daar heb je gelijk ik
    Iemand die ik heel goed ken, die voreger in de zomervakantei heel vaak op mij paste haalt de kerst niet meer door kanker, maar in plaats van het uit de weg te gaan gaat bijvoorbeeld mijn moeder nog een weekje met haar naar Griekenland
    Wij kijken allemaal van die stomme films


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sorry, maar een tante is nu niet bepaald directe familie of vrienden ofzo; moest het haar moeder ofzo zijn zou ik het nog begrijpen, maar nu ..
    Je hebt zeker gelyk;

    Elk mens zit anders in elkaar (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:19 ]


    Kill them with kindness.

    Ik snap wel dat het vervelend is, om eerlijk te zijn. Ik vind het ook nog steeds moeilijk om zulke dingen te kijken. Maar de manier waarop ze laat blijken dat ze het niet leuk vindt, is wel verkeerd. Waarom zou je boos worden? Ze kunnen niet verwachten dat iedereen rekening met hen houdt. Even slikken en doorzetten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:19 ]


    everything, in time

    Ze kan het toch niet blijven ontwijken.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik vind dat je gelijk heb, want:
    1) Het is niet eens haar familie, maar die van een vriendin
    2) Het hoort nu eenmaal bij het leven
    3) In mijn familie zit kanker en ik ga het ook niet uit te weg en bij mij is het dichterbij
    4) Je ontkomt er niet aan, want er zijn zoveel dingen, zoals films, waar het in terug komt


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Beetje overdreven 'de tante van mijn beste vriendin'. Maar toch, ik wil die film ook niet zien, om meerdere redenen.


    Your make-up is terrible

    Progeny schreef:
    Ik snap wel dat het vervelend is, om eerlijk te zijn. Ik vind het ook nog steeds moeilijk om zulke dingen te kijken. Maar de manier waarop ze laat blijken dat ze het niet leuk vindt, is wel verkeerd. Waarom zou je boos worden? Ze kunnen niet verwachten dat iedereen rekening met hen houdt. Even slikken en doorzetten.


    Marleen, ik snap ook wel dat het vervelend is. Mijn oma is er aan overleden en daarom is mij opa mij ook vergeten. Maar in plaats van de ziekte uit de weg te gaan, ga ik er juist alleen maar meer naar kijken. Mijn manier om er over heen te komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De manier waarop ze het laat blijken is volgens mij ook niet zo correct. Ik vind wel dat je gelijk hebt, in een simpele krant sta dat zelfs,maar misschien was het voor haar nog iets te vroeg, als dat meisje van die tante er bij zat.

    Atiras schreef:
    (...)

    Marleen, ik snap ook wel dat het vervelend is. Mijn oma is er aan overleden en daarom is mij opa mij ook vergeten. Maar in plaats van de ziekte uit de weg te gaan, ga ik er juist alleen maar meer naar kijken. Mijn manier om er over heen te komen.


    Dat weet ik toch lief, ik geef jou ook gelijk. (:
    Ik loop er ook niet voor weg. Vaak als een leraar of lerares het woord 'kankeren' gebruikt, kijken ze allemaal naar mij. En dan ben ík degene die zegt dat kankeren ook een werkwoord is en niet alleen een ziekte en dat ik zoiets makkelijk kan hebben, terwijl juist niemand er moeilijk over zou moeten doen. Bovendien word je er zo alleen maar meer aan herinnerd.


    everything, in time

    Nou, persoonlijk vind ik dat die tante hier niets mee te maken heeft. Daar heeft ze geen sentimentele band mee? --'
    Gewoon aandacht nodig.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind het erg als iemand met kanker gaat schelden
    Maar zoiets nee dat is gewoon heel normaal


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De tante van haar beste vriendin... Ja, zo kent iedereen wel iemand die aan kanker gestorven is? En dan zeker een paar jaar geleden, dan kan je er toch niet meer echt mee zitten?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.